September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!!

@Peace heerlijk he om je kindje te voelen!! Dus jij mag donderdag?!

@Patricia heel veel succes straks en vooral heel veel plezier!! Ik kan niet wachten tot ik vanavond mag gaan slapen hahaha en ben net wakker!!!

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    jeetje meid niet eens kunnen slapen??
    Nou wens je heel veel succes...en zodra je kan laten weten hoe het was :)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

patricia, heel veel succes vandaag !! jammer dat je er niet van hebt kunnen slapen,
    nog een paar uurtjes meid, dan ben je van de zenuwen af ;)

4. Popkoorn

zoonlief was hier om 21.30 wakker en om 00.00 uur wakker,
    snap er echt niets meer van... duurt nu al ruim 2 weken dat hij savonds niet in slaap kan komen, en ook niet meer doorslaapt,

vind het wel een keer genoeg geweest :p vind het ook zo sneu voor manlief... ik kan niet slapen zonder oordoppen.... dus hij word er wakker van, ik meestal ook wel... maar lang niet altijd en dan moet hij er dus uit ..hij wil mij dan niet wakker maken want hij is dan toch al wakker

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

wat vervelend zeg, en waarom heb jij oordoppen in dan??
    en mijn vriend word nooit wakker... je kan een kanon afschieten mocht hij wakker worden... dus ik ben altijd de pineut hier... :(

6. Alita

Alita Niet meer actief

Hoeveel slaapt hij overdag? Mischien krijgt hij overdag teveel slaap, als ze ouder worden hebben ze nu eenmaal minder slaap nodig?

7. Popkoorn

overdag slaapt hij van 10.00 tot 12.00 of van 10.30 tot 13.00 en dan blijft hij wakker tot 19.30

hij sliep voor 2 weken geleden nog van 8 tot 09.30 en van 12.30 tot 15.00 dus dat slapen overdag is al heel wat minder,

hij is in de avond ook echt moe.... hij wil gewoon niet alleen slapen, en papa kan hem ook in slaap krijgen... mama moet hand op zijn hoofd leggen, of zijn handje vast houden en dan gaan die oogjes opeens dicht...

ik slaap met oordoppen omdat ik niet meer door het gesnurk van manlief kan slapen :p

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nu nog 4 uur en 3 kwartier joepie hahahaha
    zit nu even lekker aan een chocolade koekje..

Wat is het trouwens al een lekker weetje he ..
    Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag of ook alleen maar werken haha..

xxxxx

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

oke hier ook een man die snurkt, ik geef hem dan een duw en is het weer even over hihi

maar hoe oud is je zoontje nu??

hier gaat de kleine alleen smiddags nog op bed..

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

hier nog geen zon....maar goed zal misschien wel komen..

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    zo leuk om met het kamertje bezig te zijn, ik zal van de week ff kijken om van die gordijnen, soort vitrage, weet niet hoe ik die dingen noem maar doorzichtig en met lussen... wil ze gewoon voor de sier hebben.
    Ik heb net mijn eerste babywasje in de wasmachine, alles wat nieuw is was ik nu uit, dan daarna dingen die niet nieuw zijn en wat ik nog had liggen van mijn dochter.
    moet ook nog luiers strijken.. pff alleen krijg het daarvan altijd zo in mijn rug, dus dat stel ik nog wel even uit.

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    die komt vast wel !! hier is het volop zon en geen wolkje aan de lucht.. jammer dat ik dan alweer aan het werk ben haha .. straks maar even genieten van de zon

xxxx

13. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm hier slaapt ze overdag 2uurtjes en gaat dan om 19:30 naar bed dus eigenlijk hetzelfde verhaal....
    Het is mischien gewoon een fase, hier heeft ze ook wel eens van die stomme dingetjes opeens maar ik zorg dan vooral alles gewoon zo te doen zoals altijd...dus gewoon in bed leggen en huilt ze even dan moet het maar...

Hier ook zo`n snurker grrrrrrrr:x

14. Alita

Alita Niet meer actief

hier is het ook prachtig!!!!
    Zo heb je weer zin om van alles te doen he......ben dan ook echt een zomermens!!

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik heb dat ook ik heb ook gelijk zin om alles te doen.. ik ben inderdaad ook zo`n zomermens.. heerlijk van mij mag het altijd zomer zijn hahaha.. straks me pauze maar even buiten zitten heerlijk in de zon .. en dan de echo eindelijk... het lijkt wel of de tijd achteruit gaat inplaats van vooruit hahaha

xxx

16. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ik weet het;) maar jij mag eerder dan mij:xhihi...

Ja het liefst verhuisde we naar el-salvador het geboorteland van mijn vriend, want daar is het nooit koud.....maar dat is voor de toekomst!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Patrcia veel succes en vooral heel veel plezier, ik zie het straks wel......ben weg doei!!!:D

18. Popkoorn

Hier schijnt het zonnetje ook al :D:D heeeeeerlijk

vanmiddag moet ik naar de tandarts.... nog 2 gaatjes boren en dan ben ik helemaal klaar :D:D

ben altijd doodsbang geweest voor de tandarts ... maar sinds vorig jaar een nieuwe en die is helemaal geweldig :D:D

@mamanouk, zoonlief is nu 14,5 maand,

19. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Thnxxx

doei doei

20. Popkoorn

doeii doeii