klopt wel zo ongeveer..... en om je beeld compleet te maken... (foto is van december trouwens..) Sta nooit zo vaak op de foto... ff op deze manier.....
Ik moet zeggen dat hassa's uitleg wel zo'n beetje is wat voor gevoel ik ook bij je heb wel grappig dat je in je hoofd daar dan ook altijd ene beeld bij vormt en dat ik je nu op de foto zie toch weer totaal anders is Zoo leuk is dat !
ha trishka! Ik vroeg me al af hoe het met je zou zijn nu! Fijn om weer even wat van je te horen! Hoe is het gaan de afgelopen dagen?
Hehehehe, wilde t niet zeggen ! Nee hoor lieverd, je ziet eruit als een gezellige lieve meid, ondanks dat je uit rotterdam komt hehehe .
Heey heey, ja merk dat ik hier toch wat minder kom.. is af en toe een beetje dubbel, jullie zijn allemaal natuurlijk bezig met de babyuitzet enzo.. en hoe blij ik ook voor jullie ben, voor mij is dat toch af en toe ff moeilijk... Voor de rest gaat t wel redelijk eigenlijk, nog steeds rust met de gedachte hoe eliza is gekomen.. af en toe ook nog steeds tranen uit t niets en die laat ik ook gewoon gaan.. Met de vk besproken om ff mn lichaam te laten ontzwangeren, ff de hormonen weer wat rust te gunnen dus vandaar dat ik nu temp om mn cyclus in de gaten te houden.. dit keer niet voor de leuke rede maar om te kijken hoe mn cyclus verloopt.. is wel een beetje raar gevoel maar ben wel blij dat ik weer wat kan doen, voelde me de afgelopen week zo machteloos. Manlief is sinds gister weer aan t werk, dat is geen stilzitter en werd een beetje gek van zn gedraai enzo .. Komt wel goed met ons, heb ik besloten, dat zou Eliza ook willen tenslotte!
Haha... Seth... ik had meer een ander beeld van je... beetje krom gebogen met een grote kromme neus met daarop als kroon een enorme dikke wrat, ook 1 op je kin, vol met haar, van die lange weet je wel.... met een stok in je hand.... hahahahaha!!! Geweldige foto van je... je bent een "knapperd"!
hey trisch, weer ongelooflijk hoe sterk jij bent... laat je jezelf toch ook toe om beetje te rouwen ? komt wel goed met jullie gezinnetje, zeker en vast !!!
Trishka Vind het al knap dat je nu al op deze pagina komt...en dan zeker in dit gedeelte.... Vind je echt sterk, hoe je alles draagt.... misschien weer een raar iets... maarja je kent me... Hebben ze gezegd dat je extra foliumzuur moet slikken als jullie er dalijk weer klaar voor zijn..? Heb begrepen dat er ooit speciale doseringen voorgeschreven worden... (?)
Lieve Trishka, Ik ben blij wat van je te horen meis, en ook dat het zo goed met je gaat. Ik vind je trouwens supersterk dat je hier nog kan komen en dat je blij voor ons kan wezen. Blij te horen dat je niet ten onder gaat aan alle emoties...! Super!!!!! En nu je cyclus controleren, ja ontzwangeren is wel even erg goed voor je lichaam denk ik! Sterkte ermee en veel succes!! Knuf, Hadassa
Nee joh,.... 1x in de maand heb ik wel een hoop haar... lange tanden.... en sta ik bij een volle maan te janken...... maar maakt niet uit, toch? Alleen ff de maanstanden in de gaten houden, mochten we ooit een meeting hebben....
Fijn om toch wat van je te horen dus ik ben erg blij dat je nog even hier bij ons komt kijken terwijl ik me heel goed kan voorstellen dat je daar nu even geen zin in hebt! Het komt wel goed met jullie! Eliza zal altijd bij jullie zijn