kan je alleen maar 100% gelijk geven.... ik laat hier de twee hier nooit alleen... (of eigenlijk alledrie, hond) vandaar dat ik overdag weinig aan t huishouden kan doen.... en op zw.pagina zit, maar dat terzijde.... Toen mn dochter nog echt klein was... had mn zoontje een omslagdoek over haar gezicht gelegd, ik zag het gelijk... hij wilde "kiekeboe" spelen....
heb me daar nog helemaal niet in verdiept..... moet weer iets verzinnen dus vind 1 naam verzinnen al moeilijk genoeg..
@Sann; ah goss, wat een zielig vogeltje op de bank, hoop dat ze snel weer wat opknapt @Elif; op naar za-dag, spannend! ik blijf nog steeds voor je duimen @Lola; hoop dat de operatie van je oma goed is gegaan. Vervelend dat ze onder algehele narcose moest. Bij mij hebben ze wel eens vanuit de oksel verdoofd voor een operatie aan de arm @mamavansepp; mooie foto! @cindy: super dat je de kleine kunt voelen! (ik is sooooo jaloers) @kortademigheid; Ik heb behoorlijk slechte longen en ben daardoor altijd al kortademig. Sinds mijn zwangerschap heb ik er nog meer last van. Volgens de gyn en longarts is dat heel normaal en kont het vooral door de hormonen (progesteron). Op deze termijn drukt je kindje nog niet tegen je middenrif. Ook ga je door de zwangerschap een beetje hyperventileren en dat geeft ook een benauwd gevoel veel mensen met steken, pijnen en trekkerigheden. Vervelend lijkt me dat. Ik voel (nog) helemaal niets aan pijntjes ed. Van de ene kant heerlijk, maar het maakt me ook wel wat onzeker. @teddybeer; leuk al bezig met de babykamer wij wachten tot na de 20wkn echo, ook met kaartjes (ga denk ik zelf een kaartje maken/schilderen) @namen; waren we in week 5 al uit en ik vind ze nog steeds super ego; pfff vandaag een echo gehad. Niet van de beeb maar van mn eigen hart. De cardioloog was bang dat mn hartfunctie een zwangerschap niet aan zou kunnen (zij had ons eigenlijk eennnegatief zwangerschapsadvies gegeven). Dus moest er rond de 12 wkn een echo gemaakt worden. Gelukkig deed mn hart zn werk nog hartstikke goed en was de pompfunctie goed. Wel is een van mn kleppen iets gaan lekken, maar dat was nu nog geen probleem. Ben zo blij dat dat allemaal goed is, echt een "pak van mn hart"
Jeetje wat een narigheid van je Hart. Ik begrijp hieruit dat je een hartpatient bent ... is het aangeboren?
getver getver getver, wat een rare dag vandaag. ik lag tot 12 uur ziek op bed met een flinke migraine aanval. toen ik uit bed kwam ben ik gelijk lekker gaan douchen. toen ik eronder vandaan kwam, verloor ik ineens bloed. ik ben me kapot geschrokken. meteen mijn moeder gebeld en daarna meteen de vk. die zei dat ik 2 uur later wel even langs mocht komen. helemaal in de stress!!! daar aangekomen nog een half uur moeten wachten voor ik eindelijk naar binnen mocht. en toen geluisterd naar het hartje. pfffffffff het klopt nog. wat een opluchting, maar wat verandert je kijk op de zwangerschap na zo´n gebeurtenis zeg. ik had sinds mijn laatste menstruatie geen druppel bloed meer verloren, dus ik prees me al gelukkig. ik zal nu toch wat beter naar mijn lichaam moeten gaan luisteren.
heb ik ook vrij veel last van. Vervelend he, loop af en toe te hijgen als een oud paard en dan ben ik alleen de trap maar op gelopen
maakt toch niks uit dat ie tweedehands is. wij hebben eerst ook voor een tweedehandse gekeken, maar konden niks vinden dus eht is een niet al te dure nieuwe geworden. hier gebruiken we gewoon Ivy dr kamer en zij verhuist en die kamer is wit met 1 oranje wand en de meubels is een soort verschillende tinten steigerhout. zal wel ff een foto zoeken straks
Nou meiden, ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Het liep een uur uit!!! Daar heb ik zo'n hekel aan..... ook geen echo meegekregen en maar heel kort ff onze schatjes gezien. Nog gevraagd of ze kon zien wat het was, ze dacht meisjes maar ze kon het niet met zekerheid zeggen. Nu ben ik wel erg benieuwd maar ja dus nog ff afwachten. 6 april moet ik weer terugkomen en ik moet morgen bellen naar het Radboud voor de 20 weken echo. ik vindt het echt jammer dat ze geen echo's geprint heeft, maar ja het belangrijkste is dat onze ukkies aan het koppeltje duiken waren oftewel het erg naar hun zin hebben daarbinnen
Hoi meiden, Ik heb vandaag de geslachtsbepaling gehad En wij krijgen er een zoon bij Het is echt een wens die uitkomt! Dalijk is ons gezinnetje helemaal af! Hij lag lekker te trappelen, en we hebben 8 foto's en een dvd gehad. De foto's moet ik even inscannen bij mijn vader, dat doe ik deze week even. Dus die houden jullie tegoed! Het is een ego berichtje, maar ik ga even mijn met zijn zoontje(s) in bad Liefs Michelle
wanneer douche jij dan bijvoorbeeld? Ik doe dat nu als Ivy slaapt of samen met Ivy maar vraag me af hoe ik dat straks moet doen.
Nou er mee bezig zijn welk geslacht het gaat wel eigenlijk....maar alles lijkt zo lang te duren nu de tweede zwschap niet? @Silkie jeetje gelukkig is alles goed dan...
ooow jeetje meid wat een schrik. Ik weet wat je voelde voor stress. Gelukkig was alles goed. had de vk een verklaring?