September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind juist 50 56 een heel gepruts haha én juist niet mooi dat zo'n kindje er in "vast "zit haha

ach zo zie je maar lola, het is voor iedereen anders ;)

2. Popkoorn

nog 3 kwartier meid ;)
    dan kun je lekker douchen en film kijken en janken ;)

xxx

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mijn dochter is net meegeweest naar de plaatselijke dodenherdenking en dat heeft nogal wat bij haar losgemaakt en emoties teweeg gebracht. Zoveel vragen en ze is al best een gevoelig kind. Normaal heb je het er niet over, maar nu wel natuurlijk. Toen zag ze ook nog op tv die angstbeelden van wat er op de Dam gebeurde...Ze had even genoeg aan haar hoofd in ieder geval. Heerlijk die kinderlogica.... als ze dan reageren op hetgeen ze horen en zien... zo lief!

Ze is nu 8 jaar oud, maar het lijkt alsof ik elke dag meer van haar ga houden... 't is zo'n schat! Vanmiddag heb ik haar meegenomen naar de Action en echt een mega stapel knutsel spullen voor haar gekocht. Ook een grote pastic bak met deksel waar ze alles mooi bijeen kan houden... je had haar koppie moeten zien, zooooo blij! Ze kon bijna niet stoppen met glunderen en dank je wel zeggen en knuffelen! Heerlijk hoor zo'n kind! Vanavond heeft ze een mooie kaart geknutseld voor haar tante die jarig is, helemaal in 3D gemaakt! Leuk om te zien hoe bedreven ze daarin is.

Zo, de was zit er ook weer op, gevouwen en gestreken, morgen og 1 was wegvouwen en dan zit het er weer op voor deze week!

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

Whahaha echt he... ik zit echt de tijd van de klok af te kijken hier.. niet echt bevorderend maar goed moet toch wat ...
    Moet jij nog niet naar bed trouwens dame`tje ;)

xxxx

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Het ligt ook aan het jasje zelf natuurlijk. Je moet kijken of het groot uitvalt of niet. Maargoed, ik ben ook niet zo voor een jasje als ze zo klein zijn, gewoon wat jij zegt, heerlijk een vestje en lekkere warme deken, is al voldoende!

6. Popkoorn

ik geloof je meteen !! indd niet bevorderend... lijkt de tijd alleen maar langzamer van te gaan

hahaha ik lig meestal 22.00 uur in bed ;) maar manlief heeft er een half uur geleden pas een film op gezet...en dat stuk heb ik al helemaal gemist dus ga niet meer mee kijken, ik ga nu dus nog heel even een klein bakje chips naar binnen werken...;)
    en over een kwartiertje ga ik tandjes poetsen en naar bed :p

fijne avond en geniet er van ;)

weltrusen allemaal :D

7. Popkoorn

heb bij zoonlief veel leuke jasjes gezien... maar het is allemaal zo'n gepruts... en zoonlief (die ook nog eens tevroeg geboren was) vond het echt helemaaal niets al dat getrek.... heb dus voor wat dikkere vestjes gekozen
    warm zat ;)

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

Oh oke ik dacht al .. .. dus hup naar bed hahahaa en snel ook !!;)
    Nou meis slaap lekker ..

nog 40 minuten en dan kan ik ook lekker naar huis eindelijk :)

xxxx

9. Popkoorn

leuk om te zien hé hoe blij ze met iets kunnen zijn.... en ook zo ontzettend hartverwarmend :D:D:D

10. Popkoorn

okee nu ga ik echt even een bakje chips eten... even heerlijk tegen manlief aanliggen... tandjes poetsen en dan naar bed,

tot morgen ;)

weltrusen xxx

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0

pff ben je er nou nog ga toch eens naast je kerel liggen je chips opeten en je tanden poesten en naar je nest ;)

hahahahahahahahahahahha ik ben weer lekker vervelend hahahahahahahahahahaha

nou hoor meis geniet ervan.. en slaap lekker

xxxx

12. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
  13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik duik me bed in meiden...eersrt opruimen douchen, tanden poetsen en slapen...heb al weer last van maagzuur...word er gek van!!!

slaap lekker

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Heeeeeeeeeeel schattig hahaha... ik kan het helaas niet zien, krijg een melding dat het niet meer voorradig is ofzo....

15. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk vestje hoor. Ik gebruikte bij mijn dochtertje ook vaker vestjes ipv echt een jas.

16. Alita

Alita Niet meer actief

je hebt je best gedaan toch? soms gaat het gewoon niet bv geven... jij bedoelt johannesbroodpitmeel....wat een woord he, heb ik dus ook gebruikt hahaha

@Lola ik heb toen een vestje maat 62 gekocht maar mijn dochter is een fijn meisje dus ze heeft er lang plezier van gehad...nu zou ik voor 56 gaan. In de wagebak hebben ze het warm genoeg met jasje en deken, en voor in de maxicosie hebben wij een voetenzak gekocht toen een heel erg fijn ding!

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden wat is er weer veel gekletst, ik heb er vrij weinig van onthouden.

Lola heel veel sterkte wat een rotnieuws! Ik hoop dat het goed behandeld kan worden.

Hier vandaag naar de gyn geweest en alles was goed met de meisjes, waren weer goed gegroeid en lekker druk. Ook was het vruchtwater goed verdeeld dus gelukkig tot op heden geen TTS.

Na het werken gelijk verder gegaan met behangen op de babykamer, is echt super geworden! Er volgen snel foto's!

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa wel goed dat je haar meebrengt vindt ik wel belangrijk voor ze om te leren hoe het was en wat er allemaal is gebeurd en waarom we dat nu herdenken...
    Ik zag het op tv van die toestand...dacht al wat nu weer...

@Jane fijn dat alles goed was meid...

Zo ga slapen.....welterusten dames!!

19. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @ iedereen... ik ga er ook vandoor als het goed is komt mijn collega me zo aflossen dus dan kan ik lekker naar huis YEAH BABY..

nou meiden slaap lekker allemaal

dikke kus

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Lola: wat erg meid dat het toch kwaadaardig is. hopelijk kunnen ze het goed behandelen. veel sterkte.

Sorry voor de rest lezen heb ik ff geen fut. heb een hele drukke dienst gehad en ben op

Deel Deze Pagina