September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beter dat het gelijk verdeeld is anders wordt het een probleem in de wereld....:D

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik was echt blij dat hij mee mocht...anders mocht hij niet mee als het om een andere reden was dan de baby...en lief dat je aan me dacht...dikke knuff

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mooie buik je gaat echt van voren dragen

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    had ik van de week gedaan...ging het steeds maar uistellen maar het was wel weer lekker dat het ruikte naar bloementjes...:D

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    helemaal geen gezeur hoor meid...ik heb al weer een paar sproeten op mijn gezicht gekregen en dat had ik bij mijn zoontje ook...het is wel weg gegaan na de zwangerschap maar was er niet blij mee...ga nu elke keer als het echt te zonnig wordt mijn gezicht insmeren met zonnebrand creme...wil echt geen zwmasker krijgen...

puisten heb ik tot nu toe alleen op mijn gezicht...

jeuk heb ik niet alleen als ik net heb geschoren...

morgen je echo spannend meid...zal aan je denken

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb vandaag de etos zw doos gehaald..hij was behoorlijk zwaar...maar hij was goed en leuk gevult...dit zat er in...

zwitsal baby doekjes
    zwitsal babydoekjes doos
    zwitsal zinzalf
    nuby fles
    difrax speen
    tutdoek
    speendoek
    tijdschriften
    kortingsbonnen

kan niet wachten op de andere baby dozen...

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja wel leuke doos van etos, nu nog wachten op die van prenatal...
    ik had er ook nog 1 van kruidvat, alleen die zijn er sinds 1 januari mee gestopt...

en ja de douche, heerlijk ruikt het weer... hier was het ook echt nodig hoor...

jeuk, ik heb al sinds augustus last van jeuk... echt erg, nu was het weer weg en nu komt het weer...maar wat is i.c.p??

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Kan me van de ene kant voorstellen dat je man iemand van zijn familie graag als peter of meter wil. Maar als je hem of haar maar 3 keer per jaar ziet vind ik persoonlijk wel erg weinig. Al heeft het op de dag van vandaag weinig te betekenen (iig hier in de regio) Maar dat is mijn mening. Kun je anders geen goede vriend van hem vragen? Zo doen wij dat hier ook. Bij de tweede wordt mijn man zijn schoonbroer gevraagd en een goede vriendin van mij aangezien mijn broertje al peter is van de eerste en hij een knipperlicht relatie met zijn vriendin heeft, die ga ik dus niet vragen voor meter.
    Maar jullie moeten doen wat jullie goed lijkt, niet wat andere willen want daar krijg je alleen maar spijt van.
    Heb je niet echt kunnen helpen, maar hoop toch dat je er iets aan hebt.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh das een leuke doos!
    Bezorgen ze de doos ook want de dichts bijzijnde etos zit 20 km verderop en ga niet alleen voor die doos die kant op rijden.

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Karagoz lief he.....

Ik heb hier dus ook die bon liggen van de etos maar nog steeds niet gehaald, ligt geen etos hier in de buurt helaas.....maar is altijd de leuker doos die van felicitas.
    Maar als ze bellen als de kleine is geboren nodig ik ze dus echt niet meer uit thuis!!!!

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    pff zoonlief wil maar niet slapen laat hem maar even op ze kamertje uithuilen ..ga zo maar even kijken ...8)

en ik ben zo zenuwachtig voor morgen ik zit mezelf ook gek te maken.. :)
    Gelukkig gaat me mannetje mee en hij is ook best wel zenuwachtig dus gelukkig zit ik niet alleen in de zenuwen hahaha :)

Net heeft het mannetje lekker pasta carbonara gemaakt en dat was overheerlijk .. maar ik heb alweer honger dus ga zo maar lekker een broodje pindakaas eten hihi:):p;)

nou meiden ga ff tv kijken en bij zoon lief want die is nu stil dus volgens mij is hij in zijn bedje gaan liggen en gewoon gaan slapen ( ik hoop het zo );)

prettige avond ( misschien kom ik nog even gluren maar denk het niet hahaha):D:)

xxxx

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    @ Karagoz: Gefeli met jullie jongen!! Erg leuk!!
    Het is inderdaad erg mooi verdeeld zo met de geslachten!

@ 20-weken echo: Meiden die deze week moeten, heel veel succes! Ik moet donderdag om 9u! Echt heel spannend!

@ Puistjes: Ik zit ook voor het eerst in mijn leven helemaal onder (mijn gezicht). Hihi fabel meisje haalt de schoonheid weg, klopt bij mij wel!

@ Ego: Ik weet sinds gisteren zeker dat ik ons meisje voel! Ik heb eerst ongeveer een week getwijfeld, "zijn het mijn darmen of........??" Hahah wat een onbeschrijfelijk gevoel zeg!! :D

13. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Owjaaa vandaag 20 weken!!!!!!:D

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Nounou... heb zonet geboden op 2 buggy's van Quinny (de buzz in knalrood en de speedi in knalblauw ;) ) en beide boden aanvaardt!
    + maxi-cosi allebei... en toebehoren natuurlijk.

Nu maar even afwachten wat manlief verkiest, blauw of rood, blauw is de duurste. :) Mij maakt het weinig uit...

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vanavond zijn we eindelijk begonnen met het kamertje, maar ja eerst onze kledingkast uit moeten ruimen want die gaat naar zolder. Jeetje ik wist niet dat we zoveel zooi hadden.

Morgen weer verder ben echt kapot.

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Heel veel plezier en succes morgen! Ben erg benieuwd waarmee jij de lijst gaat aanvullen!

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    haha Jane, er ligt altijd zoveel in de kast en de helft word niet gedragen... wanneer komt jullie kamertje...??

patriciaK suces morgen...

the lady, stuur de link eens kan ik ook even kijken welke ik zou kiezen...sneup elke dag op MP, heb een Woezel en Pip mobiel gekocht voor 7 euro..

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja ik ben ook wel heel benieuwd.. daarom ben ik ook misselijk van de zenuwen .. denk ik :)

maar goed ik ga nu maar slapen het wekkertje gaat weer om 6 uur :$ pff dat is toch te vroeg voor een zwangere meid hahaha maar goed morgen even volhouden en dan yes yes yes is het eindelijk zover joehoe :):)

xxxx

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    truste ik ga ook op bed... ben kapot...
    hoop dat ik een beetje slaap en dan morgen wat babyspullen uit gaan wassen...

20. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou ik kon niet slapen door de zenuwen was te laat op me werk door wegwerkzaamheden maar ja ik ben er..

Nog 6 uur en een kwartiertje en dan is het eindelijk zover.. lijkt zo lang te duren pfff.

Maar goed het zal allemaal wel goed komen vandaag haha ik hoop dat het niet al te druk wordt op het werk dan kan ik lekker internetten hahaha..

Nou misschien ben ik er straks nog en anders vanmiddag...
    Ik heb de echo om 13:30 uur maar ik kom daarna niet geljik terug ga eerst even de stad in hahaha

maar vanavond weten jullie het sowieso!!

Dikke kus

Deel Deze Pagina