September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

He wat vervelend! Moet zeggen dat ik hier nog niet veel last heb van buikpijn gelukkig wel heb ik er last van dat ik niet meer op mijn buik kan slapen tenminste ook niet meer echt durf net als jullie .. heb ook het gevoel dat ik de baby plet ;)

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Pas eind juni begin juli.. alleen waarheen weet ik nog niet .. misschien spanje of israel( heb in israel een huis dus dat is wel makkelijk )
    Maar we moeten nog even kijken waar we heen gaan misschien blijven we wel in nederland hhahahahaha

xxx

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wat heerlijk dat jullie nog lekker weg gaan...
    zit hier helaas niet in. in juni start de verbouwing beginnen boven op zolder en dan de badkamer en dan de keuken, als boven klaar is, moeten we nog de rest van de bovenverdieping doen, laminaat leggen over de hele verdieping en dan de 2 kamertjes maken. Dan willen we ook nog wat dingen in de woonkamer doen. We hopen midden/eind juli klaar te zijn en dan denk ik dat ik alleen nog maar rust aan me hoofd wil,, pffff

begin er langzaam aan wel tegenop te zien, gister de opdracht gekregen van de vk om maar 50% te gaan werken en dan echt maar maximaal 4 uur per dag. Mijn lichaam is nl aan de rem aan het trekken, heel veel pijn aan me rug/bekken en na het werk harde buiken..

ben niet zo'n klager maar manlief vond het nodig om te vertellen dat ik nog geen kwartier kan lopen, en na het werk klaag over me buik

4. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jeetje nu ben ik jaloers :) een huis in israel heerlijk!

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik deel je ellende hoor hier moeten we ook nog wat verbouwen!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

ach gossie...zo lief...zo wil ik wel wakker worden...je was vast diep in slaap omdat je neits hebt gemerkt en je man ook niet....

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

werkse meid...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

gefeliciteerd..lekker shoppen straks...ik wil op de belastingsgeld te wachten en dan ga ik met een vriendin shoppen

9. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @Amigo; wij zijn getrouwd en hebben onze getuigen als kado een hele mooie, luxe (dure) vulpen gegeven. (mijn zusje gebruikt die pen, nu 10 jr larer nog steeds)
    Mischien een idee om ze ook een pen te geven en dan uit te leggen waar ze die voor nodig hebben (om een hele belangrijke handtekening te zetten)

@mama van sepp; geniet van de echo (en je heerlijke vakantie daarna!)

@hitchke; ik heb dat gevoel als ik diep voorover buig om bijv mn veters te strikken.

@Patricia en Jane; werk ze!

@mejojo; succes bij de tandarts

@Cindy; heerlijk genieten zeg van zo'n mooie echo. Doen ze dat bij jou in het ziekenhuis op DVD zetten? wat een luxe..
    Vervelend van die buikpijn. Zit je ontlasting in de weg? Ik heb dat ook als ik een keer mijn roosvicee laxo vergeet

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

ik denk dat je zoontje een vroege vogel blijft...hopelijk gaat dat veranderen naar half 8...kan je tenminste nog een beetje uitslapen...mijn zoontje was 2 jaar toen hij in het grote bed ging slapen...hij is er maar 2 keer uit gevallen maar verder sliep hij er heerlijk in...

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

eigenlijk niet echt helemaal op commando...want het is een verdrietig ervaring dat je tot je bruiloft bij je ouders hebt gewoont, als het goed is een mooi leven hebt gehad bij je ouders en dat je dan op eens gaat trouwen en volwassen wordt...dan wordt je best emotioneel van...maar soms ben je zo zenuwachtig en zit je lichaam zo vol met adrinaline dat het niet lukt om te huilen...wat ik dus ook had...:D

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

ik heb 'nsachts ook buikpijn maar denk dat het meer de banden zijn...met draaien doet het het meeste pijn...als ik op sta is het weer weg...misschien heb jij dat ook...

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

geniet lekker van je vrije tijd...straks kan dat niet meer.

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Nou het valt echt wel mee dat huis dat moet ik delen met 2 broers en 3 zussen dus zo leuk is dat nou ook weer niet hoor hahaha
    en eigenlijk is het veelste warm daar en in de zee kan je niet zwemmen omdat te zout is hahaha..

het is wel lekker als je geen kinderen heb en niet zwanger bent.. in 3 dagen ben je zo bruin alsof het lijkt dat je 9 maanden in spanje ofzxo heb gezeten met mooi weer

xxx

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mama van sepp: hoe laat heb je vandaag je 20 weken echo? ik zal voor je duimen hoor. echt zo spannend. maar alles goed is dan is het zo'n leuke ervaring. ik wens je veel succes en plezier.

oh ja ik denk zelf al heel de zwangerschap dat we een jongetje krijgen, maar we willen het allebei niet van tevoren weten. we hebben al een naam voor beiden geslachten en ik wil zo graag pas weten hoe het heet als ik er hard voor heb moeten werken.hahaha

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mama van sepp: oeps zie nu net dat je er om 15.00 uur moet zijn excuse me haha

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oww dat lijkt me nog s heerlijk wakker worden zeg! Gefeli met je 20 weken!

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oei, dat klinkt neit leuk zeg die tandarts. sterkte.
    Goed hoor van je zoontje!

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patriciaK: gefeliciteerd met je 20 weken. nu kun je gaan aftellen hihi.
    @mejojo: heel veel succes bij de tandarts. altijd eng vind ik

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow dat klinkt goed zeg. hele fijne vakantie alvast

Deel Deze Pagina