September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik denk dat ik me buik een beetje rond draag...en niet naar voren...vind zelf wel dat ik een flinke buik heb voor 4 1/2 maand...terwijl sommige net beginnen...ben dan ook al 8 kilo aangekomen en dat zit niet in mijn buik...;)

2. Seth

Seth Niet meer actief

Van de 2800 berichtjes.. (zullen er nu ondertussen alweer meer zijn...) mis ik er inderdaad wel eens één of twee.....:D

rot dat je het zo opvat.... maar denk dat dat meer komt, dat je je gewoon over andere dingen KUTvoelt....

heb zelf terug gezocht op wel bericht je nu doelt.... maar moet ook zeggen dat ik het niet als bericht lees waar je echt reactie op wil hebben.... maar meer ff van je afschrijven.........

Sterkte ermee... en doe wat je voelt, wat je moet doen....

ennuhhhh volgens mij had je mijn vraag nog niet beantwoord... paar pagina's terug...
    of die vleesboom nu nog enig effect kon hebben op zaken...???
    en of je nu onder controle blijft... of hangt dat van vrijdag af..??

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou dat heb ik hetzelfde :) ben al 6.5 kilo aangekomen maar dat zit ook echt niet op mijn buik :) :D anders als bij de zwangerschap van mijn zoontje toen ging het echt allemaal naar voren..
    Maar las bij de buikfoto's dat iemand schreef dat zij naar achter draagt hahaha :D

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ meiden die vandaag echo's hebben/hadden veel succes en ik hoop dat alles goed is/ was

@ wendy1975 ontzettend gefeliciteerd meid, ben super blij voor je !!

@ mama van sepp, mooi buikje !!

@vosje .. wauw wat heb je een grote buik :p mooi hoor !!

@ blinky, als er veel pagina's bij zijn gekomen dan lees is er even snel overheen, ik probeer reactie op iedereen te geven maar helaas lukt dat niet altijd, sorry als we/ik je het gevoel heb gegeven dat het er niet toe doet wat jij zegt dat is totaal niet de bedoeling !!
    ik hoop iig dat je je gauw weer beter voelt, en neem lekker de tijd voor jezelf
    *knuffel*

@honden, jeetje wat hebben jullie allemaal "grote"honden zeg,
    kom ik aan met 2 van die k*ttenlikkers ( 2 hondjes kruising chihuahua)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

oh en trishka, ik vind jullie ongelovelijk sterk !!!
    en wat dapper zeg dat je hier af en toe nog komt kijken,

weet niet of ik het gekund had....

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje wat ben jij al flink zeg.... en bedoel dan "flink zwanger"....:)

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    [/B]

:D:D:D:D:D ok ik lig nu echt onder de tafel van het lachen ... wie noemt zijn eigen honden nou kuttenlikkers :D ik had het niet durven zeggen :D

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    bij mijn vorige zwangerschap woog ik 10 kilo zwaarder met 21 weken...dus loop nu een beetje het zelfde op...

vond het wel grappig dat dat zei maar kan best wel...hoor heel veel verhalen van mensen die al ver zwanger waren en pas met 5 of 6 mnd zwangerschap er achter kwamen dat ze zwanger waren...denk dan...dan zit de baarmoeder dan ook wel ver achter dan...

9. Seth

Seth Niet meer actief

Mooie buik hoor...!!!

Ben trouwens benieuwd hoe we nu allemaal gaan groeien, want vanaf 20 weken gaat het opeens ECHT hard!!
    (over het algemeen dan)

hmmmm morgen nog maar eens op het weegding staan...want uhhhh denk dat er aardig wat bijkomen is... heb hier opeens weer van die hongerbuien van het begin....;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb geen huisdieren (meer, we hadden eerst vogels, daarna waterschildpadden en daarna een cavia...) maar naar dieren kijken of aaien vinden we wel leuk...we gaan graag naar de dierentuin of kinderboerderij...maar wil echt geen dieren meer in huis behalve vissen...

begrijp me niet verkeerd heb geen hekel aan dieren maar die geur, de haren, verzorging etc...wil ik niet... wil wel graag als we met pensioen zijn en naar turkiye verhuizen 2 waak honden hebben. De kangal...een typische turkse hond....

kangal - Google zoeken

het zijn grote sterke honden maar ze hebben zo lieve kop vooral als ze nog een puppy zijn...we hadden er 1 in turkiye een paar jaar terug...was er helemaal gek op...

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    kangal - Google zoeken

het zijn grote sterke honden maar ze hebben zo lieve kop vooral als ze nog een puppy zijn...we hadden er 1 in turkiye een paar jaar terug...was er helemaal gek op...[/QUOTE]

Zo dat zijn nog eens grote honden daar zijn die van mij maar k***likkers bij ;):D

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Zo dat zijn nog eens grote honden daar zijn die van mij maar k***likkers bij ;):D[/QUOTE]

whahaha..lekker ding

13. Seth

Seth Niet meer actief

kangals ken ik alleen van de negatieve verhalen.....
    niet dat ik alles geloof hoor.... hahahaha als staffordeigenaar.... :D

(grrr, nog steeds niets geleverd hier trouwens... zit je dan op te wachten...)

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    over elk dier zijn er negatieve verhalen maar ook positieve verhalen...niet elk hond is het zelfde...ligt natuurlijk ook aan de opvoeding die zón hond krigt van zijn baas, leef omgeving etc... blijft er bij dat ik geen 1 hond vertrouw zlefs niet me eigen hond als ik die zou hebben...

mijn oma heeft een poedel die ik ken vanaf puppy zijn...lief beest tot dat hij mijn zoontje had gebeten..nou die komt niet meer bij mij binnen...

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    waar wacht je op...heb iets gemist denk ik...:)

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Tja Blinky, het zijn ook zoveel verschillende berichten de afgelopen dagen, ik krijg het ook niet bijgehouden om op elk berichtje te reageren.. Dus sorry dan daarvoor.. Vind het ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt en zoveel pijn hebt.. Succes de komende tijd *knuffel*..

17. Seth

Seth Niet meer actief

maak niet uit hoor....

Hebben gipsplaten etc. besteld voor de kamer van mn zoontje weer te spliten....
    Zou karwei komen leveren...

gisteren zeiden ze eerst vanaf 09.15 uur... (maar wisten het nog niet precies) dus ikke vanochtend haasten met de twee guppen...
    belde ik nogmaals of tijdstip nu wel bekend was....
    is het vanaf 13.00 uur..... maar nu nog niets...

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    irritant is dat als je er op zit te wachten...heb een hekel aan wachten...bel anders nog een keer

19. Seth

Seth Niet meer actief

Ach zit nu toch te wachten.... en het mens wat ik vanochtend aan de lijn had, was denk ik niet blij dat ze vandaag moest werken...;)

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    AHHHHHHHH daar kan ik ook zo gek van worden!!! waarom kunnen ze nou niet gewoon tussen bv 14.00 en 15.00 aangeven dat hebben ze ook een marge van een uur maar hoef jij niet de hele dag thuis te gaan zitten wachten!

Deel Deze Pagina