September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Hoi dames
    Wat hebben jullie allemaal al mooie buiken! Die van mij vinden andere mensen nog niet zo groot, al vind ik t zelf al gigantisch :)
    Ik weet niet hoeveel ik al aangekomen ben, ik heb straks een afspraak met de verloskundige, dan zal ik wel even op de weegschaal gaan staan.
    Daarna heb ik de 20 weken echo, spannend!!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @prulleke, heel veel sterkte vandaag voor jullie

@kilos...ik ben al 9 kilo aangekomen en veel eten en snoepen doe ik niet... af en toe een koekje of vette hap maar verder niet. Soms na 5 uur eet ik neits meer omdat ik geen trek heb en neit met een volle maag me bed in wil liggen...maar ik drink heel veel melk...zo 2 liter per dag en dan tikken de kilos wel aan...hoop dat de bv goed gaat lukken zodat ik snel kan afvallen...

@babykleding...gisteren de laatste was gedraaid en vandaag opgeruimd...alles ligt in de kast opgevouwen. Heb de bekleding van de kinderwagen en de maxicose ook gewassen en de beddengoed een de boxkleden ook gewassen...lekker alles fris...

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @lola... ja heel erg leuk dat shoppen, ik blijf het ook weer bekijken het is weer allemaal zo klein haha vergeleken bij de kleding van mijn zoontje nu hahaha

xxxx

4. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!

Ik ben nu in totaal 7 kilo bijgekomen....ach ja gaat er straks op wel weer vanaf...
    Ga nu dus maar eens al de kleertjes van de zolder afhalen en kijken wat nog draagbaar s van dochter. Zij was een extrem spugertje en veek kleertjes zijn niet meer zo mooi dus even kijken....

Trouwens binnekort mogen wij weer voor een echo...hier doen ze het nu op dvd zetten als je dat leuk vindt, maar alleen pas vanaf volgende week...nu vondt de gyn dat ik dan maar nog een keer moest terugkomen en dan werd het op dvd geplaats... prima toch!!! hahahahaa....

Ahhh heerlijk weer een meid erbij kan niet wachten!!!

Hoe is het met de rest en wie moeten er nog voor de 20-weken echo?

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als je de kleine baby kleding ziet en dan de grote kleding kan je je het niet voorstellen dat je kind er in heeft gelegen...gaat zo snel allemaal...voor mij een beetje te snel allemaal...als de baby 1 jaar is dan is hij echt baby af...vind ik wel jammer...

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@michelle, de dokter zei ook 2 tot 5 dagen smeren en dan moet het weg zijn,
    wat leuk dat je straks een weekendje weggaat :d heerlijk is dat ;

apenheul is erg leuk !! ben er voor 2 weken geleden ook geweest met midweekje weg...
    vooral de doodshoofdaapjes zijn grappig :p
    maar het is wel een heel end lopen hoor,

@kilo's bij zoonlief was ik in totaal maar 7,5 kilo aangekomen
    nu ben ik al 5 kilo aangekomen !

7. Alita

Alita Niet meer actief

wauw mejojo 7,5 kilo....

ik 25kilo!!!!

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

Ja dat is zeker zo ... en mijn zoontje wordt volgende week 2 en heeft nog maar 86/92 dus hij is ook niet erg groot hahaha.. maar dat vind ik al groot vergeleken bij de babykleertjes hahaha

xxx

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ja die kleertjes zijn zo lief en schattig he! Ongelofelijk! Zelfs mijn ventje kan er blijven naar kijken.. :) hij is zo lief! Gisteren waren er mensen hier die ons app gaan overnemen als wij verhuizen en die hadden een pasgeboren baby mee in de bugaboo.. en hij was meer met de baby bezig dan met de verhuur van het app :)

gaat zo een goede papa zijn :)

ja die kilos pffft ik maak mezelf wijs dat ik tegen kerstmis terug 'strak' zal staan (zijde 58kg, startgewicht) maar dan moet er toch een wonder gebeuren.. de 7 is in zicht.. en wie weet wat volgt er nog tegen het einde :(

ik snap eigenlijk niet goed hoe het komt dat je van borstvoeding zo gaat afvallen..iemand een logische verklaring voor?

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat is toch netjes voor zijn leeftijd? mijn zoontje droeg toen maat 80 en hij was 44 cm bij de geboorte...

miijn zoontje draagt nu 104/110 maar dat is al aan de strakke kant..tijd voor nieuwe kleding...

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik ben bij zoonlief intotaal 7 kilo aangekomen en na de bevalling was alles eraf..

En nu ben ik op me gewicht dat ik was voordat ik zwanger was.. maar dat komt omdat ik zolang heb gespuugd... maar het begint te komen gelukkig hihi

xxxx

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het vergt heel veel energie en voedingsstoffen van je lichaam om voldoende bv te geven aan je kindje...als je weinig eet en drinkt dan loopt je voeding ook terug wat ik dus had...daarom moet je heel veel drinken en eten met voldoende voedingsstoffen, vitamines en bouw stoffen...je mag ook niet alles eten want dna kan de baby krampen krijgen

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    netjes meis...had ik dat maar...

14. alien

alien Niet meer actief

Good morning!

WAUW Mejojo wat heb je een mooie buik!

Yara veel succes bij de vk en echo!

Kilo's: hier nu 1 kilo aangekomen. De rest zal ook wel snel gaan komen nu.

Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft vandaag. Dan gaan we vanavond lekker aan de bbq!

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ikke ook al 6.5 kilo bijgekomen ! kan ook niet meer fantastisch naar toilet gaan, mss ook daarom........

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen zal me straks een wegen bij mijn ouders. Mijn weegschaal heeft het begeven.....(misschien zegt dat wel genoeg whahaha.....:D )

Ik moet nu ff met de auto naar de garage. spreek jullie later meiden!

17. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja maar vond het tijdens me zwangerschap niet leuk hoor je zag bijna niet dat ik zwanger was dus dat vond ik wel erg jammer maar ja ik denk dat ik deze zwangerschap toch wel aankom.. ik heb nu al meer buik dan bij de eerste met 36 weken hahaha

xxxx

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Prulleke (& gezin),

Heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie!!

Liefs,
    Peace

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hey meiden,

We hebben vanochtend de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit bij ons meisje! Wat een opluchting!!!! We zitten nu lekker aan een gebakje :D

@ gewicht: Jeetje wat zijn sommigen weinig aangekomen bij de 1e! Ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen.
    @ erkennen: Moeten wij ook nog doen!!
    @ mooi weer: Heerlijk dagje vrij vandaag, hopelijk blijft het zulk lekker weer!!
    @ Koninginnedag: Hebben jullie nog leuke plannen??

20. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prulleke heel veel sterkte vandaag!!!

Hier lang niet gereageerd, maar lees nog wel mee hoor!

Ik ben nu zo'n 6 kilo aangekomen.... :x maar ja, het zijn er wel weer 2 he?? ;)

Deel Deze Pagina