Heb mijn werk positiekleren voor het eerst aan.. Heb een normale zwarte broek met een band, maar dat hemd , een vuilniszak is er niets bij.. Straks mag ik weer gaan werken, 4 uurtjes, ben eens benieuwd hoe het gaat..
Yeps is de speciale lijn voor zwangere.. Echt er zit geen vorm in, helemaal niets.. Mijn normale hemden passen echt niet meer, krijg de knopen niet meer dicht.. Moet me er maar overheen zetten, andere oplossing is er namelijk niet..
Alle dames met een goede echo gefeliciteerd! Balen van die kleren amigo! Jammer dat ze niks fatsoenlijks voor zwangeren hebben zeg! @ego Ben een beetje afwezig de laatste tijd. Drukdruk en met vlagen gewoon er echt niet goed aan. Kan me er dus niet altijd toe zetten online te gaan. 11 mei moet ik weer naar de VK en krijg dan ook de datum voor de afspraak met de gyn te horen. Ben benieuwd. Ik krijg dan te horen wat het plan is voor de bevalling. (of het nou een geplande KS wordt) 20 mei heb ik smorgens een 3d pretecho staan heb er zin in. Kan ik snoetjes vergelijken met de echo van mn zoon hahaha
Gefeliciteerd met de goede echo's En eh .. zie hier berichtjes langs komen dat 27 en 30 jaar worden betekend dat je een oudje bent ... Tis maar goed dat ik hier zelden te vinden ben , want ik ben 38. Dus meiden alles kan he Én ik voel mij niet oud Morgen heb ik ook mijn 20 weken echo. Iedereen hier succes he. De tijd vliegt!
Spannend of het een geplande KS gaat worden ja te nee. Mijn zoon is ook met een KS ter wereld gekomen. Ik kreeg gewoonweg geen ontsluiting en er was niet echt veel vruchtwater meer dus .... 5 december een KS.
@mama van sepp en patricia... jaah dames jullie worden oud hahaha dan zal ik maar niet zeggen dat ik 10 juni 21 word anders voelen jullie je helemaal oud @amle gefeliciteerd met jullie zoon en dat de echo helemaal goed was @amigo, jammer dat de werkkleding niets is @ vosje.. spannend hoor !!! ben benieuwd.... ik krijg 19 mei de 3d echo... maar ik denk dat we morgen even bellen of we hem toch nog op 17 mei kunnen zetten, komt toch net wat beter uit. ( 20 mei is trouwens mijn trouwdag )
En bedankt he ... volgens mij had ik al eerder gezegt dat je een lekkerwijf bent hahaha.. nu voel ik me oud!!! Nee hoor voel me niet oud .. zo nu en dan wel maar ja.. xxxx
Oh my god al zou oud!! NEE GEINTJE... je bent zo oud als je eigen voelt toch... Ennuh veel succes morgen met je echo... xxx
hahaha ja dat had je indd al eerder gezegd ben totaaaal niet nieuwsgierig... heb je even opgezocht op hyves via de september mama's je ziet er iig nog lang niet oud uit meid en indd je bent zo oud als je je voelt.... soms voel ik me zelfs een oud wijf van 80
nou ik zit weer op me werk en mag heerlijk tot 23:00 uur werken.. en morgen moet ik van 9 tot 15:30 en dan nog eens van 18:00 tot 23:00 uur pffff wat heb ik mezelf aangedaan om te zeggen ik doe het wel hahaha... Net nog even naar het dorp hier geweest.. wat boxershorts en hempjes gekocht voor zoonlief en een puzzel van cars.. en voor de kleine meid een vestje met een shirtje.. erg schattig.. En nu ga ik me doodvervelen op me werk.. en hier elke keer maar een beetje kijken.. xxxxx
@Amle; gefeliciteerd met jullie knul!, fijn dat alles goed was Hier nog een "echt oudje", 35 jaar alweer @ZVDH; succes morgen met je echo moeten er nog meer morgen? Wij mogen woensdag. Voel me er eigenlijk nog steeds vrij rustig onder. Maar morgen zal de stress wel komen
Nee helaas wordt ik ook altijd jonger geschat dan dat ik ben.. en soms is dat wel heel vervelend.. hahaha Maar wel bedankt voel me gelijk weer goed En ik voel me ook wel eens een oudwijf van 80 ( nou ja wel eens , meerder keren per dag zeg maar hahahaha ) xxxx
pfff alweer op je werk sufkut die je bent dat je toezegt dat je zoiets wel ffkes doet ik wil tegen die tijd al lang en breed in bed liggen haha
Whahahahahahahahahahahahaha en bedankt he .. ik vind jou ook lief aah joh heb ik weer wat extra centjes voor de kids... ik kan nu nog extra werken maar ik heb wel een extra lang weekend dus dat scheeld weer een hele hoop ... xxxx
mejojo tot hoelaat slaapt je zoontje anders... dochter slaapt hier eigenlijk altijd tot 08.00 uur.. en van het weekend tot 10.15 uur.. heb ik haar maar wakker gemaakt.... en ligt ze er toch om 19.00 uur in... Sabbe gefeliciteerd met je 20 weken!! Schoonmaken, opruimen vraag me soms af met kindjes en hond, waarom ik het doe... maar ach zo blijf ik van de straat.... Amle Gefeliciteerd met je zoon.... en geweldig dat alles goed was.. hier placenta voor derde maal aan de voorkant.. hoeft niet altijd invloed te hebben op "t voelen"... mamavansepp mooie buik... Amigo Speciale lijn voor zwageren??? wat doe je voor werk als ik vragen mag.... leeftijden... hier 30.....maar voel me helemaal niet zo... sta soms bij de psz.. kijk ik naar de andere moeders en vraag ik me af: ben ik echt zo oud.... Nee.. ikke niet... maar ach ik spoor niet... vosje spannend...!! Lijkt me zo vreemd... een "datum prikken"...
@patricia, ja heb je ook goed hoor.. beter nu als straks als je 30 weken bent...als je het nu nog op kunt brengen ( vind jou trouwens ook wel lief hoor ) @seth, zoonlief sliep tot hij 10 maand was altijd tot 05.30 en soms tot 06.00 sinds de 10 maand regelmatig tot 06.00 uur, en zo opeens sinds een kleine 4 weken tot half 7/07.00 en vandaag was het zelfs bijna half 8 ben er zelf erg gelukkig mee wel jammer dat hij opeens midden in de nacht weer wakker word... dit duurt ook al bijna 3 weken en daar had hij echt nooooit last van.
Daarom en ik krijg ook voor elk uur een cadeaubon van 10,- en dubbel uitbetaald , dus tikt lekker aan .. en die cadeaubonnen die spaar ik allemaal op en kan ik dan lekker luiers van halen.. haha me baas betaald me luiers best grappig ... xxxxxxx