slaap lekker meis... En gefeliciteerd met je mooie echo en je gezonde meisje!! have fun vanavond bij de prenatal he xxxx
Veel plezier met schoonmaken ik heb dat voor volgende week geplant maar of ik dat ook echt ga doen .. hahaha ...
goeiemorgen dames ff ego ik zit hier met een kleine man met mss een gebroken voet. Ben nu aan het wachten op de dokter voor een doorverwijsje voor foto's en dan nog opvang zoeken voor de andere kleintjes en hup... Ik ga dan met hem naar de kliniek, maar vraagje... mag je daar eigenlijk bij blijven als je zwanger bent???
Als ze foto`s gaan maken krijg je geloof ik zo`n speciaal schort aan dat je er toch bij kan zijn .. Succes ...
Kan je niet een keer bij mij komen hahaha... ik heb het 1 keer in de week, elke dag ruim ik wel op enzo 1 keer in de week even een sopje door het huis .. alles weer lekker fris.. xxx
dat zegt mijn vriendin ook altijd als ik vertel wat ik die dag heb gedaan...ik geef je me sleutel mag je helemaal los gaan... heb al 4 jaar een vast patroon in mijn huishouden en ben het gewent...nu doe ik het wel in een rustigere tempo anders val ik om... ik ga nu echt schoonmaken het is al veel te laat...:x
Goeiemorgen..... Wilde hier ff bijlezen.... maar tis ff te veel.... "kippenhok"..... dus kom ik alleen ff zwaaien.... "zwaai".... meiden met echo's succes vandaag..... en probeer straks bij te lezen... ga hier ff flink aan de schoonmaak etc... doeiiiii
haha het is je gegunt hoor meid.. ik heb ook ander half jaar thuis gezeten en vond het heerlijk maar vind het ook wel fijn om weer aan het werk te zijn hihi.. xxxx
aah dus jullie hebben dat ook @Miracle fijn dat alles goed was meid!! @Karagoz waaom neem je dat drankje niet, ik heb dit ook bij dochter genomen anders wordt het alleen erger en ze geven je niks wat niet mag hoor
Super!! Gefeliciteerd met jullie meisje!! Slaap lekker.. Ik krijg het echt niet bijgehouden hier, jullie gaan zo snel.. Wij gaan beginnen aan het opbouwen van de kinderkamer, zijn gister 2 uur bezig geweest met de kast en nu hoeven alleen de deuren er nog in en dan is ie af! Dames die aan de schoonmaak gaan: poets ze! Voor iedereen die nog een echo heeft vandaag: veel plezier en succes! Tot straks..
Nog maar 37 miniuten en dan heb ik weekend eindelijk.. ik zit me nu echt kapot te vervelen nu op het werk.. ga straks maar even een rondje lopen denk ik om de laatste paar minuten door te komen hahah.. en dan ga ik op de terug weg lekker een ijsje meenemen voor me kleine draakie.. mag die wel van mama.. met dit mooie weer.. ( oke oke me moeder smste me net of ik een ijsje voor hem mee wilde nemen omdat haar ijsjes op zijn en hem 1 beloofd had hahaha ) xxxx
@blinky; hoop idd dat de antibiotica tegen de blaasonsteking goed hun werk doen en dat (een deel) van je pijn veroorzaakte. Succes vandaag bij de gyn @Hitchke: gefeliciteerd met je goed echo en je ZOON! @mama van sepp: wat een heerlijk knulletje @Jane; heerlijk geshopt dus. En LIEF is zooooo lief Wat ga je doen voor de tweeling, koop je dezelfde kleertjes, of ga je ze allebei anders kleden? @miranka: gefelciteerd met je goede echo @Cindy: ik heb twee plekken waar ik de baby het vaakst voel. Links onderin en rechtsboven Vervelend al die slechte slapers..... @Mejojo: wat een gezeur, daar bij de apotheek. Gelukkig heb je nu alsnog je drankje @Karagoz: shoonmaakze @Sabbe: heb bah, wat vervelend. Wat is er gebeurd met je kleine man? Als ze een rontgenfoto maken en je wilt er bij zijn, kun je altijd vragen of je een loodschort om mag. Dan kan de strooistraling die vrij komt bij het maken van de foto, niet bij je buik komen. Zou het zeker wel melden dat je zwanger bent. Ben je alleen, of gaat je man ook mee? Dan zou ik persoonlijk die liever met de foto mee laten gaan. Met een loodschort is het in principe veilig, maar vind het idee toch een beetje vervelend. Volgens mij ben ik nu weer een beeetje bij, maar jullie kletsen we errug veel hoor. Lekker weertje is het hier. Hoop dat ik vandaag eindelijk fit genoeg ben om nog een positiebroek aan te schaffen, loop nu al bijna 4 weken in dezelfde broek....
ik ben alleen ja, mijn man is werken en nog lang niet thuis Wat er juist gebeurd is, weet ik niet. Tijdens het spelen klem geraakt denk ik Dat zegt mijn dochter toch. Ze waren samen (wild) aan het spelen terwijl ik het eten aan het klaarmaken was...