September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    even verslag tot dusver. ik ben nog steeds aan het melezen in topic 1. ja echt waar ik wil alles van iedereen weten (ben niet nieuwsgierig hoor). ik ben op 25 september uitgerekend. ik heb 17 feb mijn eerste echo gehad en toen werd ik een weekje terug gezet.22 maart heb ik de intake gehad. ik heb 4 maart mijn 2e termijnecho gehad om dat verschil in tijd te bevestigen. 5 maart bloed laten prikken voor de combinatietest. 17 maart de nekplooimeting gehad. de uitslag was kans van 1:413, dus redelijk netjes. ik ben inmiddels van een b-cup gegroeid naar een d-cup, dus ben benieuwd hoe lang dat blijft doorgroeien. eerstvolgende afspraak op 29 maart gewone controle. nou dat was het wel ff.
    groetjes en weltrusten

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hey meiden

hier ben ik weer is.
    ik heb echt zo`n verschrikkelijke dag achter de rug alleen maar spugen spugen spugen en nu nog steeds wordt er gek van!!
    ik hou echt niks meer binnen nu echt niet leuk..als het staks( in de ochtend) nog zo is ga ik maar even de ha bellen want ik begin een beetje slap te raken van al dat gespuug ik vind het nu dan ook echt niet leuk om zwanger te zijn maar ja hopelijk is het snel over en dan kan ik weer heerlijk genieten

nou meiden slaap lekker ..

veel liefs,

xx

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :D

ik heb vannacht redelijk goed geslapen, maar 2 keer wakker geweest, en zoonlief heeft tot half 7 geslapen,:D
    had liever tot 7 uur gehad, maarja wanneer hij tot 7 uur slaapt heb ik weer liever half 8 en zo is het nooit goed ;)

ben heel blij dat het niet weer 5 uur is :D

zoonlief is om half 10 schreeuwend wakker geworden.. ik denk dat hij naar gedroomd had. maar ging na een knuffel weer heerlijk slapen
    ben toen zelf ook maar naar bed gegaan

@blinky pff jeetje zeg, waar ben je aan begonnen haha :p

@patricia, balen meid !! hopelijk voel je je nu iets beter, en anders indd ha even bellen, ( zal waarschijnlijk zeggen dat je zoveel mogelijk moet proberen te drinken :p) vocht is het belangrijkste,

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ blinky: respect meid! ik wist niet dat we ZO interessant waren :p

@ patricia: ik hoop dat je je snel beter voelt! ik zit maar te zeuren dat ik altijd zoveel honger heb..maar jou situatie is wel een pakje erger! vergeleken daarmee is mijne een luxeprobleem ;)

@ jane: prachtige box! wij hebben ook een witte besteld! en een mooi boxkleed ook!! wel handig die nylon, hoef je het niet telkens in de wasmachine te doen!

@ mejojo: het is ook NOOIT goed he :) gelukkig heeft hij vandaag toch iets of wat doorgeslapen.. hopelijk doen onze prinsesjes dat binnekort ook ;)

@ sann: soms is het wat moeilijker te vinden meid! je moet er ook heel veel spul op doen!! en anders als je ongerust bent even vk bellen

ik moet dadelijk mijn auto naar de garage doen pfft groot onderhoud, kost ons weer een hap uit het budget! maarja moet gebeuren!

5. Popkoorn

haha ja zo is er altijd wel wat te zeuren hé.... eerst wil je dat ze gaan rollen, dan wil je dat ze gaan lopen... lopen ze eindelijk...vind je het ook wel eens lekker als ze stil blijven zitten ;)

ach hij heeft nooit langer als 6 uur geslapen... dus afgelopen weken dat hij soms tot 7 uur slaapt was een wonder haha,
    half 7 ben ik ook blij mee :D

6. Popkoorn

zometeen komt trouwens onze huishoudster, weer even lekker het huis fris maken,

9 uur moet ik bloedprikken en half 10 moet ik bij de gyn zijn,
    waarschijnlijk krijg ik wel weer een echo :D

laat zoonlief bij de huishoudster, die zijn zo gek met elkaar,
    hoop alleen niet dat de gyn uitloopt want 10 uur moet hij slapen ( waarschijnlijk 9 uur ofzo al,) maar hij gaat niet slapen als zij er is en ik niet :p

pff ja onderhoud van de auto kost wel weer even wat ja!! maar moet indd weer gebeuren... grote onderhoud hoeft niet zo vaak toch ?

7. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Jullie zijn er ook alweer vroeg bij zeg, maar ik geloof dat dat ook wel gebeurd op het moment als je al kinderen hebt;)
    @ Patricia: Wat ontzettend shit dat je zo misselijk bent. Je zou toch denken dat dat nu wel eens af moet nemen! Veel drinken idd en hopelijk voel je je snel beter. Zo is zwanger zijn een stuk minder leuk he.

Volgens mij zijn hier veel moeder met al kinderen, handig haha8)

Ik heb om 12.00 de geslachtsbepaling en ik ben zooo benieuwd:D

8. Popkoorn

@yara ... oehh spannend !! veel plezier !!!

@hitcke, meid heel veel plezier bij jullie echo !! geniet ervan
    ben erg benieuwd...
    ben benieuwd wie er in de meerderheid komen, de jongens of de meiden ;)

oja, yara.. heb ook even gereageerd op je topic over positiekleding ;)

9. Popkoorn

is er trouwens nog iemand geinteresseerd in een positiespijkerbroek van de h&m...

ik heb hem aangehad bij de zwangerschap van zoonlief

ik ben iets "gegroeid"om het zo maar te zeggen :p
    'hij past me nog wel.. maar zit gewoon net wat te strak...

ik heb de maat eruit geknipt maar het is een 36/38 en op maat gemaakt voor iemand van rond de 1.65

ik doe hem trouwens gratis weg... anders beland hij toch in de prullenbak...

even een mp link (het is niet mijn advertentie ) maar het is precies de zelfde broek als deze.

Marktplaats.nl > Spijkerbroek H&M Mama NIEUW - Kleding | Dames - Positiekleding

10. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!

@Seth hahaha ja dat denk ik!!
    @Hitchke veel plezier vandaag, en er waren nog een paar die gingen voor het geslacht!! Veel plezier!!
    @Mejojo zit je kindje in een fase mischien dat hij zo slecht slaapt?
    @Lola hoop dat het meevalt voor je....

Ik heb gister de hele dag barstende hoofpdijn gehad, is vanuit mijn rug en nek....echt niet fijn gewoon!! Maar goed toch maar een paracetamolltje genomen en toch maar iets gaan doen, weer was zoooo mooi!!
    Baby voel ik best vaak nu....heerlijk!!!
    Tja en voor de rest niet veel nieuws.......

OH JA vandaag 15 weken!!!!!!

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Hitchke: heel veel plezier vandaag! En ook veel plezier in Oostenrijk!

@ Blinkie: succes met lezen!

@ Yara: jij ook een spannend dagje. Veel plezier vandaag!

@ Mejojo: je zoontje is geen echte slaapkop dus. Hopen dat de kleine meid wel van slapen houdt!

@ Patricia: ik hoop dat de misselijkheid snel afneemt.

Hier gaat het goed. Ben gisteren gaan shoppen!!! Wat leuke pakjes gekocht, en wat sokken en wat rompers. Heerlijk nu dat allemaal gericht kan zeg. Ik ben zo blij met ons zoontje die in mijn buik groeit :D:D:D Nog een paar maandjes, dan kunnen we hem in onze armen sluiten!

Ik heb ook gehoort dat het zo bloedheet gaat worden deze zomer :S Das wel ff minder zeg. Maar ja, in de tuin voor de ven met een zwembad voor zoonlief, dan is het vast wel te doen.

@ Vakantie: wij gaan in Mei een weekje naar centerparcs. De Eemhof, iemand daar eens geweest?

@ Werk: ik ben ben een thuismama, en het bevalt me prima! Alle dingen die ons knulletje voor het eerst heeft gedaan heb ik allemaal meegemaakt. Moet er niet aan denken dat hij zijn eerste stapjes of woordjes op een kdv heeft gedaan :S
    Als onze jongste dalijk naar de kleuterschool gaat, dan ga ik mijn opleiding weer oppakken waar ik aan begonnen was voordat we ons zoontje kregen. Therapeuten opleiding was dat, maar zo leuk. Moet er alleen behoorlijk veel tijd in steken, en dat geef ik nu graag aan de kindjes :D

Voor iedereen een fijne dag. Wij gaan zo naar de kinderboerderij, manlief is vrij :)

Liefs Michelle

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@ Hitchke & Yara: veel plezier vandaag

@ Mejojo:Hier is het net andersom, dochterlief is best een slaapkop, dus hopen dat nr 2 net zo wordt. Vond vandaag zo vroeg hahah en dan is ze om half 9 wakker... Voordat ze 1 was sliep ze tot half 10/10uur heerlijk

Hier dit jaar geen vakantie, zijn wel in februari een midweek naar cp geweest. Maar gaan een flinke verbouwing houden in huis dus dat zit er even niet in..

Ja auto rijden is fijn, maar onderhoud is meestal een flinke hap uit je budget..

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen...

@box...ik zag een mooie box voorbij komen...super
    @autoonderhoud...kost veel en zonde van je geld op sommige momenten...

niet echt lekker geslapen vannacht...manlief is ziek en heeft aardig wat gezweet in bed...zijn kant was nat...ik heb de deken gelijk gewassen vannacht en vanochtend alles er af gehaald...kan het lekker luchten en straks schone lakens er op...

vandaag niets bijzonders te doen, straks wandelen met mijn zoontje en vanmiddag naar de speeltuin met mijn vriendin en haar kids...kunnen ze lekker hun energie kwijt...

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Als je idd een echo krijgt, veel kijkplezier!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Oeeeeeee ben benieuwd meid, spanennd hoor, nog maar iets meer als 2 uurtjes!

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Jippie 15 weken alweer!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Have fun at the kiddyfarm!

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Beterschap met manlief...

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal

Zo, heb even bijgelezen.... waren weer heel wat pagina's...! Van hetgeen ik onthouden heb, hier een reactie:

@Werk... Ik werk sind ik mijn pleegzoontje heb gekregen helemaal niet meer. Daarvoor werkte in in de thuiszorg als verzorgende. Heerlijk zelfstandig... Zou nu niet weten hoe ik mijn gezin, werk en mijn atelier (heb een klein eigen bedrijfje, ik maak (naai) dingen voor mensen) moet combineren. Soms loop ik nu al over, hoewel ik af en toe wel zou willen werken, mijn wereldje is klein nu nl.... Dat vind ik soms wel erg jammer.

@Turkije... Heeeerlijk Lola, ik ben strontjaloers! Geniet ervan meid! 3 jaar geleden zijn wij er geweest, echt super! Wil zo weer terug gaan...! Dit jaar zit er geen vakantie in voor ons ben ik bang... We moeten nog zoveel in en om het huis doen. Wel erg jammer, ben er wel aan toe moet ik zeggen.... Ach, vaak gaan we wel een weekje naar mijn ouders, die hebben een groot huis en landerijen genoeg, midden in de betuwse natuur... Dat is voor mij ook al een soort van vakantie... Hoewel ik daar altijd erg druk ben trouwens... dan wil mijn moeder wer wat gaan naaien en ben ik vaak toch weer de klos! Mijn mamsie is trouwens een heel lieve omslagdoekj voor onze beeb aan het breiden, schijnt een ingewikkeld patroon te wezen, maar wel erg mooi! Vind ik echt super lief en leuk!!!!

@box Jane... mooi Jane, lekker ruim maar dat mag ook wel he met 2 kids! Ze zullen er eerst nog helemaal in verdwijnen denk ik haha! Lief ook dat wit, wil ik ook! Ga ook voor wit dit keer, in alles haha! heeft je man hem helemaal uit elkaar gehaald om te schilderen?

@Warme zomer... Tja... we zien wel! Idd lekker badje in de tuin (heb een tuin van ruim 70 meter diep, dus kan een heeeel groot bad in! Jullie mogen allemaal komen badderen deze zomer haha! Lekker bbq erbij, koel drankje (non alcoholisch ofcourse) en gewoon genieten! Ik ga me er niet druk om maken. Ik heb het nu al maanden alleen maar koud en ben dit enorm zat!!

@buik Karagoz.... mooie buik meid! Geniet ervan. Beterschap met je mannetje!

@Zieke meiden onder ons... ik vind sommige verhalen erg heftig moet ik zeggen. Zelf heb ik diabetes en val ik ook onder deze groep vrouwen hier, alleen ervaar ik dat niet zo. Ik vind sommige problemen die jullie hebben echt heel verdrietig en hoop en bid vanuit het diepst van mijn hart dat jullie ondanks alles een heerlijke zwangerschap mogen hebben en er geen complicaties zullen komen vanuit jullie ziektes! Ik heb enorm met jullie allemaal te doen! Echt een enorm dikke knuffel van mij, jullie zijn echt dapper en moedig en ik heb bewondering en respect voor jullie! Kanjers!!!

Nou dat was het wel zo'n beetje wat ik me tot nu toe kon herinneren... Ohh ja, die koelkjast van iemand, super! Zo'n Amerikaanse koelkast is echt gaaf! Welke kleur wil je hem hebben?

Nou ff ik nog dan. Heb deze week echt een mega dipdag gehad. Ik werd meegevraagd door mijn vriendin om naar Steps te gaan afgelopen dinsdag avond. Die winkel was geopend voor klanten met een klantenpas en ze wilde er wel ff kijken. Ik Pas daar normaal al niet ind e kleding, en nu helemaal neit natuurlijk. Wat voelde ik me misplaatst daar zeg, vreselijk! Ik had het idee dat ik een uit de kluiten gegroeide mamut was... en dat men mij aankeek met een blik van, achh nee, voor jou hebben we hier niks hoor... ga jij maar naar de grote maten afdeling van de C&A ofzo... ik voelde me echt vreselijk! Toen ik thuiskwam, vriendin ging nog ff mee, vroeg mijn mannetje, hee, hoe was het. Ik kon alleen maar uitbrengen, ik voel zo ellendig en ineens braken de tranen door, ik voel ze nu ook weer branden. Ik heb vreselijk gehuild, hij hield me heeel lief vast hoor, maar ik was compleet overstuur. Overgewicht hebben is niet leuk, ik heb daarbij ook nog eens het PCO syndroom en diabetes. Ik was compleet van de kaart en huilde mijn hart uit mijn lijf. Wat een afwijzing kan je ervaren van mensen zeg... of denk ik mezelf in.... Leuke kleren voor mij?? Die is er vast niet! Zo dacht ik ff... natuurlijk is die er wel, zo mega ben ik nu ook weer niet.... maargoed, wel mega genoeg dus, en nu helemaal! En alle leuke kleding kost ook nog eens enorm veel geld. Ik schrik er echt enorm van en vind het dan echt niet de moeite waard om zoiets mee te nemen...
    Sorry hoor, moest er even uit!

Fijne dag allemaal verder!

Groet,

Hadassa

20. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Karagoz een mooi buikje hoor! Begint hier ook steeds beter zichtbaar te worden, maar had ook nog een spek laag van me vorige haha.

@Kleintje gefeliciteerd en ken dat gevoel van is het echt zo.

@Sann gelukkig gaat het weer wat beter met je dochtertje. Heerlijk zeg dat je maar net de straat over moet voor zwembad. Ik ga hier maar een badje in de tuin zetten van de zomer en het strand is hier gelukkig ook op loopafstand.

@Jane mooie box hoor en niet duur

De meiden met echo vandaag veel plezier.

Ben gister op controle geweest. Kindje was lekker aan het bewegen. Placenta lag vanachter dus kon idd goed dat ik het kindje al voelde en ik maar twijfelen of het toch niet mijn darmen zijn. Moet wel ijzer tabletten nemen tot het einde van mijn zwangerschap. Bloeddruk was ook weer hoog, maar moet elke keer dan nog eens op controle bij assistent voor bloeddruk en dan is ie goed, dus mag nu alleen bloeddruk bij assistent laten opnemen. De dokter zei al van mij schiet je denk ik in de stress haha. Gisteravond een kledingparty gehad dus wat leuke dingetjes voor dochtertje gekocht en gelijk iets voor de baby kon het niet laten.

Deel Deze Pagina