Gefeliciteerd!!! En weer een meisje erbij!!! Nou die jongens kunnen hun lol op @Lola jij ook gefeliciteerd blij dat beide dames gisteren goed bericht hebben gekregen
Zo net babyview gebeld voor mn tweede 4D echo.... Wil die met 26 weken... en maar weer goed dat ik zo belachelijk vroeg bel, want ze konden pas weer afspraken maken vanaf juni... en heb nu dus de eerstvolgende mogelijk genomen, aangezien ik overdag niet kan... op zaterdag 12 juni!! Ben ik dus al bijna 28 weken..... maar iig afspraak staat!!
vraag het even na bij de vk of gyn, mijn zusje moet ivm zw vergiftiging vanaf 20 weken naar de gyn...omdat het dan al kan komen..
GEFELICITEERD!!! weer een week dichter bij je 20 weken echo! en wat betreft reageren op blinky ben ik het volledig met je eens
ik wil er ook 1 gaan maken, alleen hier zijn er niet zo heel veel dus denk ook aan babyview... alleen dan 1 echo ipv 2
dank je ja toch?! Ja ik had bij dochter al die zwschapsvergiftiging dus ik let goed op nu!! Idd volgende week maar even navragen, heb al eens urine ingeleverd Maar wat ik me afvroeg laatst moet dit nu ochtendurine zijn voor de eiwitten te checken?
Toen ik de vorige keer belde hadden ze helemaal geen planning van juni en nu hadden ze een wachttijd van 5 weken dus idd maar even bellen hoor... babyvieuw zijn super!!! deze is nog van mijn dochter
Joh dat meen je niet nou dan ga ik ook maar snel bellen aangezien ik bij babyvieuw in zoetermeer wil jeetje joh hoeveel vrouwen zijn er dan wel niet zwanger!!!
Wauw mooi hoor.. ik heb van mijn zoontje ook hele mooie foto's daarom wil ik graag weer naar babyvieuw
Goedemiddag dames!!! Jullie hebben weer goed je best gedaan vandaag! @amigo fijn dat jou babykamer zo snel geleverd is vandaag voor hetzelfde geld zat je de hele dag te wachten net als seth gisteren seth zijn ze eigenlijk nog gekomen gisteren? @ Mejojo ben jij al getrouwd! En je bent nog 20? hoe oud was je dna toen je trouwde? En was dat vanwege geloof ofzo of gewoon omdat je er aan toe was? ben erg nieuwsgierig aan gelegd @blinky hoe is het nu met de pijn? Heb je het ziekenhuis nog gebeld? @ iedereen anders ik doe echt mijn best om alles bij te houden maar helaas is mijn hoofd een vergiet geworden dus neem het me niet kwalijk als ik iemand vergeet @Ego ik heb net een beetje naar babykamer behang zitten kijken en ohhhhhhhh wat heb ik leuke ideeën gekrgen maar wil toch nog even wachten tot ik de 20 weken echo heb gehad met dingen bestellen stel je voor dat het toch een jongetje blijkt te zijn met een heeeeel klein piemeltje zit ik met een hele zoete kamer
ik heb gebeld en met 26 weken dus over 6 weekjes krijg ik de echo... dat is het mooiste zei ze... dus op 1 juni gaan we weer naar ons meisje kijken... oeps bedenk me net dat ik niet gezegd heb welke echo, maar dat kan dan nog wel denk ik... hihi wou de 2d-3d-4d echo doen van 100 euro... of raden jullie wat anders aan??
haha ik ken je gevoel stel dat... ik heb nu 3 keer gehoord en 3 keer het zelfde gehoord en gezien en bij mij is het zeker...