pfff idd vroege vogels hahaha, Alles goed met iedereen? Wij hebben sinds gister weer een auto, jippie! mn vader woont in nieuwegein dus zonder auto is dat drama met openbaar vervoer.. me is sooo happy! Kleine naar opvang brengen nu, school lekker een daggie skippen en dan aan mn opruimkick waar ik mee opstond .
idd raar joh dat ze het daar wel gelijk konden zien...ennuhhh infeite weten WIJ ook niet of we wel echt septembermama's zijn.... zijn wel vaker kindjes die eerder geboren worden, toch? en aangezien ik in begin september zit...kan ik ook wel augustusmama worden... ik lees veel dat over het algemeen een tweede later komt als een eerste, maar een derde weer vaak eerder...???? nouja het komt wanneer het komt... misschien 3 september...?? aangezien mn oma, broer en ikke dan jarig zijn 37 weken is netjes!!! iig een beter vooruitzicht als die 32 weken!!!!
Goeiemorgen meiden! Overmorgen vertrekken vriendlief en ik met schoonouders en schoonbroertje op vakantie!!! Normaal gingen we naar Toscane maar met dat het weer daar niet zo goed is hebben we het geruild met een 5* all-in Turkije!!! Kijk er zo naar uit! Een weekje relaxen, eten en onder de parasol boekjes lezen! Mijn buik zal nogal groeien
ben benieuwd....... maarja we horen het vanzelf toch...??!!! (ff gedeelte weggehaald, schijnbaar zit ik hier namen en dingen door elkaar te halen..... hoezo dement??!!)
ik heb ook zo zin in zon zee en strand...ben in 2008 voor het laatst naar istanbul geweest...dit jaar en volgend jaar zit het er voor mij en de kids er niet in om op vakantie te gaan...geniet er lekker van meid
goedemorgen meiden... ik ben gisteren om half 9 naar bed gegaan...ik had zo slaap en van het weekend had ik al slecht geslapen...af en toe vroeg naar je bed doet wonderen...zo meteen wat schoonmaken, wasjes ophangen em de tuintegels schoonmaken...vandaag zou het lekker weer worden...gaan jullie nog wat doen vandaag?
Ah ik ga zo even naar het tuincentrum!!! Lekker plantjes neuzen en wat viooltjes meenemen voor de tuin. Misschien daarna nog proberen wat om te spitten als ik de energie ervoor heb. En vooral genieten van het heerlijke weer vandaag tenminste hier moet wel eerst die gigantische bewolking een beetje wegtrekken
ben trouwens sinds gisteren aan de floradix begonnen...... sinds de buikgriep blijf ik slapjes...en aangezien ik twee zwangerschappen met bloedarmoede heb gehad, dacht ik, ik wacht niet op het bloedprikken van de vk.. baat het niet, schaadt het niet toch? hopelijk helpt het...
@lola: hmmm jaloers!!! Aangezien mijn vriend niet zo veel vakantiedagen heeft en wij die het liefst na de bevalling willen opnemen zit er gewoon geen weekje vakantie meer in voor ons Maar geniet van je vakantie!
Goedemorgen Dames, Hier weer lekker aan het werk vanochtend! Even een vraagje; wie van jullie werken en als jullie werken hoeveel dagen werken jullie dan? Ik ben gewoon erg nieuwsgierig (en jaloers) als ik lees dat jullie allemaal lekker aan het opruimen en tuinieren zijn
ik werk fulltime (40u) aan de universiteit, doe onderzoek naar vroege markers voor de ziekte van alzheimer werk wel 1 of meerdere dagen per week van thuis uit!
@seth...dat is neit best meis...hopelijk helpt het... ik werk 2 dagen in de week in het weekend in een verpleeghuis...voor mij genoeg want ik heb een dag nodig om bij te komen...
hoi mamavansepp Ik werk op het moment 4 dagen. Ik vind het ontzettend leuk om te doen. Werk bij een architectenbureau (ben ik okt 2009 afgestudeerd) Helaas is het een tijdelijke oplossing aangezien het bureau waar mijn vriend en ik nu dus werken het tijdelijk erg druk hadden en ik dus als een soort stage aan het werk ben. Het ging eerst om een maand, toen 2 en nu 4. Morgen heb ik opnieuw een contractbespreking en krijg ik te horen of ik mag blijven (iig 2 maandjes langer en dan krijg ik nog de wazo (zwangerschapsuitkering)....dus ik hoop dat dat er iig in zit. Ben erg benieuwd...erg spannend dus. Ondertussen ben ik druk aan het solliciteren bij andere bureau's maar helaas nog steeds te weinig ervaring heb al wel een gastouder gevonden die 4 dagen wil opvangen....maar nu de 'echte' baan dus nog.....:S Helaas is het in ons vak niet te doen om 3dagen oid te werken....4dagen kan nog net.
goede morgen dames... heerlijk opstaan zo met het zonnetje. Ik werk 20uur p week in de gehandicaptenzorg(officieel 27uur maar 7uur ouderschapsverlof p week)... maar moet zeggen dat het enorm verschild per week... ene keer werk ik in een week 36uur en de week erna ben ik met 1 dienst van 6 of 8 uurtjes klaar..