September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dat is zeker een tegenvaller. Ze kunnen zo makkelijk zijn in het ZH he!?
    Het is maar een kleine moeite en je maakt er mensen zo blij mee.
    Bij mij ongeveer hetzelfde van de week.
    Moest ook bijna een uur wachten (mét mijn zoontje van 15 maanden bij me) en toen ik aan de beurt was. Stond ik met tien minuten weer buiten hoor.
    Even een echo, maar kon amper wat zien, omdat de gyn en de verpleegkundige in opleiding het scherm steeds draaide om te kijken.
    Heel irritant.
    En als foto heb ik gekregen ... jawel de opmeting van een vaag te zien hoofdje :(

Ik zei nog "Kan ik een leuke foto krijgen, want het is ook wel zo leuk voor manlief, dat hij weet hoe zijn kindje er ongeveer uit ziet.
    ANtwoord gyn: ja dan moet je je 20 weken echo afwachten.

Nou ik heb hier en op andere topics al prachtige echo's gezien hoor,
    dus ik vind het een beetje onzin wat zij zei.

Maar goed, in ieder geval heb je je kindjes even kunnen zien en weet je dat zij bewegen. Dát doet jezelf toch weer goed.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    super hoor dat alles goed was!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Leuk een jongen! Gefeliciteerd meid!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat een niet mensenmens dan zeg die gyn. sommigen toch....:x

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ michelle, wat leuk !! een jongetje :D

@ jane, vervelend... maar gelukkig heb je je kindjes kunnen zien,
    ben benieuwd of het nu jongetjes of meisjes zijn... ( op het nub topic zeiden ze toch jongen? en volgens mij was jou gevoel ook jongens toch ? )

@ douchen... ik doe het nu met 1 kindje al savonds wanneer papa thuis is,
    en om de dag gaat zoonlief mee onder de douche, veranderd hier dus weinig, papa blijft met douchen in de avond bij de kindjes, of wanneer ze op bed liggen.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... belangrijkste is dat je ukkies het naar je zin hebben..... maar beetje moeite voor je, hadden ze wel kunnen doen.....!!!

ohhhhh dus JIJ kijkt nu ook enorm uit naar 6 april...;):D

Was het tussenschotverhaal nu al bekend????

Zat van de week te denken dat je anders al zowat op de helft bent...:$
    32 weken dan toch???

7. Alita

Alita Niet meer actief

had helemaal over je verhaal heen gelezen meid:)
    maar idd goed naar je lichaam luisteren hoor...doe rustig aan!!
    Maar wat heb je dan voor iets bijzonders gedaan?

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dag meiden,

Sorry, ik heb al een tijdje niets van me laten horen, het is nog steeds erg druk op het werk. Ik werk ook zaterdagen, dus in mijn vrije tijd wil ik geen computer zien ;) Helaas dus ook niet bijgelezen, sorry! Ik ga mijn best doen het allemaal weer bij te houden. Even ego: jeuj, vandaag 14 weken! Het 2e trimester is begonnen! :D

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hoi meiden,

met de oma is alles goed! operatie is goed gelukt en ben net 2u bij haar geweest..ze was goed wakker! ze was al terug koppig en wou geen hulp van de verpleegkundigen.. zo ken ik ze helemaal :)

@ echo's: leuk dat er weer een paar het geslacht weten! wel spijtig dat er geen fotos meekonden.. is toch speciaal he!

@ citroentje: wat een prachtige kamer!!! en een leuke lamp :p

@ sann: hoe ist het met Ivy??

@ cindy: ik wil de beebie ook voelen!!! wanneer had je het bij je dochtertje?

rest ben ik vergeten :)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, das handig, maar dat kan hier helaas niet want manlief is 2 hele weken van huis telkens, dus dan ben ik dag en nacht alleen met de kids

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Cindy idd het is echt vervelend dat ze nu de tijd niet voor je kunnen nemen terwijl je daar net zoveel recht op hebt

Seth het tussenschot heb ik wel gezien op de echo maar heb het ook nog even lekker ingepeperd dat ik het wel raar vond dat ze het in het radboud gelijk konden zien. 6 april is idd ook een datum waar ik naar uitkijk. Kunnen we er nu saampjes naar uitkijken.

Ik heb ook te horen gekregen dat de kindjes maximaal 37 weken zullen blijven zitten en ze ze daarna gaan halen of mijn vliezen gaan breken, dus een september mama ga ik niet worden....

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mejojo in het nub topic zeiden ze idd jongens en dat denken wij ook nog steeds, ben wel erg benieuwd wie er nu gelijk heeft

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow geweldig dat alles goed is gegaan. hele opluchting meid

Met Ivy gaat het al een beetje beter. de koorts steeg vandaag eerst weer richting 40, maar vanavond was ie ineens gezakt naar 39. hopen dus dat het morgen bijna weg is

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Sann: Beterschap met je dochter!

@Jane: Je blijft toch wel gewoon meepraten hier, he? Ook al komen je beebjes dan eerder, volgens de uitgerekende datum ben én blijf je een September mama :)

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    zeker weten, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje qua zwangerschapsweken en ik denk dat ik niet de enige ben die hier geen septembermama gaat worden maar dat mag de pret niet drukken ;)

16. Popkoorn

ik word ook geen september mama, ben op 1 september uitgerekend,

zoonlief is een maand tevroeg geboren, dus de kans dat ik overtijd ga is wel heel erg klein :p

heb een grotere kans op vroeg geboorte ivm mijn ziekte en al eerdere vroeg geboorte.

ik ga naar bed, tot morgen vroeg :)

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    slaap lekker, ik ga ook zo

18. Popkoorn

joepiee.. zoonlief gister pas om half 9 in bed omdat hij niet wou slapen.... en hij word om 5 uur alweer wakker

*gaaaaaaaaaaap*

(ohja, en een goeie morgen ;))

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    och meid wat vroeg .
    Ik heb net mannetje naar het werk gebracht heb de auto nodig vandaar.

Maar ga dadelijk toch ff terugkruipen.
    dikke knuffel voor jou
    xxxxxx

20. Popkoorn

dankje :)

haha jij bent ook vroeg wakker !! heerlijk dat je zo weer lekker in je bedje kunt kruipen :D

weltrusten alvast ;)

normaal slaapt hij van 7 tot minimaal 6 dus ik probeer rond 7 uur ook nog weer even met zoonlief het bedje in te kruipen :p

xxx

Deel Deze Pagina