bedankt voor alle felicitaties. we hebben het zaterdag lekker in de tuin gevierd met een bakkie en een gebakkie. was heel gezellig
jeetje amigo wat ben jij een slanke den. je buik is niet klein hoor. die van mij is forser, maar ik was dan ook tamelijk aan de dikke kant toen ik zwanger werd.
ik zit met een dilemma wat betreft peter en meter. ik heb een broer en een zus. mijn man is enig kind. dus dacht ik voor ons 1e kindje mijn broer en mijn zus te vragen, omdat je nooit weet of je nog eens een 2e kindje kunt krijgen. nu wil mijn man een neef vragen die hij max. 3 keer per jaar ziet. daar ben ik dus helemaal niet zo blij mee. wat moet ik hier nu mee???? help
wow wat een buik, ik had de fotot ervoor zegt mijn dochter, 13 jaar, zo die heeft een buik, ik zeg ja 19 weken is ze, lijkt wel of het kindje languit ligt... hihi
nou om eerlijk te zijn zou ik die neef ook niet doen dan... ik kan je er verder niet mee helpen, wij gebruiken dat hier niet...
meiden die de lijst kwijt zijn http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/188153-bevallingslijst-sept-2010-a-6.html#post7182551
hèhè wat een grappige reacties. Ik moet wel zeggen dat ik het altijd gehad heb (zwanger toch hè ) zo'n joekel van een buik. Het zit ook altijd allemaal op m'n buik. Ik kom telkens 20 kilo bij en je ziet alleen maar buik. Als je achteraan kijkt, merk je zelfs nooit dat ik zwanger ben
Hey meiden hier is miss zeurpiet weer Ik ben misselijk van de zenuwen voor morgen En ik heb geen zin meer om te werken en ik moet nog een uurjte( dus eigenlijk valt het wel mee) En ik verga van de jeuk op me benen hoe dat nou weer komt weet ik niet.. En dan ook nog al die puistjes ik wordt er niet goed van ze zitten overal hahaha.. Oke sorry voor mijn eeuwige gezeur Heb net nog even buiten gezeten hier op me werk maar het was echt te warm zo uit de wind in de zon.. dus ben gauw weer naar binnen gegaan ... Morgen om 7 uur beginnen, me mannetje is lekker vrij omdat hij meegaat naar de echo en ons kleine mannetje gaat even bij oma spelen dan hij was de vorige keer meegeweest maar het duurd telang voor hem dus nu maar lekker bij oma, is voor hem ook leuker nou meiden ik ga eens kijken of ik nog wat kan doen hier op het werk hahaha xxxxxxx
Dat je benen jeuken is niet zo heel erg gek hoor. Je huid kan een stuk droger zijn als je zwanger bent en dat gaat een beetje jeuken. Ik heb het met mijn buik en vorige zwangerschap mijn buik en ook mijn benen. En de puistjes ... fijn he die hormonen Hoop voor je dat het uur snel voorbij is. En morgen een prachtige echo.
Ha Patricia! Voel je gesteund ik zit ook weer eens op mijn werk.. en die puistjes heb ik ook ik heb er zelfs 1 op mijn been en 1 op mijn onderbuik hoe kom je daar vraag ik me dan af... Wat betreft jeuk dat herken ik niet maar ik heb sinds een week ofzo last van restless legs nou ik kan je vertellen dat het geen pretje is :x Dus zo hier heb je een beetje gezeur terug! Houden we het een beetje in evenwicht
Ja echt he die puistjes.. ik heb ze nooit gehad ook bij mijn vorige zwangerschap niet maar nu zitten ze overal... Haha heerlijk dat gezeur terug ben ik tenmiste niet de enige hihi.. Tot hoelaat moet je werken? xxxx
Ja nog 3 kwartier nu gelukkig en dan is het klaar voor vandaag.. En die hormomen ik kan ze wel schieten op dit moment:x haha xxxx
Nou ik werk gewoon gezellig tot 17.00 en morgen weer tot 17.00 en overmorgen weer tot 17.00 fijn he dat leven van ons! Mar deze week maar 3 dagen!!! Joehoe donderdag ben ik altijd al vrij en vrijdag is het koninginnedag! Lekker!!!!
Patricia niet zo zeuren he!!!!! hahahaha....zeur jij maar lekker hier mogen we he!? Jeuk heb ik bij dochter wel gehad nu niet pffff..... @Sabbe nou dat is dan ook fijn he, hier was ik een ballonetje op het einde!! Maar was de zwschapsvergiftiging he....
@ karagoz gefeliciteerd een zoontje !! en wat super fijn dat de echo goed was @ sabbe wauw mooie buik al hoor !!! @patricia, klaag maar raak hoor als het goed is ben je nu weer lekekr thuis @jeuk... calendula emulgel ofzoiets helpt heel goed, ik heb zelf de laatste 6 weken van mijn zwangerschap doorgebracht met ontzettende jeuk over het hele lichaam... ( ik had i.c.p ) heb daar uiteindelijk een ander zalfje voor gekregen, maar toen ik nog niet wist hoe en wat heb ik die emulgel gebruikt, en dat verkoelt echt heerlijk ! ook helpt het om niet te warm te douchen en af te willen met warm en dan eventjes wat kouder en dan weer warmer etc. daardoor gaan je bloedvaten meer openstaan, waardoor je minder gauw jeuk krijgt @puistjes.. ik heb er ook last van... alleen in mijn gezicht had het echt nooit, en als ik ze had zat het in mijn oor ofzo, nooit kon je het zien als ik al een puistje had....