September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Prulleke wat een verschrikkelijk nieuws:(
    Waarom is het leven soms zo oneerlijk!!!!??:x
    Ik heb er geen woorden voor.. wens jullie heel veel sterkte en kracht!

Knuffel Peace

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

oooh prulleke lieve schat.... ik vind dit zo erg voor jullie !!!!!

ik weet niet wat ik zeggen moet :(:(:(:(:(

ontzettend veel sterkte

hele dikke kus en knuffel voor jullie

3. Alita

Alita Niet meer actief

nee wat erg prulleke!!!!
    Ik weet ook niet wat ik zeggen moet meid.....heel heel veel sterkte de komende tijd....

Jeetje wat een ellende hier bij die september mama`s!!!

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heel heel heel erg voor jullie Prulleke.
    Sterkte :(

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Prulleke wat vindt ik dit erg.....ben er gewoon stil van en heb kippevel over heel mijn lichaam. Hier ook geen juiste woorden op het moment. Ik wil jou en je gezinnetje heel veel sterkte wensen met dit verlies, dit had niet mogen gebeuren

6. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Prulleke hier zijn geen woorden voor.
    Wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ prulleke: ooh wat verschrikkelijk. hier zijn echt geen woorden voor. ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
    @ cindy ook al zo'n akelig nieuws van je vriendin. wat een ellende allemaal.

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Pff wat is me dat hier zeg! Het lijkt onbegonnen werk om nog een gezond kindje ter wereld te brengen.. ongelofelijk!

@ prulleke: meid, hoe verschrikkelijk! dat je dit 2x moet meemaken in je leven!! ik hoop dat je er samen met je gezinnetje uitkomt en dit verlies (opnieuw) een plaats kan geven! veel sterkte, we zijn er hier voor je!

@ cindy: hoe kan zoiets? zo laat in de zwangerschap nog gebeuren? heeft dit iets met de navelstreng te maken ofzo?

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Prulleke, ik wil jou en je gezin ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd.

Gaat de ellende hier nog een keer ophouden? Dit is toch niet normaal meer?

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Wel een echo meegekregen, maar weer zo onduidelijk, je kan het kindje gewoon niet goed zien. Heel vaag en wazig, ik heb nog geen 1 mooie duidelijke echo foto....

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Omgelofelijk zeg... dat is nu echt een reden dat ik echt niet graag overtijd wil lopen... het zegt niks, dat weet ik wel.... maar ik vind het echt eng...

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Prulleke,

Wat een vreselijk bericht... ik heb er even geen woorden voor, die zijn er ook niet denk ik. Heel veel sterkte, heel veel kracht en heel veel liefde wens ik je toe!

Liefs,

Hadassa

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje wat erg!!! Lieve meid ik heb er geen woorden voor wat is het leven toch oneerlijk......Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel..:(

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    waarom, waarom waarom ??? hoe kan moeder natuur dit tot 2 maal toe doen met een vrouw, gewoon onmenselijk... prulleke, ik leef met je mee, en wil je heel veel sterkte toewensen de komende maanden...

15. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Nee prulleke.... heel veel sterkte voor jou en je gezin!!

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen.. Hier zijn geen woorden voor!!

*knuffel*

ga nu een kaarsje aansteken in het vlinder-theelicht voor jullie mannetje

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    prulleke, heel veel sterkte voor jou en je gezin... heb er echt geen woorden voor.

KNUFFF

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    prulleke, heel veel sterkte voor jouw en je gezin...het is niet eerlijk en jet is al de 2e keer dat maakt het alleen maar zwaarder...geef de moed niet op meid... heel veel sterkte...

dikke knuffel

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Lieve prulleke, woorden schieten te kort.. maar zelfs die woorden heb ik niet .. ik wil jullie heel veel sterkte wensen ...

@ de rest van de meiden....
    Ik zit er over na te denken om een tijdje hier niet meer te komen met al die nare verhalen .. ik kan daar niet zo goed tegen.. ik wil zo graag dat iedereen een gezond kindje krijgt maar helaas is dat niet zo .. ik wil graag genieten van deze zwangerschap maar elke keer lees ik hier van de K*Tvehalen dat het niet goed gaat of dat het vlindertjes zijn geworden ik vind dat heel erg moeilijk en blijf daar dan ook mee in me hoofd zitten...
    Ik vind het heel erg voor al die meiden waarbij het zo gaat ik gun dat niemand en snap ook niet waarom de natuur zo in elkaar zit..

Ik kom zo nu en dan nog wel even kijken en antwoorden natuurlijk ik laat jullie niet helemaal in de steek maar ik denk dat het beter is voor mezelf.. ( kan nog al lang met dat soort dingen rond lopen als ik dat lees en dat wil ik liever niet )

Dikke knuffel voor iedereen!!!!
    ( en tot gauw, want tja ik kan jullie niet zomaar achterlaten hoot daar is het ook weer veelste leuk voor, zal er alleen wat minder zijn )

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik begrijp je volkomen meid...ik zit er soms ook mee in me hoofd en voel me daarom vaak ook onzeker over mijn baby las ik hem een paar dagen niet heb gevoeld...ik denk dat ik het niet zo erg heb als jij...heb een soort van aan en uit knop denk ik...dat krijg je als je in de zorg werk denk ik...maar dat maakt het niet minder erg...

probeer toch van je zwangerschap te genieten want stress is niet goed voor je.. dikke knuff

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden...we gaan zo naar de markt en naar de speeltuin...dan even dutje doen en weer naar me werk tot 22.00 uur en morgen lekker vrij. en maandag de 20 weken echo..kan echt neit wachten...

geniet lekker van het zonnetje en morgen zeker want daarna is het weer wat minder...xxx

Deel Deze Pagina