ooooh hoe lief en schattig!! *zwijmel* dat wordt vast het vriendje van mijn prinsesje binnen x aantal jaren
@ seth * zwaaaaai* terug @patricia, ondertussen ben je denk ik al lang en breed thuis ? zoonlief liet het toe ... hij sliet van kwart voor 11 elf tot half 2 .. maar helaas kon ik niet in slaap komen @mamavansepp, ja indd dat vraag ik me dan ook af... wie leert in godsnaam zijn kinderen nu om te slaan ? als je om geen enkele reden geslagen word en je slaat een keer terug vind ik nog tot daar aan toe ( ook niet goed natuurlijk... maar meer begrijpelijk) oh nog gefeliciteerd trouwens met je 18 weken @all, ik ga hier ook maar genieten van het warme weer heerlijk manlief komt zo thuis en dan ga ik met zoonlief misschien naar de kinderboerderij, daar is het afgelopen keer niet van gekomen, mijn nieuwe luiertas is trouwens ook binnen hij was in de aanbieding van 70 euro voor 40 euro heb eigenlijk al zin om hem te gebruiken maar laat ik dat maar even niet doen
Ja ik ben inderdaad al lekker thuis.. Wat vervelend dat je niet in slaap kon komen.. dat is altijd zo he slapen ze goed kan jij niet slapen slapen ze slecht val je om van de slaap hihi...
Zo ik ben lekker thuis ga zo even naar de stad om te shoppen hihi en dan lekker bankhangen in de zon hahaha dus meiden ik ga jullie verlaten..voor even... Is er trouwens nog geen nieuws van cindy.. die had toch een echo om 9:45 uur.. misschien ook wel gelijk lekker aan het shoppen xxxx
goedemidag meiden... vanmiddag naar het park gegaan maar zoonlief was gevallen en zijn handje is open...maar een heel klein wondje maar doet wel pijn...hij beweegt en gebruikt zijn handje niet...de schat wilde gelijk naar huis want er waren een stuk of 30 kinderen van een basisschool ook in het park en dat vond hij een beetje eng en te druk... hij slaapt nu lekker en de volgende baby was zit er in...nog 1 en dan ben ik klaar voor nu...straks als ik weer nieuwe spullen koop moet dat ook gewassen worden...
ik was een beetje geschokeerd. Zou dat zelf helemaal niet leuk vinden als ze mijn kleintje daarvoor een tik zouden geven. Is toch net leuk en lief zo'n kleintje dat wil knuffelen
Meiden nu we bezig zijn met de babykamer kan ik het helemaal niet meer bijhouden Dit heb ik nog onthouden.... Mamanouk het kamertje hebben wij al 2 weken staan maar staat dus nog in dozen en komt er pas uit als de kamer behangen en geschilderd is. Alien waaaauw wat een super nieuws! Genieten ervan Hitchke wat een mooie echo van jullie kleintje Patricia wat leuk een meid! Nu lopen de meiden volgens mij echt wel uit Ik ben ook voor dat Eliza* en Luuk* op de lijst komen Vanavond weer verder met behang eraf halen dus voorlopig heb ik wat minder tijd voor het forum maar uiteraard kom ik ff spieken tussendoor en als het af is volgen uiteraard de foto's met het resultaat
@mandy mooie kamer ben naar vk geweest vandaag. hartje klopte lekker vlot. bloeddruk was perfect. bm was 16 cm. en ben voor het eerst niet afgevallen. maar ook niets aangekomen