Helleuw!!!! Wij waren om 9:00 uur thuis., Het was heel gezellig. Jesse heeft het op zich redelijk gedaan maar Bart heeft wel 3 keer ff met hem in de speelhoek gespeeld . We hebben er ook 3 uur gezeten en dan heeft Jesse het op een gegeven moment wel gehad geloof ik en dan wil hij uit zijn stoel en zet het op een krijsen . Nu liggen we heel ff lekker op de bank en Jesse slaapt. Slaap lekker meiden!
blinky, misschien heb ik je berichtje ook gemist, maar er is wel gereageert op berichten van jou, maar er is zoveel te lezen en te antwoorden en ook ik heb daar niet altijd tijd voor. ik zelf denk ook wel eens bah er wordt over mijn berichten heen gelezen.... prulleke...hoop dat vrijdag alles goed is ik vroeg het vanmiddag nog over die 2 vaten en ze zei tegen mij dat het op zich niet zo heel veel uit maakte... nou meiden, mijn echo was helemaal goed, het heeft een half uurtje geduurd denk ik, maar we hebben alles kunnen zien en tot zover geen afwijkingen, het gehemelte kunnen ze niet zien maar de lip en kaak zijn gesloten. foto's staan in mijn album, alleen moet je wel vriendje zijn om deze te kunnen zien... Oh ja en we krijgen een meisje ben nu natuurlijk weer mensen vergeten maar er is echt zoveel te lezen dat ik het gewoon niet bij houden kan
Fijn dat alles goed is!! En natuurlijk WEER een meisje erbij! Haha.. Super meid, nu lekker verder genieten..
dank je wel...ben helemaal happy nu, kan nu echt een meisjeskamer gaan maken... heb er zin in dus ga morgen kijken of ik een leuke kleur kan vinden
goeiemorgen... over een uurtje weer heerlijk de schoonmaakster in huis, dan is het huis weer lekker helemaal fris
Goedemorgen dames! Ik heb een vervelende nacht achter de rug.. Heb amper een oog dicht gedaan, ik heb geloof ik elk uur de wekker al gezien.. Bleh.. Nu ben ik aan het wachten op de levering van de babykamer.. Daarna door na de bedrijfsarts en vanmiddag fysiotherapie.. Wordt weer een druk daggie.. Fijne dag allemaal!
nou die schoonmaakster kan ik ook wel gebruiken... pff... ik moet zo echt beginnen anders komt het niet af vandaag...
dank je... ik wist het dan al 3 weken maar wil het eerst zeker weten nu 3 keer gezien, du skan niet missen
bah, ik heb ook niet veel geslapen, weet niet waarom, misschien door de echo nog.. leuk dat de babykamer geleverd word, hoop niet dat ze je te lang laten wachten, succes met de rest van de dag
Jeej, bestelling is geleverd.. Allemaal bouwpakketten, heeft vriendlief van het weekend wat te doen.. Gelukkig netjes op tijd..
goedemorgen meiden... gisteren was ik erg overstuur vanwege familie problemen en op ene gegeven moment kon ik het niet meer aan, ik was zo boos, ik heb wel een uur zitten huilen en dingen gezegt...kreeg er gewoon buik pijn van...gelukkig kon mijn vriendin me weer rustig krijgen en ben ik later onder de douche gegaan met de douchekop op me buik...dat was wel erg fijn... @echo...gefeliciteerd voor de meiden met mooie en goede echos...ik zag mooie fotos voorbij komen... @geslacht...volgens mij zijn de meisjes echt in de meerderheid...wordt echt een september meisjes maand denk ik... @all...heb veel gelezen maar de helft weer vergeten...sorry...sterkte voor de meiden die dat nodig hebben... Ik ben erg onzeker meiden...van het weekend heb ik de baby echt heel veel gevoeld bijna elke keer als ik ging zitten voelde ik de baby...nu sinds de laatste 4 dagen bijna niets...maak me zo veel zorgen...weet niet wat ik moet doen...zou ik de verloskundige moeten bellen...? fijne dag iedereen
veel succes met de puzzel...daar zijn jullie wel even zoet mee...als het klaar is wil ik de fotos wel zien... gelukkig hebben wij dit neit meer...allleen de ledikant en de box moet in elkaar gezet worden...zou wel heel graag een nieuwe baby kamer willen maar we hebben maar 2 slaapkamers...volgend jaar als we verhuizen dan kan het wel...
hey meiden, pfff heb niet zo goed geslapen, ben zo zenuwachtig voor vanavond bij de gyn... ik weet eigenlijk nog zo goed als niets over dat klein frummeltje in mijn buik.. het wordt nu echt wel tijd dat we iets meer te weten komen..
niet gelijk zorgen maken hoor, misschien voel je het nu op momenten dat jij even druk bent... dus merk je het niet... en je hoeft het nu ook nog niet elke dag te voelen... de kleine kan nu anders liggen waardoor je het niet voelt... maar goed als je je echt zorgen maakt kan je altijd bellen natuurlijk