September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee Hitch, fijn joh dat alles goed is en dat je kindje er gezond uitziet. Wat kan je dan dankbaar wezen he! Geniet er lekker van! En een jongen, erg leuk, dat wist je toch nog niet? Hebben we er in ieder geval weer een boy bij!

Knuf,

Hadassa

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    nee wist niet dat het een jongen ging zijn........ wel fijn hoor, mijn eerste kind... jongentje... super !!!

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

ik blijf voor je duimen meis, de vrouw waar ik gister was zei dat het op cih niet zoveel uit maakte 2 vaten, maar zo zie je maar weer dat het misschien toch wel uit maakt...
    hoop echt voor jullie dat het goed gaat komen

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jaaaaa gefeliciteerd:d:d

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hmmm.... lees het net pas, lekker ding ben jij zeg... k'wit nie ofk juh ken...wadde gij nie dieje ut aindhov,n? Dieje mit die dikkuh reet...?

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

gefeliciteerd meis....

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@hitcke, gefeliciteerd :D wat super dat alles goed is :D
    en een jongen !! wat leuk !! geniet ervan meid.

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ah ok ;) is mijn nieuwsgierigheid weer bevredigd! wel mooi dat jullie het straks nog ene keer doen met de kindjes erbij :)

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ergens las ik dat jij getrouwd ben net voordat je 19 jaar werd... dan was ik nog iets sneller haha, ik was net 18.... (helaas is dit uitgelopen op een scheiding toe ik 21 was...)(Ja ik zeg helaas... want hij was de liefde van mijn leven..., maar we waren te jong en er zijn teveel dingen gebeurd...) Nu ben ik ook gelukkig met de tweede liefde van mijn leven....

Maar nog steeds af en toe ben ik een kindje hoor :D een vervelend kindje ook nog wel haha... mannetje word dan gek van mij... af en toe ben ik ook een ouwe zeuroma... hahha, vooral de laatste maanden... hoe zou dat nou komen...

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja leuk joh!! Had je er stiekem op gehoopt een jongen of helemaal geen voorkeur?

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jeeeeee!!! Gefeliciteerd! Fijn goed nieuws!!!! En een jongen erbij in september!!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeh hitcke een jongen super!!

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @ prulleke
    He getver ik had zoo gehoopt op beter nieuws. Wel fijn dat je gelijk zo doorgestuurd wordt het is denk ik wel fijn om ergens heen te gan waar ze er verstand van hebben.... wat zeggen ze er verder over? kan je iets doen wat de situatie kan verbeteren?

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky dank je, dus het gaat wel nu met je?
    Had ook nog gevraagd hoe het met je was.....wel reageren he:phihhi gemeen ben ik:) ik weet het maar een grapje moet kunnen he meid!:D
    Nou hoop dan dat die infectie de pijn was? Mischien wordt het dan minder.....

Zo ga bankhangen meiden.....fijne avond!!:D

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik had in het begin een kleine voorkeur voor een dochter, maar ik vind een klein ventje ook zo schattig en lief en die trekken naart schijnt meer naar de mama hé ??? haha nee ben gewoon blij met een gezond kind!

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mag ik vragen hoe jong je nu dan bent ;) Lijkt me wel klote scheiden en helemaalm als je het gevoel had dat het de liefde van je leven was.... Wel fijn dat je een 2e liefde van je leven gevonden hebt :)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou dat is zeker zo ;) mijn zoontje is echt een knuffelkont met mama HEERLIJK is dat en jongetjes zijn zooooooo leuk! Ik had het ook helemaal niet erg gevonden als ik er nu weer 1 zou krijgen terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk een klein beetje een voorkeur voor een meisje had .. maar dat was meer omdat ik niet goed wist hoe ik dat moest doen met een jongetje..

Maar echt super blij voor je!

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Zoww meiden, ff de dag inhalen haha!

Heb de hele dag geen tijd gehad hier te komen, vanmorgen druk geweest, vanmiddag was er een broertjes meeting voor ons pleegszoontje, waarbij hij zijn broertjes ging zien en lekker gespeeld heeft, daarna ff lekker eten bij mijn vriendin, nu thuis, moe en nog eens moe! Maar ja, voor ik gezeur met jullie krijg, zal ik hier mezelf nog maar even vertonen.... anders weet ik het wel... uit het oog uit het hart he haha.... zo veranderlijk joh... vrouwen.... Hmmm, soms hoor je weleens, vrouwen.... je kan beter kippen houwen... Tja, ik weet het niet hoor, mijn mannetje vind dat gefladder van die beest ook maar niks..

Maargoed, ik ben weer op dreef merk ik.... komt zeker omdat ik moe ben qua lichaam, maar mijn geest is nog best fit... lastig hoor een geest die je lichaam niet volgt... of is dat juist goed...?? Hmmm tja... er is wat van te zeggen natuurlijk! Nou ophouden Hadas, je bent nu wel erg tegen jezelf aan het lullen... Waarvoor kwam ik hier eigenlijk...??? Oh ja,. om al die lange pagina's door te lezen van een aantal kakelende kippen, of praatgrage hennen... en deze haan... euhh nou nee, dat lijkt me niet handig..... ben Arnold Schwartzenegger niet.... (die baby in zijn buik had) deze sierkip dan.... hahaha, een hele bijzondere, zwanger wel te verstaan, is al weer alles vergeten.... t'is toch wat... nou je, dan maar ff niks.....

MORGEN ECHO.... eindelijk, De afgelopen 4 weken leken voor mijn gevoel wel een jaar te duren... ongelofelijk! Hopelijk heeft ze nu wel tijd om wat langer een echo te maken en niet zo lang mij het naadje van de kous te vragen over vanalles en nog wat... Eerst moet ik om 08.45 uur bij de dieetiste wezen, en dan om 10.40 uur bij de gyn.... zelfde afdeling geloof ik... of toch niet... nou ja, ergens in de buurt dan....

Knuffel voor alle broedende hennen hier!

Tooookk tokk tok!

19. Alita

Alita Niet meer actief

hahaa hadassa geweldig!!!

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

mama van Sepp... je bent toevallig niet iemand van weekblad prive he... hahaha!!!! (of de story etc..) Ja hoor, je mag vragen hoe oud ik ben... maar moet ik daarop antwoorden dan....??

Ik ben 43

Deel Deze Pagina