mooi kamertje jane !!! kleur blauw kan heel goed voor meisjes hoor, ( en vaak staat het toch alleen maar in de auto.... tenminste hadden wij, wij hadden het meer in de auto dan op de wandelwagen )
@jane...mooie kamer en mooie spullen...je kan maxo cosi hoezen kopen voor 10 euro ofzo...en ze zullen heus wel roze hebben...bij prenatal en volgens mij ook bij de hema... ik had bij mijn zoontje de maxicosi alleen voor de auto genomen..maar nu wil ik hem wel in de wandelwagen omdat het anders krap is om de wandelwagen met ligbak in de auto te doen als we met z'n alle weg willen gaan......zo grote auto hebben we niet
ik vind die blauwe kleur helemaal niet verkeerd voor meisjes ik zou er zelf geen hoes omheen gedaan hebben zoonlief is meteen in slaap gevallen.... oja.... meteen...... ik dacht toch keer proberen om in het grote bed te leggen, 2 keer over is hij achter uit bed gekropen en stond op de deur te bonken, dacht bij mezelf : ik ga echt geen 80 keer op en neer lopen, we proberen het wel als manlief morgen thuis is, en anders eerst zijn ledikantje op de nieuwe kamer zetten zodat hij het grote bed vast "ziet" heb hem dus daarna maar lekker in zijn eigen bedje gelegd, meneer deed meteen heel tevreden zijn ogen dicht met zijn knuffeltje lekker dicht bij zijn gezicht. ik heb dus heerlijk avond voor mezelf. ga zo film kijken. en dan hoop ik 9 uur ook in bed liggen. heb de hele dag al hoofdpijn en wil er lekker optijd in liggen
Mooi kamertje Jane, ik vind het roze hartjes behang geweldig!!! Zoooo lief, ben er verliefd op..! Schitterend! En wat maakt het nu uit blauwe maxi cosi's.... ik vind ze mooi en zou me er niet druk over maken! Ik hab alles wel een beetje bijgelezen.... heb een mooie echo gezien, en een verhaal over een vervelend zusje gelezen... ach... ik begrijp je mannetje wel mejojo, het is ook niet altijd makkelijk! Wel vind ik dat hij zijn moeder ter verantwoording mag roepen, dit is geen style en het lijkt alsof zij erop uit is dat de verstandhouding tussen broer en zus weer minder wordt. Maargoed, is zijn zaak en niet de mijne. Sterkte ermee! Fijn dat je zusje je beste vriendin is, je kan er beter 1 hebben, als een heleboel die het allemaal laten afweten op den duur, zoals je gemerkt hebt helaas. Ik heb ook een heeeeeeeeeeel lieve vriendin, door dik en dun, we wonen nu zo'n ruime 3 uur rijden uit elkaar helaas, maar zij is en blijft mijn beste vriendinnetje en ze gaat ook bij de bevalling wezen en we willen ons kindje ook graag naar haar vernoemen... Seth, ik vind je nogal stil moet ik zeggen... Snoep krijgen de kindjes hier ook niet heel veel, maar wel bijna dagelijks iets lekkers. Verder fruit. op school mogen ze trouwens alleen maar fruit of brood mee, geen koek of snoep. (zelfs geen ontbijtkoek) Teddybeertje, wow meis dat je je kindje voelt nu, super he! Geniet ervan! mamadeluxe... welkom back! Jou vergeten we hier niet hoor! Hopelijk gaat alles goed met je babietje en ook met jou! =Ik heb nog wel het eea onthouden gelukkig, voor wie en wat niet, sorry.... niet express... allemaal een dikke knuf! Hier een dagje behangen erop zitten, kamertjes van dochter en pleegzoontje zijn nu behangen met glasvezelbehang, volgende week sauzen en inrichten. Dan kunne we aan de slag met kinderkamertje, heerlijk, heb ik zin in! Mijn pleegzoontje heeft de waterpokken kwam ik vanmorgen achter, hij is wat hangerig, maar verder gaat het gelukkig wel. Ik schrok even wel.. maar na wat gegoogeld te hebben, lijkt er geen gevaar voor mijn zwangerschap. Ik heb het ook ff nagevraagd bij mijn moeder, ik heb ze vroeger zelf ook gehad, dus zal genoeg anti stoffen hiervoor hebben denk ik. Verder woonkamer weer ingericht na al het verfwerk.... gordijnen hangen weer geurend aan de railzen, raambekleding weer leuk, etc... is weer gezellig en schoon allemaal! Nou, ik voel me erg vies en duik de douche in!
Ik ken de hoezen voor de maxi cosi inderdaad maar ik denk dat het mooier is als ik ze er niet om doe. Ik vindt de kleur zelf ook niet lelijk
goeiemorgen, zoonlief werd weer om half 7 wakker... altijd beter als 6.00 uur natuurlijk, maar minder grappig als je net aan half 8 begint te wennen ach hij is nu lief aan het spelen.... vanochtend al een heerlijk ontbijtje gehad van mijn mannetje, van zoonlief heb ik mijn favo parfum gekregen die net op was, en van manlief krijg ik een foodprocessor ( we hebben ooit al eens afgesproken alleen dingen te halen die we echt nodig hebben, anders is het zo dubbel geld alleen vanuit zoonlief iets leuk/kleins) iedereen een fijne dag vandaag
hihi, heel herkenbaar. De groeispurt zit er echt in hoor en dat hoort ook zo te zijn volgens mij, dus het zij zo. Zei 'Zij'
goedemorgen meiden... fijne moederdag... vandaag 22 weken!!! De baby is actief vandaag vanaf rond half 8 totnu is hij constant aan het schoppen... mijn moeder is het gebleven bij een bosje bloemen en een zelf gemaakte schilderij lijst van zoon lief...het zij zo...
aan alle (aankomende)mama's Bekijk bijlage 70729 fijne dag allemaal!!!! hier een mooie ring van dochterlief gekregen en een ketting met een meisjes hanger en een klein jongenshangertje eraan, zo lief nu nog even genieten van deze mooie dag en vanmiddag werken...
ik moet straks ook werken...van 15.00 uur tot 23.00 uur...hopelijk is het rustig o pde afdeling... werkse
Ohhh ik moet van 15-21 heb 1 op 1 dienst en meestal is dat geestelijk heel vermoeiend hopelijk heeft ze vandaag een goeie dag. Op de afdeling is het meestal rustig dus baal soms wel van de 1 op 1 dienst. Waar werk je als ik vragen mag, ik in de (verstandelijk)gehandicaptenzorg hopelijk is het rustig voor je
Hier een rose hart met foto van dochter erop gehad. Heeft ze op de peuterspeelzaal gemaakt. Verder ook niks en vind ik niet nodig ook had het al van te voren gezegd. Ik vind zo'n zelfgemaakt iets nog het meeste van al waard. Gisteravond zijn we lekker wezen eten en toen we thuis kwamen heeft de baby heel veel liggen schoppen echt heerlijk. Heb ook al erg last dat er vocht uit mijn tepels komt
ik werk met demente mensen...Nu via het flexbureau en uitzendbureau...meestal somatiek en pg...vandaag is het verzorging... Ik werk liever in een vaste zorginstelling maar er was geen werk voor me...bij het uitzendbureau kan je niet altijd ergens vast werken...ben benieuwd hoe het vandaag gaat want ben er nog nooit geweest...en ik werk vandaag voor het eerst als verzorgende ig, dus verantwoordelijk dienst...heb net mijn diploma gehaald deze maand...ben dus wel een beetje zenuwachtig... ik heb een paar keer met verstandelijke gewerkt maar dat is echt niets voor mij...trek me niet...heb ook een keer een dienst gehad met 30 personen die korsakov hadden...jeetje wat was ik bli jdat ik thuis was...wat een mensen...je wordt zelf nog gek van ze...om de 5 min. willen ze hun shag, of de kamer moet open...ze roken de hele dag door...of ze staan in eens voor je neus als je je wilt omdraaien... mensen die psychisch zijn...daar ben ik bang voor...je weet maar nooit wat je van ze kan verwachten...geef mij maar lekker demente mensen...stuk makkelijker... hoe lang werk jij al in de zorg? En als wat?
Fijne moederdag allemaal! ook moederdag is zo commercieel geworden helaas... Ik vind het heerlijk als mijn kindjes blij zijn op deze dag, vooral als ze zien dat ik hun cadeautjes zo mooi vind. Dochter heeft al zoveel voorpret gehad, en dat vind ik genieten... zelfgemaakte gedichtjes, vol liefde en het te horen, hoe blij ze is dat ik haar mammie ben... en dat ik de allerliefste mama van de hele wereld ben voor haar! DAT IS MOEDERDAG...!!! (voor mij dan...) Ik werd bedolven onder de zelfgemaakte cadeautjes van haar... kaartje (3d) gedichtje, armband op school gemaakt, tekening etc... Haar lieve koppie... dat maakt mijn dag!! Van mijn kleine zoontje heb ik een mooie placemat gekregen, op de psz gemaakt! Geweldig! Gisteren van mijn mannetje een mooi boeket... vol liefde! vandaag moederdagtaart en heeeeeeeel veeeeeeeeeel knuffels! Mama zijn is zo bijzonder! mama zijn van zo'n gezin, is een grote eer! Dochter zei ook nog, ik denk dat je van de baby ook een kusje krijgt vandaag.... Liefs, Hadassa
zo lief om dit te lezen...mijn zoontje heeft ook een zelf gemaakt knutseltje maar kreeg niet de kans om het zelf open te maken en te zeggen dat ik er blij mee was omdat hij het zelf open heeft gemaakt en er van door ging met het kadotje...