ow balen lola. Maar gelukkig kunnen ze wel opereren en heeft ze geen uitzaaiingen. mijn schoonmoeder heeft ook borstkanker gehad. En is ook operatief de kanker weg gehaald. Nu gaat het gelukkig goed met haar. veel sterkte in ieder geval. het is niet niks. ik vind he taltijd zo'n klote ziekte. Bij mij in de familie zijn er al heel veel overleden door kanker. gr
ik heb net die van mij ook erg duidelijk gevoeld hahaha heerlijk is dat zeg ben zo verliefd gelijk weer hahaha xxx
@mejojo... bedankt voor je berichtje op hyves had ik echt even nodig hahahaha heb je gelijk maar uitgenodigt om vriendjes te worden dikke kus
ja zeker... pff zo boodschappen doen en dan weer werken het is wat allemaal.. maar komt goed ben nu nog sterk hahaha oh nee volgens mejojo een oud wief hahahahahaha xxx
He meisje, Hier ook een rustige baby! ik voel haar ook maar heel af en toe... vooral 's avonds .. Jeetje wat erg van je moeder en zus.. wel fijn dat het nu goed gaat met je moeder! en inderdaad nu nog je zus.. Wordt ze geopereerd? Dan sta jij zeker ook extra onder controlle? Mijn broer heeft ook kanker en bij ons is het erfelijk.. ik wordt elke 6 maanden gecontroleerd en mag ook vanaf de geboorte de kinderen meenemen..
ja sta ook onder extra controle ...soms om gek van te worden zus is geopereerd nu en heeft nu chemo( vieze stink bende ) en gaat redelijk goed maar er is nog geen garantie dat het weg is/gaat ... bij ons is het niet erfelijk dat niet gelukkig en inderdaad mejojo is gewoon het broekie hier hahahaha zal ze leuk vinden hahaha xxx
nou meiden ik ga even snel boodschappen doen en eten en dan weer werken.. ga lekker allemaal lekkere dingetjes kopen om te eten op het werk straks.. maar ik kan wel de hele avond op zp heerlijk.. tot straks maar weer xxx
@ patricia gefeliciteerd 19 weken haha ja sorry kon het gister even niet laten heb je geaccepteerd hoor werk ze vandaag nog xxx @amigo.. ik ben heel blij met dit forum want volgens mij is hier bij mij in de omgeving mijn zoontje de enige die slecht slaapt hoewel hij gewoon netjes 11 uurtjes slaapt alleen op ongelukkige tijden Iedereen bij mij in de omgeving : ach joh de mijne heeft er noooooit last van, slaapt altijd door is nooit snachts wakker valt altijd zelf in slaap etc etc Ik hoop ook dat je moeder heel gauw geholpen gaat worden !! @cindy, ongelofelijk wat een kind met je kan doen ik kan helse pijn hebben en mijn benen bijna niet meer bewegen toch kom ik boven wanneer mijn zoontje boven in bed aan het huilen is, op de 1 of andere manier kan ik het uitstellen en daarbij kan ik vaak of 1 arm of 1 been niet gebruiken, de ander functioneert dan wel, en manlief werkt maar 25 uur in de week, die werkt dus vaak maar halve dagen @hadassa, ik heb SLE dat is een chronische ziekte, kort samengevat een beetje het zelfde als reuma, het is een spier/gewrichtsontsteking, alleen slaat het ook op alle organen.( zo leg ik het altijd uit haha, op internet staat het nog weer heel anders ) @ lola, lieverd wat erg !! heel erg veel sterkte voor jullie, gelukkig zijn er geen uitzaaiingen gevonden, en is het operatief goed te verwijderen . Dikke knuffel @babynamen nou zoals ik al vaker zei.. wij waren het over de meisjesnaam allang eens, wat doen manlief en ik nu .( deden we bij zoonlief ook ) we noemen haar bij naam ( alleen met ons 3tjes) Leg je dat even op de kamer van . Heb je de nieuwe kleertjes van . Al gezien ? etc etc Nu beginnen we te merken dat het steeds moeilijker word hahaha, manlief heeft zich al 1 keer bijna verpraat @ baby voelen, ik voel ons meisje echt elke dag . Dat is zon kleine druktemaker, word er snachts soms gewoon wakker van !! Voel haar ook als ze niet eens schopt maar gewoon draait laat maar zeggen, je kunt het nu ook soms aan de buitenkant zien dat ze een draai maakt of een flinke schop geeft. @mama van sepp, haha maar jullie zijn ook allemaal ouder als mij haha
Hallo! Ik ga zo na mijn moeder in het ziekenhuis.. Diegene die het vroeg: ze heeft de galblaas vol met galstenen en in de nier zit een niersteen de doorgang van de urinebuis te verhinderen.. Ze weten nu nog steeds niet waar de pijn precies vandaan komt, dus weten niet goed wat ze moeten opereren.. Ze ligt nu aan het infuus en heeft pijnstilling.. Das al fijn, nu hopen dat ze snel actie gaan ondernemen.. Maar goed, als ik terug kijk na het verleden kan dat wel een paar dagen gaan duren.. Verder wil ik ook nog even wat leuk nieuws brengen.. Onze buurvrouw is vandaag bevallen van een gezonde dochter! Na (ik geloof) 40 weken en 5 dagen.. Nog 2 zwangeren te gaan en dan ben ik aan de beurt!! Vind het nu extra intressant, maar dat zal zijn omdat ons hetzelfde staat te wachten.. Zo ik ben even het aanrecht opruimen en dan door na het ziekenhuis.. Heb nog niets terug gelezen, sorry..
@Mejojo ja dat snap ik wel dat je je pijn niet voelt als je je kindje moet verzorgen want dat heb ik namelijk ook!! Ik sta op met erge rugpijn en ga ook naar bed hiermee en wordt wakker van de pijn maar voor mijn meissie doe ik alles!! Dat draaien van mijn baby voel ik ook dat voelt vreemd he!!
hoe gaat dat eigenlijk dat expert member enz... @Amigo jeetje wat moet jouw`n moeder een pijn hebben meid...
@cindy, haha ja dat voelt indd heel raar, manlief is er heel erg jaloers op, wat hij zou hij graag willen weten hoe het voelt in de buik haha ja voor je kinderen doe je indd alles, als ik geen kinder(en) had gehad dan was ik ook gewoon op de bank gaan liggen, extra medicijnen, filmpje erop, laptop bij de hand... en wachten tot het over gaat, nu merk ik ook dat ik voor mijn zoontje gewoon bezig blijf, als hij op bed ligt ruim ik eerst alle speelgoed op en ga dan zelf even op bed liggen ( al slaap ik niet eens.. gewoon de "rust") maar door dat ik toch bezig blijf voel ik me wel beter als wanneer ik bij de pakken neer ( ofzoiets ) ga zitten, vervelend meid, dat je zon last van de rug hebt, @ mama van sepp gefeliciteerd je bent een senior ( maar dat wisten we al toch ) nee grapje hoor lieverd 8)' @ cindy volgens mij gaat het zo : Junior Member 0 - 99 berichten. Member 100 - 499 berichten. Senior Member 500 - 999 berichten. Vip Member 1000 - 2499 berichten. Elite Member 2500 - 4999 berichten. Expert Member 5000 en meer berichten