September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D leuk!

2. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauwie mooie buik! Helemaal niet klein hoor is toch juist mooi!

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @karagoz veel succes vandaag!

4. Amle

Amle Niet meer actief

Prulleke: snap dat je het zo snel mogelijk 'achter de rug' wilde hebben. Misschien raar? maar wel gefeliciteerd met jullie zoon Luuk! Heel veel sterkte de komende tijd!!

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    pfff heb mij de voorbije dagen ook bewust even afzijdig gehouden van zp... het werd me ook allemaal teveel...

@prulleke, sterkte !

@ meiden met echo zijn er meiden vandaag ?

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen dames :)

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ook uik moet zeggen dat de zp drive er hier wel een beetje uit is.. ik voel me een beetje lamgeslagen door al het slechte nieuws :(

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ja ik heb dat ook wel maar kan het toch niet laten :)

Hoe dan ook hebben we hier heel veel aan elkaar.. in goede en kwade dagen? zoiets ;)

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Prulleke,

Ook ik heb geen hyves, dus vandaar maar even zo:

Mooie naam.. hoop dat de bevalling niet te zwaar was en dat jullie afscheid rustig en mooi was.... Je mag me altijd Pb-en als je wilt laten weten hoe de bevalling en afscheid is geweest, ik vond t erg fijn om t te kunnen vertellen.. om erover te praten, maar iedereen is daar anders in natuurlijk..

In ieder geval een hele hele dikke knuf, ik hoop dat je alles een beetje een plekje zal kunnen geven...

10. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Amigo lief buikje hoor!! En je buik groeit nog wel hoor let maar op...
    @Karagoz ben aan het denken aan je!!
    @Iedereen ik snap dat het best moelijk kan zijn ik vindt het soms ook wel moeilijk maar wil wel proberen het hoe zeg ik dit met volle respect naar de dames...."leuk" te houden hier....

Wij hebben woensdag de 20-weken echo en ben toch wel gespannen maar dat komt ook omdat ik nu weet wat er allemaal gecheckt wordt...wel vindt ik het weer fijn dat we naar ons mupke mogen kijken en hopelijk laat zij/hij het geslacht zien!!! Alhoewel er gezegd is waarschijnlijk een meisje kan het toch nog gewoon een jongen zijn dus ik vindt het spannend!!!

Gister heerlijk buiten in de zon gezeten maar merkte toch wel dat ik last van de warmte had.....het was ook wel erg warm hoor!!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    die van mij zal niet veel groter zijn hoor ;)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    prulleke: Heel veel sterkte gewenst deze tijd! Weet even niet wat ik nog meer moet zeggen :(. Woorden schieten te kort.

Trishka: jij ook nog veel sterkte!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Iedereen die vandaag de 20 weken echo heeft succes! Ik mag donderdag om kwart voor 11. Vind het steeds spannender worden. Weet wel al hoe het gaat heb er al ooit 1ntje gehad ;), maar of alles wel goed is.
    Ga hier even een kleine stinkerd verschonen blegh.

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @ iedereen.. Goedemorgen!!!

Morgen heb ik dan eindelijk een echo en dan weten we ook wat het wordt hoop ik ...

Ik heb veel last van me rug en bekken en wordt gek van de hoofdpijn.. hoop dat het maar weer gauw over is...
    Ik voel me ook niet echt zwanger meer ik voel me alleen maar dik .. zal eens kijken of het me lukt om een buikfoto`tje erop te krijgen maar dan wel vanavond want ik zit nu op me werk .. waarvan ik me nu afvraag wat ik hier doe er is niks te doen ik kan beter naar huis hahaha..

maar goed moet vandaag helaas tot half 5 bah bah bah...
    Maar morgen hoefg ik maar tot 12 uur en dan heb ik om 13:30 uur de echo.. pff ben nu al zenuwachtig hahaha

xxxxx

15. Alita

Alita Niet meer actief

Toch is het dan ook weer iets anders kwa gevoel vindt je niet Bij je eerste keer ging je zonder te weten wat er wordt onderzocht erheen voor de echo en terwijl ze bezig was dacht ik nog jeetje wat kunnen ze allemaal checken en wat kan er wel niet allemaal fout zijn?
    Maar hier is ook alles gewoon hartstikke in orde hoor!!
    Heb er ook zin in de echo!!
    Veel plezier met verschonen hahaha dacht je dat die babyluiers stonken?!?:$ dee luiers van die peuters stinken veeeeeeel erger hahaha

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Patricia komt goed meid!!! Ik voel het aan mijn vruchtwater hahahaha

17. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hahaha je maakt me wel weer vrolijk THNXXXXX:D

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    haha cindy moest even lachen om jou reactie...

ik heb hier ook zo'n last van mijn rug....

maar meiden met een echo deze week, zit er niet teveel over in hoor...komt allemaal goed

19. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hey meiden,
    ik ben minder aanwezig dan normaal. en manlief is nu weer druk aan het werk dus die is hier ook niet meer zo vaak.
    momenteel zijn we druk met de kinderkamer. eerst aan het behangen en dan gaan we laminaat leggen.
    ook genieten we erg van het mooie weer.
    ook ik blijf lang met de nare verhalen die hier worden verteld rond lopen. Manlief heeft dus ook liever dat ik hier niet veel kom. Maar zal niet helemaal weg blijven. maar ja met mooi weer ga je ook niet binnen zitten. Tuurlijk zo is het leven dat dit ook gebeurt, maar het komt wel steeds dichter bij. En het blijft oneerlijk. maar ik vind het eng, eerst bang om de 12 weken door te komen en nu dan deze verhalen terwijl je denkt dat het niet meer fout kan gaan. En vooral omdat dit ons eerste kindje is.

@prulleke: sterkte, ik heb hier weinig woorden voor. en de 2e x al, bah. Ik wens jou en familie heel veel sterkte met dit grote verlies. maar aan de andere kant toch een felicitatie met jullie zoon luuk.

vandaag ben ik even down, en dan kom je hier dan word het nog weer erger versterkt bah!! en weet niet wat ik heb. wist ik het maar. tranen staan me nader dan het lachen.
    meiden die deze week een echo hebben, heel veel suc6. en hopelijk komt er alleen maar goed niews. ik heb volgende week maandag de 20 wk echo (ben dan 19,5 wk).
    ik heb trouwns een eigen site gemaakt. voor diegene die dat miss leuk vinden.

www.helenenrichard.babysite.nl

Liefs Teddybeer

ps: als ik mensen vergeten ben waar ik niet op heb gereageerd(zullen er vast genoeg zijn). mijn excuus. Maar was paar blz aan terug lezen en zag toen bericht van prulleke staan.en ten 2e het zijn giga veel blz wat ik anders moet bijlezen. en daar momenteel niet de fut voor.
    sorry

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ALLES WAS GOED, BEWEEGELIJK KINDJE, HARTJE GEHOORD EN WE KRIJGEN EEN....

JONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben zo opgelucht...toen ik het hartje hoorde werd ik wel even emotioneel...manlief was gelukkig mee gegaan...het was overduidelijk een jongen...we hebben 6 echofotos gekregen...ik ben helemaal in de zevendehemel...

Deel Deze Pagina