September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames!!!

@Lola fijn dat het goed is gegaan!!!!

Hier begon dochter om 6uur gezellig te kletsen in bed......ze had zich volgens mij een beetje vergist in de tijd hahahhaha..
    En vandaag ga ik wat babyshoppen met mijn moeder...jeeeehhhh eindelijk!! Vriend is werken dus helaas kan hij niet mee maar die mannen vinden dat toch niet zo leuk als wij dames!!!

Vandaag weer eens hele erge rugpijn, ik lig echt niet meer fijn in bed....maar goed hoort erbij he!!

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hoi meiden,

met mijn moeder gaat het vrij goed.. ze is sinds gisteren in de namiddag thuis maar voelt zich wel nog slapjes.. ik probeer nu het grote werk van haar over te nemen (huishouden zeg maar) - voor zolang dat hier nog goed lukt ;)

verder heeft ze heel wat pijn aan de wonde maar het is uit te staan volgens haar. volgende week woe of do weten we de uitslag van het kliertje in de buurt van haar tumor, wat zal bepalen of ze opnieuw onder het mes moet (+ chemo) of 'enkel radiotherapie'..volgens de chirurg zag het er goed uit maar het moet natuurlijk nog grondig onder de microscoop bekeken worden..

cindy amusement met het babyshoppen het is zooo heerlijk! morgen gaan wij fijn ons geboortelijstje leggen hier in de buurt.. maar daar doen jullie in NL niet aan mee dacht ik..

kus lola

3. Alita

Alita Niet meer actief

Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder meid....
    DAnk je dat zal wel lukken, wat is dat dan geboortelijstje

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @sann en sebasel4a: bedankt voor de tip we zijn idd naar oud gastel geweest en het was erg leuk. we hebben veel gekregen van mijn schoonmoeder, dus dat is hartstikke lief. want wat is alles duur!!!! maar je wordt er wel super vriendelijk en geduldig geholpen. erg genoten.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sorry meiden ik loop een paar dagen achter op schema.

@vosje: gecondoleerd met je oud tante.
    en het is niet echt leuk als je ks krijgt, maar idd voor jezelf en de kleine wel het beste.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@lola, wat ontzettend fijn dat je moeder zich redelijk goed voelt,
    en wat lief van je dat je haar zoveel mogelijk helpt maar denk wel aan jezelf hé, loop jezelf niet voorbij,

@ cindy veel plezier met babyshoppen straks :)

@blinky, wat lief dat jullie veel gekregen hebben van je schoonmoeder :)

hier kwam schoonvader gister opeens binnen.... ik wil graag rekeningnr van zoonlief... wij... ehh die heb je toch nog van zijn verjaardag ? hij : o nee nou die ben ik dan kwijt sorry, maar mag ik zijn rekeningnr want ik wil graag 250 euro over maken naar zijn rekening:$
    hij spaart meer voor zoonlief dan wij zelf doen :p :)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mejojo: getver een navelbreuk. daar ben je mooi klaar mee zeg. doe je wel voorzichtig met jezelf.

@hadassa:jakkes wat een situatie. ik zou echt niet weten wat je nu zou kunnen doen sorry. ik hoop zo dat alles mee zal vallen. ik vind dat toch een beetje eng hoor. heel veel sterkte.

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

het is rustig vandaag:)

manlief kan elk moment van zijn werk weer komen en hij neemt als het goed is heeerlijke metworst mee van de echte slager... zoooo lekker :D:D

zoonlief ligt nu net in bed, hoop dat hij uit zichzelf weer gaat slapen,
    vanmiddag misschien ook nog ff lekker naar het dorp

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

gisteren een drukke dag gehad...we zijn even naar de stad gegaan om te wandelen, gegeten bij de hema en 2 dozen billendoekjes gekocht die in de aanbieding waren bij de etos...

Daarna naar mijn schoonouders. Mijn schoonzus en haar "man" zijn gaan trouwen voor het geloof, zitten kletsen om elkaar te leren kennen, gebak gegeten en heb fotos gemaakt voor me schoonzus... Het duurde wel lang allemaal we waren pas om 10 uur thuis...mijn zoontje begon vervelend te doen, wat ook normaal is als hij normaal om half 8 in bed ligt en hij vroeg vaak wanneer we naar huis gingen, ik had ook last van harde buiken omdat ik niet goed kon zitten en moest helpen voor de gasten...
    Vannacht niet goed geslapen door de maagzuur... Dat kwam door al dat zoete gebak, maar ja er was dan ook heel veel baklava en dat soort dingen en dat is best duur als je goede gebak hebt dus heb daar best veel zitten eten en wat naar huis gebracht en dan krijg je dus maagzuur...whahaha...

Heb net mijn wenkbrauwen geepileerd bij de kapper..kan het zelf niet zo mooi en het kost maar 5 euro...afspraak gemaakt voor morgen voor me hoofddoek...ben zo benieuwd hoe het er uit gaat zien...heb het zo vaak gezien bij anderen maar nog nooit bij me zelf...ga zeker fotos hier zetten voor dat ik weg ga als ik het red anders zondag....

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  11. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm ziet er goed uit krijg gewoon trek in iets lekkers!!

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    t'is inderdaad rustig hier :p

Karagoz daar krijg ik gewoon trek van ;)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Lola: wat fijn dat het goed gaat met je moeder!

Hier flink aan het ruimen geweest in huis vandaag. iets teveel gedaan maar de boel is er wel erg van opgeknapt. nu wel doodop zeg
    ow ff nog iets leuks trouwens. ik lag gisteren in bed en ging nog ff met mn hand over mn buik zoals elke avond en voelde ineens net boven mn schaambeen een wat hardere bult. dacht hee is dat nou uk en ging er met ietsje meer druk overheen. Kreeg ik 2 flinke schoppen tegen mn hand en floep weg was de bult. zo leuk

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!

Sann ik vindt het ook zo leuk hoe ze op je kunnen reageren.

15. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    goedemorgen dames...

Ik denk zal wel weer hoop pagina's moeten bijlezen,maar wat zijn jullie rustig geweest...

Lola fijn dat de operatie goed is verlopen van je moeder...

karagoz ziet er lekker uit ben benieuwd naar je foto's...

patriciaK fijne verjaardag vandaag... mooi weer voor een groot feest!!!

Dames nog leuke plannen voor het weekend??
    Hier lekker rustig aan, we gaan maandag naar de efteling dus even voorrusten en hopen dat me rug een beetje mee wilt werken..

zal zo ff nieuw fotootje plaatsen...

16. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Bekijk bijlage 72003

let niet op de zooi, we hebben de kleerkast naar zolder verplaatst en heb nog geen nieuwe spiegel op de slaapkamer

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
  18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0