September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :D

zoonlief heeft tot kwart over 7 in zijn bedje gelegen,

@ lola... dat is indd wat meer een vestje... hij is wel ontzettend leuk !!

@ patricia... jij ligt zeker nog met je kont in bed ? je kon uitslapen toch :p:p was het een mooie film ??

@ jane, fijn dat alles goed was met de meiden :D ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje :D

ik ben ook echt bijna klaar met de slaapkamers van beide kids
    op zoonlief zijn nieuwe kamer moet een beetje opgeruimd worden, een nieuwe lamp moet er nog komen en dan is het zover, nog heeeel eventjes en zoonlief doen we in het grote bed... ben benieuwd of het wat word.. hij slaapt al zo slecht in/door en de kamer van onze meid kunnen we afmaken wanneer zoonlief over is naar zijn nieuwe kamer,
    dan kunnen we wat meer roze erin doen :p

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

ik spam het vestje nog even voor de mensen die niet op de site geraken.. ben er helemaal gek van :)
    dat was dan ook het enige lichtpuntje gisteren.. maar daar trekken we ons gewoon aan op!

we moeten er door en voor we het weten is het hopelijk voorbij en kunnen we gaan genieten van dochter en voor mijn moeder kleindochter.. dat prutske zal haar er wel snel bovenop helpen!

kus en fijne dag allemaal

3. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Lola; wat erg dat het toch kwaadaardig blijkt te zijn, maar gelukkig nog geen uitzaaingen. Dat geeft weer moed!
    (en idd je zinnen maar verzetten met zulke mooie jasjes)
    Hoe is je moeder verder onder dit nieuws?

Brrr vanmiddag 20 wkn echo (ben nog steeds verbaasd dat ze het daadwerkelijk op bevrijdingsdag doen, zul je zien, staan we straks in het ziekenhuis, poli dicht)
    Heb desondanks verbazend goed geslapen vannacht en heb ook wel weer erg veel zin om naar onze beeb te kijken.

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

Leuk jasje! Ik ben helemaal fan (ook van kleertjes.com trouwens ;))
    Ik heb wel nooit een jasje in maat 50 gekocht. Altijd 56 en heel snel 62.

Grts

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik moet zeggen dat ik maar weinig last heb van mijn rug. jippie. ik ben ooit eens bij een manueel therapeut geweest en die zei dat ik bij een zwangerschap wel eens heel veel rug en nek problemen zou kunnen krijgen, omdat ik belachelijk zwakke spieren heb. nou dank je wel.
    maar nu nog steeds nauwelijks last van. even mijn vingertjes kruisen als ik dit typ.
    @patriciaK: gefeliciteerd met je 19 weken en 1 dag inmiddels

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mooi karagoz

7. Popkoorn

pff.... kwart over 7 word zoonlief wakker, helemaal goed natuurlijk, waren manlief en ik ontzettend blij mee,

en wat was hij vrolijk :D:D en zoooo lief.... oke ik moest wel met hem spelen... maar hij was niet aan het zeuren of mopperen,

ik kreeg er ook helemaal goeie zin door 8) heb om 8 uur de kleren aan gedaan, zoonlief in de kleren, hup op de fiets en naar bakker....

ik haal nooit in de ochtend brood... ( met het risico dat alle brood eind van de ochtend al weg is.... )
    gewoonweg omdat ik daar te lui voor ben haha,

maar vanochtend dus goeie zin en hup naar de bakker.....

sta je dan...... met je goeie gedrag..... voor de bakker.... waar je normaal nooit in de ochtend heen gaat...... GESLOTEN IVM BEVRIJDINGSDAG........ :):) dom dom dom ...waarom denk ik daar dan toch ook niet aan ;)

achja nu hebben we iig al lekker in de ochtend gefietst en even lekker in de frisse lucht geweest :D

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja vind ik dus ook. Tegenwoordig leren ze het niet eens meer, we gingen het Wilhelmus zingen, kijkt ze me aan en zegt later, mam, ik wilde wel graag meezingen, maar ik kende dat liedje niet. Vind ik zo vreemd he, dat ze dat op school ook niet meer leren. Nu zit ze op een PC school (Protestant Christelijk) dan zou je toch verwachten dat ze dit wel aan de kids leren. Zelf aan Koninginnedag doen ze helemaal niks hier... zo vreemd.... Vroeger was het bij ons echt een feest op school.... hier besteden ze er absoluut geen tijd aan... jammer hoor!

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Super lief jasje zeg! Echt iets om verliefd op te wezen ja!!! In welke maat ga je hem nu bestellen dan?

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal,

Wij hebben heerlijk uitgeslapen vanochtend, kids gingen lekker spelen en knutselen en later bovenop ons springen... hmmmm! Heerlijk hoor zo'n vrije dag voor iedereen! Dochter heeft de ontbijttafel gereed gemaakt en er een werkelijk restaurant van gemaakt waar we moesten betalen met 2 kusjes.... Lief he... Nu zitten de boejes lekker in bad te badderen en ga ik wat was in de kas leggen, spullen pakken, koffer inruimen voor een paar daagjes naar mijn ouders... En dan ben ik ook weg!

Fijne dag allemaal, geniet ervan! Mejojo... echt iets voor jou ja om naar de bakker te fietsen vanmorgen hahaha!

Knuf,

Hadassa

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lola mooi jasje!

Mejojo balen zeg dat je voor niks bent gegaan! Ik ben vanmorgen ff naar de super gegaan om croissantjes te halen want de bakker is hier ook dicht. helaas ben ik aan het werk nu....:(

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Goedemorgen dames....

Zo ben net wakker en ben nog moe.. moet zo alweer werkenhelaas maar ja heb ik tenminste wat te doen zeg maar...

heb nog niks bijgelezen maar dat doe ik zo op me werk ga nu even ontbijten en douchen en hup weer naar me werk

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    heb hem 50/56 besteld, dus echt voor eerste maand(en)

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @Lola, wat een leuk jasje! Ook wil ik je veel sterkte wensen met je moeder.. Heb niet alles terug kunnen lezen maar las dat het kwaadaardig is.. Bah, wat een klap moet dat zijn geweest.. Gelukkig is er tegenwoordig heel veel mogelijk, blijf daar ook in geloven, ook al zal het een zware tijd gaan worden.. Hele dikke knuffel!

@ Mejojo, geweldig! Echt een super actie.. Goed dat je het even aanhaalt, ik wilde vandaag ook even na de winkel, zal eerst even checken of ie uberhaupt open is vandaag..

Verder ben ik gisteravond bij mijn moeder in het ziekenhuis geweest.. Het gaat redelijk, ze ligt nu aan het infuus met valium waardoor ze iig een stuk minder pijn heeft.. Ben bang dat ze vandaag ook niet veel met haar gaan doen ivm bevrijdingsdag.. Even afwachten nog..

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vervelend is dat wachten elke keer, dikke knuffel voor jullie

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Nou ik heb net even gebeld, vandaag doen ze dus niets met mijn moeder.. Morgenvroeg gaan ze proberen de niersteen te vergruizen.. Het is alleen te hopen dat daar ook de pijn vandaan komt en niet van de galsteen.. Anders wordt ze deze week ook nog aan de galsteen geopereerd.. Pfff, het is vandaag zondag hadden ze tegen haar gezegd, dan doen ze alleen mensen helpen die geen dag langer meer kunnen wachten.. Typisch Nederlands he..

17. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Bedankt amigo! Blij om te horen dat het al iets beter gaat met je moeder.. hopelijk blijft de pijn snel volledig achterwege!

Het is me wat met die moedertjes van ons.. gelukkig hebben ze mooie vooruitzichten met al die kleinkinderen op komst, ik hoop dat dat hun moed kan blijven geven!

We blijven positief denken..hoe moeilijk dat soms ook is!

Zoen

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

heb mezelf dan toch maar een afspraak gemaakt bij de osteopaat. volgende week woensdag mag ik al gaan... pijn in de rug is echt geen pretje... voel me precies 80 !

weet er iemand of je een gel mag gebruiken om er aan te smeren ?

19. Popkoorn

:$ wat kun jij lang uitslapen zeg..... ik kon dat voordat ik bevallen was.... lag ik soms tot half 1 met de kont in bed... maar ging dat snachts ook pas 1 uur naar bed.... maar kan dat nu echt niet meer....

heb zoonlief al weleens ergens anders te slapen gehad zodat manlief en ik uitkonden slapen.... stonden allebei half 9 buiten het bed... lukt ons echt niet langer te blijven liggen :p

werk ze vandaag xxx

20. Popkoorn

hee meid, wat ontzettend vervelend voor jullie,
    hopelijk blijkt het morgen indd van de niersteen te komen

sterkte voor morgen

xxx

Deel Deze Pagina