September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Silkie, sterkte meid! Benauwd wezen is zo vreselijk erg! Mijn vader heeft in best erge mate COPD. Pas was ik hem zijn steunkousen aan het uittrekken en zag ik tot mijn schrik dat zijn tenen, en dan ook echt allemaal, helemaal zwart/paars waren. Ik schrok me rot. Maar opname in het ziekenhuis is ook niet echt goed voor hem, al wat daar rondgaat aan bacteriën pakt hij vaak op, en wordt dan dus nog zieker. Grote stootkuren prednison.. veel en vaak! Vaak helpt het nieteens meer. Zuurstofgehalte in zijn bloed is niet optimaal, pas maar 78% En ja, dan zie je hem daar aan de zuurstof zitten, dag en nacht als het slecht met hem gaat... vreselijk! En dan is hij nog geen 60 jaar oud! Hij heeft het al jarennnn...

Dus meid, je mag je echt wel rot voelen, geeft niks! Je hebt er echt redenen voor. Ik top ook met mijn diabetes, voel me er vaak niet fijn onder.... voel me er niet lekker bij en ben ook best bezorgd over de bevalling en of het kindje te groot gaat worden. Dus vind het niet fijn dat ik zo slecht gecontroleerd word... Persoonlijk zit ook ik momenteel echt in een dip... en daar ben ik eigenlijk helemaal klaar mee! Maargoed, je hebt het niet zelf in de hand he.... Ik zit hier nu met tranen in mijn ogen en ga er echt vandoor, voordat ik zelf helemaal overstuur raak....

Knuf,

Hadas

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mijn kindje zal ook af moeten kicken van die hoge doseringen insuline die ik moet spuiten...

3. Amle

Amle Niet meer actief

Dikke knuffel meiden!!

Ik kan er niet goed over meepraten, maar kan me er enigszins iets bij voorstellen. Heb astma, heb er normaal nooit last van, maar in mijn zwangerschap wel. Benauwd met douchen, traplopen etc.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@seth... je hebt een mooie buik hoor.. en vind hem voor 21 weken helemaal niet zo heel bescheiden haha, ik vind dat je steeds al een beste buik hebt gehad... ( nu bedoel ik niet dat je al een buik van jezelf had hoor ;) )

@hadassa, och meissie toch :( je mag je er best K*T onder voelen hoor !! het is ook allemaal niet makkelijk,
    nu weet ik niet hoe het is om diabetes te hebben... maar toch...
    ook ik zit aan de medicijnen en ook ik heb het soms zwaar met mijn ziekte en ook mijn kindje zal hoogstwaarschijnlijk afmoeten kicken dus ergens begrijp ik je wel...

bij mijn ziekte gaat het 90% van de vrouwen alleen maar slechter tijdens zwangerschap nu heb ik dan het "geluk" dat ik bij de 10% hoor waarbij het hetzelfde blijft of juist beter gaat

na de bevalling kan ik een enorme terugval verwachten maar zover is het nog lang niet ;)

probeer zoveel mogelijk van je zwangerschap te genieten, en laat je emoties gewoon gaan....
    en je mag als je wilt praten over wat dan ook altijd pb-en hoor :) gewoon even lekker van je afpraten
    (even lekker uitrazen is ook fijn... alle adrealine kwijt... pb maar gerust hoor ;) kan veel hebben :p)

* dikke knuffel voor jou meid *

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Yes ik mag lekker om 1 uur naar huis zelfs me rooster is er nu op aan gepast hahahaha heerlijk ..

probeer dit stukje al zowat een half uur neer te zetten maar het is ineens zo druk hier op het werk hahahah...

maar goed

xxxx

6. Popkoorn

hahaha ja daar heb je dan wel heel lang over gedaan :p

gelukkig mag je over een uurtje naar huis... kun je genieten van het lekkere warme weer :D

zit de hele dag al binnen ... zou het liefst naar buiten gaan maarja zoonlief slaapt...en ik heb de schoonmaakster nog hier :p vind het ook zo stom als ik opeens boodschappen ga halen of even naar het dorp ga :p stom hé ;)

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

hmmm hoor net dat het half 2 wordt anders moet ik morgen terug komen om me werk af te maken en daar heb ik geen zin in dus dan maar nog een half uurtje langer hahahaha...

Vervelend dat je nu binnen moet blijven... maar het is erg warm buiten hoor..
    je kan straks toch wel ff lekker naar buiten..

xxxx

8. Popkoorn

grrrr nee dan kun je maar beter een half uurtje extra werken !!

nu nog een uurtje dan ;)

xxx

9. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ja precies want morgen wil ik hier echt niet zijn.... maar ik mag nog wel even pauze houden want ik heb net me pauze niet gehoduen dus dan die zo maar dus hoef ik niet zolang meer hahahahaha.. slecht he ben ik..

xxx

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Sorry heb niet alles onthouden aangezien ik op mijn vrije dag nog een spoedklus voor mijn werk aan het doen ben ;) en tussendoor ook nog mijn zoontje moet bezighouden etc.. maar die ligt nu op bed :p dus kan ik even goedemorgen zeggen tegen "mijn" dames ;)

@ Seth mooie buik! Niet echt klein hoor maar het kan aan mij liggen ;)

@ dames met 20 weken echo vandaag succes!

@ alle dames met chronische ziekten.. echt zwaar Kl*%$#@ ik heb zelf ziekte van chrohn en het voordeel daarvan is dat je in de zwangerschap eigenlijk geen last hebt! Wel jammer is dat ik na de zwangerschap een terugval/opvlamming ga krijgen...
    Ik kan me dus wel voorstellen hoe het is om met een chronische ziekte te leven maar ik snap dat het voor jullie extra heftig is omdat jullie nu de extra verantwoordelijkheid voelen voor de baby :(

@prulleke veel sterkte vandaag ik denk aan jullie!

@iedereen die met de babykamer bezig is .. ik ben jaloers! ik moet nog even wachten na onze vakantie en verjaardag van onze zoon, en daarna volle kracht vooruit!

@Kilo's aangekomen ik ben nu (tenminste vorige week ) 6.5 kilo aangekomen.. het gaat minder hard als bij de zwangerschap van mijn zoontje maar toch vrij hard al vind ik het zelf..

@patricia werk ze nog even! en fijne verjaardag morgen!

11. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    De 20 weken echo was goed! Alles is helemaal goed met onze meid:) jeej!!

Veel sterkte voor de dames die chronisch ziek zijn. Het lijkt me heel erg eng om zo benauwd te worden. Ik hoop dat jullie desondanks wel van jullie zwangerschap kunnen genieten. Dikke knuffel!
    Ik ga het balkon op met een lekkere salade, even genieten.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo dames,

hier vanmorgen ook de 20 weken echo gehad en alles was goed.

prulleke heel veel sterkte vandaag!

13. Amle

Amle Niet meer actief

Yara en Daantje: goed om te horen dat alles goed is!

14. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden met de goede echo gefeliciteerd!!!

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    meiden wat is het warm vandaag...of ligt het aan mij...ging even langs me schoonmoeder 15 minuten heen en 15 minuten terug...blij dat ik weer thusi ben...ga zo lekker even op de bank liggen...ben moe...

16. Amle

Amle Niet meer actief

Ben helaas nog op mijn werk.... :(
    Nog maar een half uurtje gelukkig en dan lekker een week vakantie!!

17. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    YEAH!!! ik heb weekend eindelijk hahahha..
    en wat is het warm kan niet eens buiten zitten het is echt te heet.. hoe zal dat van de zomer moeten pfff

xxxxxxxxxxxxxx

18. Alita

Alita Niet meer actief

He dames met de echo jeeehhhhhhhh...gefeliciteerd!!

Ik ga nu ook heerlijk buiten in de bikini zitten!! Vanavond nog bbq`en want het wordt weer ***weer!!

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Zag een paar mooie buikjes voorbij komen....

mijn buik met 22 weken

Bekijk bijlage 68497

en ook weer goede echo's...... jippie!!!!:D:D:D

20. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @echo: degene met goede echo's gefelciteerd
    @chronisch zieken: heel veel sterkte ermee.
    @prulleke: heel veel sterkte vandaag.
    @ all: ik ga zo lekker van de zon genieten, zo lang het nog kan. vandaag toch maar steunkous aan me rechterbeen gedaan met werken. Alleen doet wel zeer. dus hij gaat zo weer lekker uit. me voet was vanmorge nog niet normaal qua formaat, terwijl ik al maanden met matras aan voeteneind omhoog lig.
    maar goed. zo lekker in de zon met beentjes omhoog. en dan zullen de honden wel op me benen gaan liggen hahaha.
    en VANDAAG 19WEEKJES ALWEER!!!

gr en fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina