red bull werkt niet eens bij mee...ik dronk het vroeger als ik nachtdienst had...nou ik was net zo slaperig als daarvoor... tot hoe laat moet je werken?
Ja dat had ik op een gegeven moment ook dan kon ik ook niet slapen als ik geen red buill ophad hahaha.. Ik hoef vandaag maar tot 13:30 uur maar ik moet nog zoveel doen vandag voor morgen dan wordt onze kleine man alweer 2 jaar dus aan rusten kom ik niet.. maar morgen ben ik vrij en dan gaan we s`morgens eerst lekker met ze 3tjes eten zo.. xxx
ik vind het altijd leuk om een verjaardag te organiseren voor die kleine van ons...nog leuker dan hij zelf... dit jaar doen wij het ook rustig aan...ga niet koken..wat ik elk jaar doe maar lekker makkelijk bbqen met salade en stokbrood en later taart... was al vermoeiend zonder zwanger te zijn laat staan als je zwanger bent... Rustig aan doen zal wel moeten meis want we zijn niet meer zo snel als vroeger en je moet ook wel een beetje aan je zelf denken en alles op zijn tijd doen meis... geniet lekker van de verjaardag van je kindje...dat is het leukste van het jaar...je kindje zouder zien worden...toch?
Ja het is sowieso erg mooi omdat gezichtje te zien als hij de woonkamer in komt die dan helemaal versierd is Wij vieren het morgen alleen met de opa`s en oma`s en dan volgende week zaterdag is het grote feest ( dan ben ik zelf ook jarig) en dan laten we eten komen ik heb namelijk ook geen zin om eten te gaan maken .. Gelukkig doet mijn mannetje ook erg veel ook vanwege dat ik nu zwanger ben natuurlijk.. dus het gaat helemaal goed komen En om je kindje ouder te zien worden besef je wel hoe snel het leven dan gaat maar het is wel mooi om alle ontwikkelingen te zien.. Kan bijna niet wachten tot dat deze kleine meid er eindelijk is ik hoop maar dat de tijd allemaal lekker snel gaat nu hahah xxxx
ik hoop ook dat het nu sneller gaat de tijd..wil die kleine ook graag zien maar laten ze maar lekker warm en veilig in onze buiken zitten..minstens tot week 37... eigen verjaardagen vieren we niet (alleen met ons gezin zelf dan)...voel me daar een beetje te oud voor en niemand die we kennen in onze familie en vrienden kring vieren hun verjaardagen..alleen mensen die toch wat kopen voor me verjaardag en daar ook bij stil staan krijgen van mij ook altijd een kadotje en kom dan ook op bezoek... voor me kids altijd...of mensen ons uitnodigen of niet...stuur een uitnodiging of ik bel...komen ze of komen ze niet...sta daar neit bij stil...als me kind het maar naar zijn zin heeft...veel familie hebben we niet in nl en grote vrienden kring ook niet...erg druk wordt het niet... wel jammer natuurlijk..maar goed kan er ook niets aan doen... dit jaar doen we zijn verjaardag een maand eerder omdat me schoonouders naar turkiye gaan voor 4 maanden en in die tijd is hij jarig...
Goeiemorgen! Ben nog helemaal in de wolken en lekker aan het nagenieten van de perfecte echo van ons meisje!
Ik heb helaas wel een hele grote familie en me vriend ook .. maar het is wel gezellig.. en niet iedereen komt gelukkig anders past het ook niet allemaal in me huis.... We hebben ook wel een grote vrienden groep en die komen wel allemaal ( ben blij dat ik een groot huis heb zeg nou ja grote woonkamer dan.. we gaan wel verhuizen omdat we een slaapkamer te kort komen maar we krijgen er wel weer een grote woonkamer gelukkig) Ik hoop niet dat deze zomer echt zo wordt zoals ze allemaal zeggen zo heet.. anders krijgen wij het echt zo zwaar.. Zo heb net even gepraat met de baas en ik ga om 13:00 uur weg dus een half uurtje eerder naar huis ... lekker hoor .. dus nu nog maar 2 en een half uur en dan ben ik klaar xxx
ik heb ook gehoord van de 'hete' zomer die we zouden gaan krijgen maar ik hoop dat het gaat mee vallen...ik zei laatst... " ik was in 2006 bevallen en het was voor mij best heet, ook een hete zomer en hittegolf...de andere jaren daarna was het minder warm...ben nu weer zwanger en we krijgen weer een hete zomer...konden ze dit jaar ook niet over slaan?"... lekker een half uurtje eerder weg...geniet er van...
Ik ben in mei 2008 bevallen toen was het ook zo extreem heet dat vond ik ook echt niet leuk.. Ik hoop ook echt dat het allemaal meevalt dat weer ... het liefst wil ik nu al weg op me werk.. maar ja ik heb zometeen nog pauze dus dat is wel fijn dat scheeld weer wat tijd hahaha xxxx
@ verjaardag, ik vind verjaardag vieren helemaal niet leuk, maar schoonouders en ouders komen zobiezo ....dus tja... dan maar "vieren"voor hun. @ zomer... pff ik moet er ook niet aan denken hoe warm het zometeen word.... ben zo bang dat ik veel vocht ga vast houden en daar kilo's van aan ga komen.... en dat ik van een tijgerbroodje naar een complete landkaart ga en daar zit ik niet op te wachten hahaha @ patricia, fijn dat je een half uurtje eerder naar huis mag ik ga zo zoonlief nog maar eens wat brood aanbieden, en dat leg ik hem op bed, en ga zelf ook maar even liggen, voel me vandaag niet lekker, ben erg duizelig, en voel me slap. gelukkig is manlief thuis vandaag, en we hebben de schoonmaakster vandaag weer.
goeiemorgen, Ben hier opgestaan met flinke pijn in mn bekken dus daar wordt ik niet vrolijk van. hoop dat het nog een beetje weg trekt, want wilde nog naar de ikea om voor een bank te kijken die tot morgen nog met 20 % korting is. dat scheelt toch wel erg veel
lekker rustig aan doen meid. wat heerlijk een schoonmaakster. ik heb ook pas een advertentie op mp gezet om iemand te zoeken want ik kan met mn bekken de grote dingen nu echt niet meer zelf. Heb al 3 reacties, waarvan eentje afvalt omdat ze geen nederlands spreekt en alleen gebrekkig engels. dat lijkt me niks. de andere 2 denk ik maar s uitnodigen om kennis te maken.
owja, vanmorgen even gewogen en ik zit eindelijk weer op mn startgewicht. ben benieuwd hoeveel ik nu dan uiteindelijk nog aan ga komen. Jammer dat ik niet meer weet hoeveel ik bij ivy nu aangekomen was.
ik heb gelukkig van de gemeente een huishoudster gekregen, mocht nog zelf uitzoeken ook nog, ideaal nee iemand die geen nederlands spreekt is niet handig !! hopelijk zit er iemand voor je tussen die je aanspreekt, doe jij ook maar lekker rustig aan meid
ik wou dat ik er ook eentje van de gemeente kon krijgen. heb er eigenlijk het geld helemaal niet voor, maarja, zo kan het ook niet. het lukt me gewoon niet meer