jeeeeehhhhhhhhh een jongen!!!! En fantastisch dat alles goed is meid.......heb aan je gedacht En je man was meegegaan? Ja hij hoort erij te zijn he meid dus fijn voor jullie dat hij kon meegaan
Het eerste wat in mij op komt is wow wat een buik! Je lijkt veel verder! Maar wel een mooie buik hoor!
nee ik bedoel ook dacht je dat die luiers stonken, deze zijn veeeeel erger snap je me nu?! hahahaha..... Hoezo dat merk je toch als iets niet gaar is....niet zo druk maken hoor meid.... Ja het is anders deze keer he maar "alles kumt goooooooddd"...zoals ze in limburg zeggen hahahaha
thnx ladies. ben net toch even gaan luisteren of ik prinsesjes hartje kon vinden, duurde wel even, maar uiteindelijk daar was ze gelukkig maar. dan zal ik der vast nog wel goed gaan voelen, ben nu 18,5 week en is 1e kindje. maar goed. thnx voor de geruststelling. @buikfoto: ik zag een mooie buikfoto voorbij komen, wel een joekel zeg hihi. maar wel mooi. @geslacht: ik ben benieuwd wie er in de meerderheid komen, jongens of de meisjes. Nou we wachten af met zijn allen. ik ben alleen de lijst even kwijt, wou even kijken. maar goed. groetjes
oh zo haha, ja sorry blond en zwanger, geen goede combi . Zeggen ze op het werk ook al . Beetje traag van begrip . joa alles kumt good. en zoals oma zegt, joa joa zoe geit det
pff, moet nog een berg was strijken, stofzuigen en dweilen. Eigenlijk ook nog de slaapkamer opruimen, maar dat bewaar ik maar voor het allerlaatst
maar ga er weer vandoor, de was zit me steeds aan te kijken van wanneer worden we gestreken . Dus dat zal ik maar eerst even doen
zo ik heb eindelijk even pauze op me werk.. ga lekker buiten zitten.. het is heerlijk weer hier... ben blij als het morgen is zeg hahaha xxxx
nog even patricia!!!! hier schijnt ook het zonnetje maar of het niet gaat regenen ik weet het niet..... ben weg dames!!!! doei!!
Pff pauze alweer bijna voorbij nog 10 minuten, en ik snap nog steeds niet wat ik hier nu doe het is zo rustig .. maar ja .. xxxxx
Karagoz wat een fijn nieuws! En weer een jongen erbij! Ik moet de lijst ook nog updaten, ik weet niet of mijn meisjes er ook bij staan Ben de lijst ff kwijt