September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    pff meiden heb het weer effe moeilijk..

mijn vader komt hier net binnen om vriendlief op te halen, gaan samen sporten en hij zegt dat mijn moeder het momenteel weer zo moeilijk heeft :( daarstraks ben ik nog bij haar geweest en ging het redelijk goed.. maar zal met ups en downs zijn

ze had een boeket bloemen van haar werk gekregen, waren ze net komen afleveren met een lieve kaart bij, en was weer helemaal in tranen uitgebarsten..en maar huilen huilen :(

ik wist echt niet dat het zo vreselijk was om je moeder te zien huilen..pakt echt heel veel van mijn energie weg pfftt zit zo met haar in en kan niks doen!

hopen da het na de operatie allemaal wat beter gaat..

sorry moest ik effe kwijt

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik weet niet wat ik moet zeggen... sorry, vind het echt heel erg K*T voor jullie, en hoop dat alles gauw beter gaat,

hele dikke stevige knuffel !!

3. Popkoorn

nou ik ga er vandoor, heb vandaag weinig te melden,
    voel me vandaag niet zo heel lekker, erg moe, en duizelig,

ga zo ghostwisperer kijken dat heb ik opgenomen, en daarna ga ik naar bed, manlief moet er morgen ook weer om kwart over 5 uit, hij gaat ook niet trainen vanavond,

fijne avond meiden,
    xxx

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedenavond Dames,

jeetje 2 dagen niet online en tig pagina's bij te lezen! Ik ben al een hoop vergeten maar zag een ontzettend mooie echo voorbij komen van Silki super joh en weer een meid erbij!

@lola jeetje meid vindt het echt heel klote voor jullie heb er gene woorden voor.

@cindy mooie buik en leuk shirtje ook trouwens!

@navelpiercing, deze heb ik ook gehad, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje eruit gehaald was er ook wel klaar mee na 13 jaar... mis hem niet maar er zit wel nog een gat idd volgens mij wel dichtgegroeid!

verder voor iedereen een fijne avond.. ik kijk uit naar mijn 20 weken echo aanstaande dinsdag

Dikke kus

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Pff Lola wat een situatie he.. De mijne was vandaag ook helemaal down en aan het huilen.. Vind dat ook verschrikkelijk om haar zo te zien.. Konden we er maar iets aan doen.. Ik was vanmiddag ook helemaal leeg gezogen.. Zoveel gezeik momenteel, wordt er hor en dol van..

Houd je sterk Lola, je mama heeft je nodig, veel sterkte meid!

6. Popkoorn

@amigo... jij ook heel veel sterkte met je moeder

@ ego.... AAAAAAAAAAAARGHHH liggen we lekker optijd in bed,
    zoonlief is meteen lief gaan slapen.... wil manlief zijn wekker zetten op de telefoon... ziet hij dat hij om kwart over 9 sms van zijn zusje heeft gekregen.... of hij half 10 daar wil komen want ze moet hem wat belangrijks vragen of zeggen wat niet via tel of sms kan... dus manlief terug smsen, lig al in bed... kan het wachten tot morgen... nee dat kan niet... dus manlief zit alweer in de auto naar zijn zusje... ( hij heeft immers beloofd dat als er echt iets belangrijks was... hij er voor haar zou zijn...)

ik vind het heel lief van hem hoor... echt waar... ik zou precies hetzelfde doen voor mijn zusje.... maar na alles wat er gebeurd is....

en dan zo "laat" nog.... ze weet dat we hier een gezinnetje hebben, en zometeen met 2 kindjes liggen we misschien om half 9 al wel in bed.... en ze weet dan manlief er elke vrijdag om kwart over 5 uit moet...

ik hoop maar dat het echt belangrijk is.... ( ze is nogal van het overdrijven...)

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ow ben benieuwd, houd je ons op de hoogte..

8. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je iemand ervoor echt uit bed laat komen dan moet het wel iets heel belangrijks zijn!

Lola en Amigo sterkte met jullie moeders.

Morgen komen ze de kast brengen voor dochter haar kamer. Dan kunnen haar kleertjes ook over en nog een paar boordjes ophangen en dan is de kamer klaar. En kan ik verder de babykamer weer helemaal aan kant maken voor de baby.

Heb vanmiddag afspraak gemaakt voor pretecho kon het niet laten. Ze hadden een aanbieding 2x voor een echo en als de baby er is mag je nog eens terug komen voor een fotosessie.
    Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste afspraak.

9. Popkoorn

de vorige keer dat ze hem uit bed liet komen ( midden in de nacht om half 4 ) had ze van iemand gehoord dat hij haar hoer genoemt zou hebben ofzo.... wat overigens niet zo was....

dus tja... ik twijfel een beetje wat nu echt belangrijk is.... ik hoop het iig maar dan is manlief er niet voor niets uitgegaan .... ik laat het morgen weten of het echt belangrijk was... als manlief zo weer thuis komt gaan we regelrecht door naar bed...

leuke aanbieding dat je nog eens terug mag komen voor een fotosessie :D

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Tedybeer, waarschijnlijk staan jouw instellingen niet goed.

Als je op zwangerschapspagina bent en je gaat naar je gebruikersinstellingen zie je daar een vakje staan met opties en instellingen. Volgens mij kun je dan opties veranderen aanklikken en staat daartussen dan de tijd. Zet de tijd dan op Amsterdam....dan zou het moeten kloppen.

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @cindy: mooie buik
    en gefeliciteerd met je 21 weken
    @teddybeer: gefeliciteerd met je 20 weken

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nog 1 dag met mijn vader naar het ziekenhuis. helaas liep het infuus gisteren al steeds terug en vandaag liep het op het laatst helemaal niet meer door. dus nu moet er voor 1 dag nog een nieuw infuus geprikt worden. hij is nu zo hieper van de prednison en vanaf het weekend zal het wel weer een hele diepe dip worden vrees ik. ik hoop dat ie er deze keer net zoveel aan heeft als de vorige keer. toen heeft ie me op onze trouwdag naar het altaar gebracht. afwachten weer

weltrusten

13. Popkoorn

@ patricia.... gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje :D:D:D

14. Popkoorn

ik hoop ook dat het nu net zo goed helpt als de vorige keer

ik hoop ook voor je dat de dip in het weekend mee gaat vallen,

xxx

15. Popkoorn

#4295 Popkoorn, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2010
    @all, nou zoals gezegd is gister om 21.15 uur manlief gesmst
    met de vraag of hij 21.30 bij haar wou zijn want ze moest iets belangrijks zeggen/vragen en dat kon niet via telefoon of sms,

manlief las het smsje pas om 21.45 en heeft haar gesmst dat hij nu het smje pas las en om 21.30 al in bed lag.. of het tot morgen kon wachten,
    hij kreeg de sms terug dat het dus niet kon wachten,

gezien hij haar 3 maand terug met uitpraten beloofd heeft dat als ze hem echt nodig had hij er voor haar zou zijn is hij er maar heen gegaan.

wat was er nu dus aan de hand ..... ?
    zoals ik ook al eerder heb gezegt heeft zijn zusje hem vorige week gebeld om 22.30 uur toen we ook al in bed lagen met de vraag of hij nog zin had om te stappen met haar
    afgelopen zaterdag heeft manlief met zijn moeder gepraat en per ongeluk ook tegen die moeder gezegd : zusje had me 2 dagen geleden nog gevraagt of ik mee ging stappen... ik ga toch niet met me zusje stappen, ten eerste heb ik nu een gezin, moet al jaren niet meer aan stappen denken... wat ze geweten had als ze niet 3 jaar ruzie had lopen maken, ten tweede is het net een 3 maanden goed, ik ga niet opeens weer leuk een hele nacht weg met haar... en daarbij kwam ze er ook lekker optijd mee, moest er de volgende ochtend weer vroeg uit voor zoonlief en zij belt me dan om 22.30 wakker
    en toen realiseerde hij zich dat hij dat beter niet tegen zijn moeder kon zeggen en heeft zijn moeder gezegt : zou je het aub nog even niet tegen zusje willen zeggen, het is wel zo eerlijk als ze het van mij hoort, ik spreek haar volgende week...

wat blijkt.... woensdagavond heeft zijn moeder het toch allemaal tegen zijn zusje gezegd
    zijn zusje heeft daar woensdagnacht zo slecht van geslapen dat ze hem dus gister gebeld heeft om te zeggen dat ze er slecht van geslapen heeft dat hij het achter haar rug om heeft gezegd.

manlief zei: nou ik vind dat dit best een dagje kon wachten, ik moet er om kwart over 5 uit, en nu laat je me hiervoor komen ?

okee ik snap het hoor, heeft ze helemaal gelijk in dat het niet eerlijk was van manlief, en hij had het zelf ook wel door dat het niet eerlijk was dat ie dat tegen zijn moeder zei... maar hij zou haar dit weekend pas zien en haar er dan pas op aanspreken, zijn moeder kon haar mond niet houden... maar dat nog achterwege gelaten...
    kun je best wachten in mijn ogen met zeggen dat je het niet eerlijk vind...

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    wat een verhaal zeg mejojo! moet ie daar nou voor uit zijn bed? lijkt me wel een impulsieve schoonzus die je hebt! je mannetje zal zijn les ook wel leren om voortaan niet meer zo snel uit bed te komen als zij hem telkens voor zo een banaliteit bij haar roept.. trek het je ni te fel aan zou ik zeggen!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Goedemorgen meiden....

@mejojo...je man het het eerlijk tegen haar meoten zeggen..daar geef ik haar gelijk in maar om nou zo laat nog te vragen of hij lang wilt komen vind ik wel een beetje overdreven...had ze eerder moeten bellen of gewacht tot de volgende ochtend...beetje kinderachtig...

vannacht niet echt lekker geslapen...na 5 uur kon ik niet meer slapen en zo rond half 7 werd ik om de 5 minuten wakker door de geluiden van me man en me zoontje...had nog zo slaap...ben er maar om 8 uur uit gegaan...

straks schoonmaken en verder niets... fijn weekend iedereen

18. Popkoorn

Manlief zou het ook tegen haar zeggen, alleen zou hij haar zaterdag pas weer zien, en dan zou hij het face to face zeggen,
    hij had zijn mond voorbij gepraat bij zijn moeder,en die zou haar mond houden zodat manlief het zelf nog tegen zijn zusje kon vertellen,

daarbij vind ik ( maarja dat vind ik ... ) hij had het haar niet eens hoeven zeggen... als hij gewoon tegen iemand zegt van : mijn zusje moet niet denken dat na alles wat er gebeurt is ik vrolijk met haar ga stappen.... vind ik zelf gewoon kunnen... hoeft hij niet nog eens naar haar toe te gaan van : joh ik heb dit en dat tegen die en die gezegd.(maarja ik heb over veel dingen een andere opvatting ;))

maarja punt is iig dat ze hem hiervoor uit bed heeft laten komen en dat het best kon wachten, en als schoonmoeder haar mond had gehouden nog 3 extra dagen had manlief het zelf gezegd en was er niets aan de hand geweest.

jammer dat je zo slecht geslapen hebt,
    ik heb weinig geslapen... maar gelukkig wel aan 1 stuk door, dat scheelt weer

schoonmaken en verder niets :( zoals ik jou schema weleens voorbij heb zien komen hier heb je daar een dagtaak aan haha :p

19. Popkoorn

ach zo heeft ze altijd wel wat, maar ze maakt het zichzelf wel erg moeilijk... zometeen is er een keer echt iets... en gelooft hij het niet meer en komt hij gewoon niet....

de volgende keer zegt ze eerst maar eens waar het over gaat voor hij ook maar zijn teen buiten het bed steekt :p

20. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @mejojo jeetje wat een verhaal nou weer.. moet zeggen .. ik ken je schoonzus niet meer mijn haren in mijn nek gaan een beetje overeind staan ;) (niet rot bedoeld ofzo) maar ik vindt haar misschien wel een klein beetje bezitterig. volgens mij wil ze wel even duidelijk laten weten welke plek ze zou moeten hebben.. en tuurlijk ik begrijp ook wle dat ze dit liever van hem zelf had gehoord maarre eigenlijk had jou schoonmoeder zich er ook niet mee mjoeten bemoeien.. tenminste dat zou ik niet doen in zo'n situatie .. maar goed misschien heb ik ook wel wat andere opvattingen over dingen ;)

@all aanstaande dinsdag mijn 20weken Spannend!

@patricia gefeliciteerd met je zoontje! vandaag klein feestje volgende week groot feestje :D;)

Deel Deze Pagina