De bedoeling van opvoeden is dat het gezonde en stabiele volwassenen worden..... met een gezond lichaam en OOK gezond verstand. Een keer wat "slechts" is niet erg.... en de ene doet dit andere dat.... lekker belangrijk.... Zo hoef ik ook geen wonderkinderen.... en als ik bovenstaand doel haal als moeder ben ik gelukkig en ben ik "geslaagd"....
Hoi iedereen, heel in het begin schreef ik mee, toen een tijdje niet geforumt door omstandigheden. Ik zie dat veel hier al weten of ze een zoon of dochter krijgen! Ik ben een van de laatsten denk ik...ben ook pas eind sept uitgerekend. Voor degenen die niet meer weten wie ik ben.... Ik ben `mamadeluxe`, 28 jaar, in verwachting van mijn 7de kind. Ik heb al 6 kinderen. 4 dochters van 13-10-9-6 jaar oud en 2 zoons, 1 van 3 jaar oud en 1 van 8 maanden. Mijn banner loopt een beetje voor nog, ik ben nu 19 weken 5 dagen, a.s dinsdag heb ik de 20 weken screening, hopen dat alles ok is!
@mejojo:dank je. wat een gedoe zeg met het zusje van je man. dat zijn toch geen dingen waar je iemand voor wakker belt. al helemaal niet iemand die een jong gezin heeft. @mama van sepp. ik heb mijn 20 weken echo as maandag. spannend he. ik kan niet wachten om fin weer te zien en te weten of alles goed is. jij ook heel veel plezier en succes @all: ik heb net een paar min. geleden voor het eerst de kleine aan de buitenkant gevoeld. wat gaaaaaaf. ik hoop dat manlief het ook snel mag voelen.
@cindy24: dank je wel. ik ga hem maar zoveel mogelijk helpen de komende paar weken tot de kuur een beetje aanslaat @mejojo: niks mis mee hoor weinig of geen vriendinnen hebben. mijn man is ook mijn beste vriend en ik heb er een hele dierbare vriendin naast die alles van mij weet en ik van haar. we kennen elkaar al 21 jaar, maar hebben pas sinds een jaar of 4 intensief contact. allebei veel meegemaakt en dat schept een band. voorheen had ik ook alleen kennissen, maar ik was er niet minder gelukkig door hoor. vrienden moeten op je pad komen vind ik, daar kun je niet naar zoeken.
@ blinky.. wat leuk gefeliciteerd ach ik vind het ook niet erg om geen "echte"vriendinnen te hebben, komt vanzelf,zo niet dan niet vind ik ook goed, mijn man is mijn echte maatje, en we hebben samen wel contacten met andere mama's en papa's waar we af en toe wat mee drinken. is ook gezellig @ all, ik ga zo heerlijk bankhangen... zoonlief is nog niet van plan te slapen, maar zodra hij slaapt gaat manlief even een biertje drinken bij de buurman en ga ik denk ik online ff greys anatomy's kijken tenzij er een leuke film op tv komt manlief is nu een kroketje aan het halen voor mij erg hé
Ivy mag ook gewoon drinken met suikers en koekjes hoor en op zn tijd een snoepje. Frietjes mag ze ook gewoon mee eten, alleen doe ik er dan kerstomaatjes en komkommer bij en daar laat ze de frietjes voor liggen. Ik let er wel op dat ze niet teveel suiker binnen krijgt maar ze mag gewoon 1 en soms wel s 2 keer per dag iets lekkers. Het scheelt dat ze er zelf neit om zal vragen dus gebeurd ook geregeld dat ze een dag niks tussendoor krijgt.
ik zat laatst nog aan je te denken...hoe het met je ging en met de baby...red je het met de drukte van je kids en je zwangerschap?
@mejojo jeetje wat ben jij een ontaarde moeder wat seth ook al aangaf daar ben ik het volledig mee eens het gaat erom dat het complete volwassenen worden met gezond verstand en hopelijk een gezond lichaam! dan ben ik inderdaad ook al heel tevreden @blinki spannend aanstaande maandag! Ik zal aan je denken! @mamadeluxe ik denk dat wij elkaar nog niet hebben ontmoet aangezien ik pas in februari ben aangemeld, maar leuk dat je rebij bent maar jeetje 6 kids 7e onderweg ! Diep respect van mijn kant! Mag ik vragen of je altijd een groot gezin gewild hebt @seth nee jij hebt helemaal geen eigen mening blij dat je even langskomt vond het al kaal zonder je @all fijne avond en een leuk weekend gewenst
Lieve mejojo echte vrienden zijn sowieso bij iedereen op 1 hand te tellen! ik heb altijd een grote vriendengroep gehad maar daar is nu ook nog maar een handje vol van over... en mensen die ik echt alles toevertrouw die zijn zeker op 1 hand te tellen.. belangrijker is je gezin! By the way ga zo even een worstenbroodje maken in de oven hmmmm