hey, had dat gisteren ook, heb heel de dag niets gevoeld en nu is ie weer serieus aan het kietelen !!! als jeje zorgen maakt bel je gewoon idd even vk
Vervelend is dat he.. Ik heb er momenteel ook last van, van die onzekerheid.. Ik voel de kleine de afgelopen 5 dagen ook stukken minder dan voorheen.. Maar je hoéft de kleine nog niet elke dag te voelen volgens mij.. Dat is volgens mij vanaf een week of 28 dat je aan de bel moet trekken als je niets/minder voelt.. Vooral het s'avonds was het hier altijd een achtbaan, van links na rechts en echt stampen.. Nu lijken de trapjes doffer aan te voelen.. Als je voor je eigen gerusttoestand liever even de vk wilt bellen, kun je dat toch even doen..
uhhmmm ja maar ik had dus WEL gerageerd op blinky!!! Vindt het alleen jammer dat er gezegd werd dat er niemand regaeerde want dat heb ik dus wel gedaan....dus snap niet zo goed wat jij nu bedoeld....
Ow meis toch, komt allemaal wel goed.. Niet teveel stressen, das ook weer niet goed voor die kleine.. Ik denk aan je vanavond! Hoelaat ben je aan de beurt?
@Mamanouk gefeliciteerd met je meisje!!!! Heerlijk een meidenkamer!! @Karagoz doe wel rustig aan he meid.....en idd je hoeft je kleintje nog niet elke dag te voelen, heb ik ook niet. Maar je maakt je dan toch zorgen natuurlijk mischien ook omdat je die stress op dit moment hebt? Vandaag 19 weekjes!!!!
doe het rustig aan meid, je hoeft je kindje niet elke dag te voelen, en als jij druk in de weer bent word je kindje lekker in slaap gehobbelt als jij je echt zorgen maakt en het voelt beter om de vk te bellen dan moet je gewoon bellen, al is het maar voor je eigen gevoel.
komt vast goed meid !! maak je niet te druk, probeer iets te doen vandaag zodat je afleiding hebt, dan gaat de dag wat sneller,
ohw amigo ik lees dat de babykamer gebracht .. nu nog in elkaar zetten veel plezier !! en cindy 19 weken alweer
Hitchke niet te veel zorgen maken, idd wat mejojo zegt ga wat leuks doen zodat je wat afleiding hebt.. karagoz: ik voel mijn kleintje ook niet iedere dag(in ieder geval niet bewust). maar als je je er ongerust over maakt zou ik idd even bellen(ben je al aan doen, lees ik net) cindy: jeuj 19 weekjuhs!!! meiden vervelend dat jullie een mindere nacht hebben gehad, hier ook wel een uurtje wakker geweest, papa had dochterlief per ongeluk wakker gemaakt en die was een feestje aan het bouwen, keihard aan het lachen en zingen... was op zich wel schattig amigo, oooohhhh lekker op tijd dan dat ze de meubeltjes geleverd hebben, hoef je tenminste niet de hele dag wat te zitten wachten... gister lekker wezen zwemmen, vond het heerlijk ontspannend. en daarvoor nog even lekker ingeslagen bij prenatal
ik kan echt neit wachten..zit echt de dagen af te tellen...waarschijnlijk kan mijn man niet mee omdat er te veel mensen met vakantie zijn...als hij niet mee kan dan gaat me vriendin mee... gaat jouw man mee?
had ik na 6 minuten de receptie aan de telefoon kunnen ze mij niet horen...:x ben nu weer aan het bellen en duurt weer zo lang...