zo, ik heb lekker ff gedouched. ivy ligt nog heerlijk te slapen dus kan nog ff bijkomen. Vanmiddag toch maar ff kort naar de ikea. da ga ik wat later en eet daar met Ivy gelijk wat. Dan maak ik de trip wel, maar bespaar ik me weer koken en afwassen. Het scheelt toch echt teveel geld.
ik ook :xkan daarna vaak ook niet meer in slaap komen... duurt minimaal een uur voor ik weer een beetje wegsukkel..... heb ook nooit overdag hoeven slapen... maar nu slaap ik overdag ook wanneer zoonlief gaat slapen, krijg snachts te weinig omdat ik zoveel wakker ben omdat ik weer eens na de wc moet
hey meiden, ik zag een mooie echo foto voorbij komen en ook een mooie buifoto. Geweldig. voor diegene die het leuk vinden in mijn album staan foto's van de kinderkamer. hij is nog niet klaar, maar zo kunnen jullie alvast een indruk krijgen. hahahaha. ik had ook filmpjes maar die lukken niet. en effe ego: IK BEN VANDAAG 20 WEKEN, DUS AL OP DE HELFT!!! jee wat vliegt de tijd. gr
Pff ik moet er wel 3/4 keer uit s`nachts!! Ik weet dat ik nog dacht voordat ik zwanger was, aaahh straks weer dat ellendige opstaan voor te plassen hahahahaha... @Teddybeer jeeeeehhhh ik 21 weken vandaag!! Ga eens spieken in je album...
het is lkkr rustig op het forum zeg. weet je wat me elke keer opvalt. dat de tijd niet goed staat! valt jullie dat niet op of stoort het jullie niet. hahaha. mij wel een beetje. maar ja wie ben ik. hahaha. ik moet ook al zoveel plassen s'nachts. maar heb af en toe gezelschap, want dan loopt de jongste hond mee.hahahah. ik ben moe, begin in te dutten. Bah! groetjes
nee hoor hier klopt de tijd!! Leuk je kamertje trouwens!! Ik heb ook een echofoto van onze dochter ingelijst en op de kamer staan. Iedere keer als ik kijk denk ik, zoiets kleins ligt hier nu al zo groot in bed haaaahhhh...
de foto's zijn er maar zo even in gedaan. er komen de eerste tijd wel echo foto's in denk ik maar moet nog even kijken welke. nou hier staat de tijd van jou bericht op 13.19 en je hebt hem net pas geschreven! raar! het is nu 15.27u. gr
hoi meiden, @ cindy; mooie buik meid! je bent echt mooi zwanger! @ teddybeer: mooi kamertje! wat leuk met dat groen! zou je de mobiel niet boven de box hangen? Ik ben het alleszins zo van plan @ silkie: ooooh wat een schattige echo, je ziet echt je babytje al hoe het eruit ziet! kijk ook zo uit naar onze 3d op 22 mei!!!! @ gewicht: zwijg erover ik weiger me sinds een week te wegen.. ik denk dat ik ondertss over de 70kg weeg (ben begonnen bij 58kg moet je weten!) vorige week woog ik er 68 pfffffttttt en tis niet dat men broeken niet meer passen ofzo.. ik snap echt ni waar die kilos zitten! daarstraks wel een beha gekocht.. ben van een 75B naar een 85D gegaan dus die borsten zitten er al voor iets tussen
dank je lieve lola!!! Echo van silkie heb ik gemist?!! En uhm hier ben ik nu netjes aangekomen maar was bij dochter in totaal 25 kilo aangekomen en na 1 jaar was alles er weer af!! Komt goed meid, nu is de tijd dat je je niet druk hoeft te maken over je gewicht geniet ervan!! Ik ben ook weer een cup gegroeid maar ik heb de voedingsbh`s aan die zitten een stuk fijner dan die beules nu...
teddybeer... hier klopt de tijd ook gewoon, denk dat het ligt aan jou pc, mooie kinderkamer trouwens, en wat een creatieve fotolijstjes @shoppen, ik ben net nog even met zusjelief naar het dorp geweest, even 2 shirtjes met korte mouw voor zoonlief gekocht, en ook 2 shirtjes voor dochterlief ik ben nu bij mijn ouders, manlief komt zo ook hier, hij is bezig geweest vandaag met schutting zetten samen met mijn vader,en ik heb totaal geen zin in koken, dus eten we bij mijn ouders hopelijk gaat zoonlief vanavond lekker slapen, dan ga ik lekker film kijken, en als manlief naar trainen gaat dan wil ik om half 10 in bed liggen ! dus schoppen jullie me dan van het forum af als ik niet wegben ??...
ik heb de mobiel ook maar even opgehangen op het bedje omdat ik hem dan stiekem af en toe even aan kan zetten. word zo vrolijk van 1e deuntje. hahahah. maar hij verhuisd naar de box. alleen die staat nog niet. vind ik beetje onzin om nu al neer te zetten, al wil ik het wel graag. maar ja ben pas op de helft. de mobiel hangt ook te laag in bedje, dus verhuist straks lekker naar de box. groetjes
teddybeer ook handig om m al aan je kindje te laten luisteren!! Kunnen ze horen namelijk in je buik en als ze dan geboren zijn herkennen ze het geluid en worden ze rustig!!
ow dan ga ik er maar even poosje bij zitten hahaha. vind het zo grappig en leuk vrolijk muziekje maar wel rustig. dus elke keer als ik even op kamertje moet zijn lkkr even aan doen. heerlijk. heb tot nu toe elke dag de kleine gevoeld. hopelijk begint ze straks weer. is zo'n lkkr gevoel!! ik snap echt neits van de tijd, op mijn pc staat die goed namelijk. gr