September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

2. Alita

Alita Niet meer actief

@mamavansepp...ja wie weet....al geloof ik niet dat we meerdere levens hebben maar goed hahahaha..

Supermooi Mandy!!!! Hier mis ik het wel hoor een babykamertje maken...snik snik... aangezien ze bij elkaar komente liggen hoeven wij alleen straks een bedje enzo te kopen....

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mandy super mooi hoor!!

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mandy leuk hoor! En al helemaal af! Wij moeten nog beginnen :)

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Mandy heel erg mooi...!!!!

wij weten vanmiddag pas wat we gaan kopen na de echo hihi...

xxxxx

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Spannend hoor, heel veel succes!!

Wij hadden de babykamer met 11 weken al uitgezocht hihi :)

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wow wat een leuk kamertje zeg...

super.. kom ik aan met mijn ieniemienie kamer

8. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja het is inderdaad wel een grote kamer, maar klein is toch ook heel mooi?

9. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja het is inderdaad al helemaal af, alleen nu heb ik echt alles binnen en alles klaar, wat moet ik de rest van mijn zwangerschap toch allemaal gaan doen :D.
    Ik ga elke dag wel in de schommelstoel op de babykamer zitten haha

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja dankje wel..
    wij hebben de babykamer van onze zoon nog die heeft nu een grote mannen kamer hahaha dus die gebruiken we weer maar als het een meisje zou worden dan zou ik allemaal andere dingetjes erbij moeten halen.. en als het een jongetje wordt hoef ik niet veel te halen (ik zal toch wel veel halen haha)

xxx

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

Dat is wel makkelijk dat je die kamer weer kan gebruiken, maar als het een meisje wordt heb je wel reden om nog weer lekker te mogen shoppen ;)

12. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    haha... alle kleertjes enzo ook al binnen, kan je die ook gaan wassen enzo... geloof fat ze dat nu ineens willen...
    heb nu mijn 2e wasje aan staan

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hier ook gebruik ik het kamertje weer van mij dochtertje en zoontje...
    kleertjes van zoontje had ik weg gegeven en van dochtertje heb ik nog wat over wat nog leuk is en ik dus kan gebruiken, en heb al heel veel nieuw spul..

heb zelfs nog kleertjes van 13 jaar oud...van mijn oudste dochter... en nog leuk ook

14. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja maar als ik de kleertjes nu ga wassen heb ik straks echt helemaaaaal niets meer te doen hahaha. Heb ze al wel allemaal in de kast gehangen met lekkere zwitsal geurbeltjes erbij....mmmm wat ruikt dat heerlijk!

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja maar ik bedoelde ook dat je dat de rest van je zwangerschap kan gaan doen...nou ja ben je ook geen 19 weken mee bezig...
    ik heb ook van die zwitsal geurbuiltjes, als alles straks in de kast ligt dan leg ik die er ook bij in...

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    trouwens zie mijn onderschrift net in mijn banner, onze uk woog vorige week bij de 20 weken echo 370 gram, weten jullie ook het gewicht ongeveer...??

17. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh ja ik kan elke week wel 1 kleertje wassen, dan red ik het die 19 weken wel hahahaha.

Ja onze uk woog vorige week bij de 20 weken 392 gram. Volgens de arts kon hij nu al zien dat ons ukkie geen 10-ponder wordt! (gelukkig hihi)

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

Heb mijn onderschrift trouwens ook even gewijzig, vind het ook leuk met wat meer informatie eronder!

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ohw nou als die van jou dat niet word dan die van mij vast ook niet haha...

mijn zoontje was 4170 en dochterlief 4580. oudste was 3200 en andere zoon was 3850 zal mij benieuwen nu....

Deel Deze Pagina