@alle dames die vanacht slecht geslapen hebben (ik zag patricia ook al zuchten en steunen en volgens mij mejojo ook) hier ook geen florisante nacht gehad .. pffff eigenlijk een beetje te laat op bed 23.00 en toen lag manlief ook gezellig te snurken en te draaien mij elke keer aan te stoten als ik net bijna in slaap viel :x en toen werd zoontje om 03.35 wakker met honger dus die maar een fles gegeven (ja ik weet het maar ik ben 's nachts vreselijk inconsequent ) en toen moest ik er eigenlijk om 07.30 uit om te gaan werken maar werd ik pas om 08.00 wakker waardoor ik dus lekker een half uur te laat op mijn werk ben aangekomen Nou dit belooft een lekkere dag te worden... dusse dames als we in slaap dreigen te vallen even elkaar wakker schudden graag!
ooh het is pas kwart over 9 en ik moet nog tot 12 uur en ik heb zo geen zin meer.. ik heb zo`n hoofdpijn en ben zo moe.. maar ja het is het laaste dagje en dan eindelijk weekend en dan maar 4 dagen werken en dan lekker lang weekend en dan maar 3 dagen werken en nog langer weekend hahaha.. sorry voor mijn vervelende zeurende tekst hahaha xxxx
rennie helpt niet bij mij...heb ze ook in mijn tas...had medicijnen van mijn vk gekregen maar durf ze niet in te nemen omdat ik het niet vertrouw...het beste helpt bij mij melk...vannacht had ik dan ook bijna een heel pak op gedronken
Haha dankje ik ga straks dan ook maar even gebruik maken om tussen jou foto's te neuzen nogmaals ben niet nieuwsgierig hoor zo eerst maar eens even zoonlief fruit laten eten, even spelen met hem, hopelijk is hij dan moe genoeg om weer te slapen en kan mama ook de ogen weer even dicht doen, manlief zou om 12 uur thuis zijn... maar zijn neef is overleden en daar moet hij na zijn werk heen om te condoleren +crematie. vanmiddag ook nog even langs mijn ouders als zoonlief wakker is voor 2 uur, de hond van mijn zusje gaat weg, haar dochter blijkt allergische te zijn en ze hebben een goed huisje gevonden, dus nog even gauw knuffelen met de goedzak.
Ja hier ook zo`n soort nacht als die van jou .. Ik ben ook echt zo moe.. kan echt zo in slaap vallen hahah xxxx
aanrader (vind ik haha) ff bij mijn gadget kijken, staat een youtube link is de eerste verjaardag van zoonlief (taart eten)
aah meiden beroerde nacht en dan nog werken ook nog heb met jullie te doen hoor !! ben blij dat ik lekker thuis zit :d
pff jeetje gedoe trouwens met de apotheek !! ik moet calcium nemen omdat ik prednison slik. maar dat zijn kauwtabletten en die krijg ik niet weg, moet er bijna van kotsen, ben er dus mee gestopt op eigen houtje, toen ik weer zwanger was toch maar genomen omdat het gewoon beter voor het kindje is, hebben nog gevraagd of er iets anders is.... maar dat was er niet... kom ik bij mijn behandelend arts zegt hij : ja hoor er is wel wat anders, het is een drankje,smaakt beetje naar ranja... ( ooh yes dat is makkelijk weg te krijgen) krijg ik dat receptje mee, krijg ik nog die vieze kauwtabletten bij de apotheek want een drankje bestaat niet !!! gister weer terug geweest naar de apotheek nadat ze mijn arts gebeld hadden... hadden ze opeens wel het drankje ! ( en het smaakt nog echt naar ranja ook nog )
Ik kom jou ook nog steunen tussen door hoor.. ben gelukkig snel thuis vanaf het werk dus ik ga dan lekker buiten zitten met de laptop voor zover dat lukt en dan kom ik je steunen haha xxx
net terug van echo. Was super, is helemaal goedgekeurd! 10 vingers, 10 teentjes, keurig hartje enzovoort. Helemaal opgelucht nu en gelijk val ik nu ook om van de slaap. Nu dus maar lekker bedje in. We hebben bevestiging gekregen van het geslacht, het is echt een meisje. Vanavond samen met lief de prenatal leegkopen!
Zij zit weer thuis hahaha... nee hoor meis het is je gegunt.. geniet er lekker van .. Ik ga ook zo lekker thuis genieten haha xxx
ik ga me grote schoonmaak doen...spreek jullie vanmiddag weer... niet te veel kletsen he...anders kan ik het niet bij houden