haha hitchke: dream on!! meisjes nog altijd aan de top @ karagoz: wat leuk dat alles goed was!! en een jongen! wat zal hij vast goede maatjes worden met je zoontje!! genieten maar
Whoeoeoeoeoeoeoeo JEEEEEEEEE! Super nou vul jij de lijst even aan met een jongen ben benieuwd wat de stand nu is! enne gefeliciteerd he ! alles erop en eraan!!!
ik moest echt lachen om je berichtje...maar helaas de meiden zijn nog steeds in de meerderheid... was zo zenuwachtig...heb echt de dagen en de uren af zitten tellen...express gisteren vroeg naar bed gegaan..ookal heb ik slecht geslapen...komt door de zenuwen...maar lekker lang naar onze kleine vent gekeken...
hoi karagoz, gefeliciteerd een jongen. en alles goed. mooi man. ga er lekker van genieten. ik had vorige week btw een pretecho, gewoon in 2d. maar was wel fijn om ons kleine meisje weer te zien. Zei heeft ook bevestigd dat het een meisje is. helaas is ze niet fotogeniek. hartje was goed 151 bpm, omvang van het hoofdje lag ook op schema 4 cm (komt overeen met ongeveer 18 wk, ik was toen 17,5 wk). ze had er geen zin in. lag met opgetrokken knieetjes. der knieen lagen tegen der kin/neus. af en toe strekte ze zich even uit. ook heeft ze even gezwaaid naar ons, hahaha. maar ook niet veel. maar moet een kindje zo heel druk zijn. Of niet.... ga me nu naar aanleiding van verhaal van prulleke toch beetje zorgen maken. is het ook normaal dat ik nog niets voel met 18,5 week. Moet wel zeggen dat ik vrouw ben met overgewicht. tjah miss dat ik wat heb gevoeld, maar dan niet bewust.... zo van "he dat was ons kleine prinsesje die schopte". laatst haar hartje duidelijk gehoord met angelsound. Paar dgen geleden over de boxen gedaan, de hondjes mogen het ook horen, ze vonden het erg interessant.alleen mevrouw schopte blijkbaar tegen de angelsound aan, waardoor hels kabaal hahahah. de honden schrokken zich dood en gingen blaffen. de jongste en middelste gingen daarna bevend bij me man liggen. en ik had het allemaal gedaan! hahahah. liefs
ik ben ook niet van de magerste en jawel sinds 10 dagen voel ik men beeb pas, en dit ook nog niet elke dag en ja het is nog steeds een lieveheersbeesje gevoel dat je dan hebt !!!
ik ken dat gevoel, en ja mannetjes zijn idd in de minderheid ! maar toch wilde me even laten gaan in mijn blijheid ivm geslacht van men beebje... heb mezelf VOLLEDIG laten gaan dit weekend en een outfit van Ralph Lauren aangekocht met een coole jeans erop... SUPER !
Ik heb het toch aangedurfd om een foto te maken van m'n enorme buik, dus 19w-buik: Bekijk bijlage 67774 teddybeer, ik voel ons kleintje pas sinds een week en enkel 's avonds, als ik zelf in bed lig Grts
oooh ik zag het gelijke stand.. en morgen zal ik daar verandering in brengen hahaha... maar ja wat zal het worden.. dat is nog steeds de vraag.. ik hoop maar dat we het kunnen zien.. ben zo zenuwachtig ervoor xxx
hihi nou mika is ook geen baby meer hoor . Wordt in juli alweer 2 jaar, dus deze luiers stinken ook enorm! maar ja idd, toen gingen we erheen van nou even checken en even kijken en weer naar huis, maar nu weet ik wel van ze kunnen dit zien en dat zien, en ben ook aant denken of ik gister met wokken niet per ongeluk iets verkeerd gegeten heb. MAar volgens mij niet alles was gaar dus...