September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Heb hetzelfde, wel misselijk maar ik hoef niet te spugen.
    Heel soms sta ik even boven de pot, maar dan komt er toch niets.

Sterkte ermee ;)

Trouwens 15 weken alweer he.
    Mooie foto. Over twee dagen heb ik dezelfde.
    Vind deze foto mooier dan de vorige nl :)

2. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    ik ben ook al weer 14 weken, wat gaat de tijd hard.
    Mijn buik begint nu ook wat zichtbaar te groeien. Ik heb overgewicht en daardoor (klinkt heel stom en haat het om te zeggen) 2 buiken. maar dat is nu stukken minder. hihi. vind het wel leuk dat je het nu kan zien. (ik zelf en manlief dan) want heb altijd wat wijdere kleding aan. al gaat dat bij de buik nu wel wat anders zitten.
    morgen was de planning kinderewagen ophalen. maar dat is nog afwachten. manlief had voor de zekerheid gebeld of hij binnen was. (we hadden voor morgen ook afgesproken) maar en de bon en de kinderwagen is pleite!!!! nu maar even afwachten. wij hebben tenminste onze eigen bon wel, maar ja.... die vrouw dacht al wel de kinderwagen voorbij hebben zien komen. maar ja.
    vanavond de kinderkamer ophalen.
    en morgen erg druk ( 1 appeltaart, 1 cake en 1 boterkoek bakken voor me schoonouders) en dan druk weekend. hopelijk is het dan snel maandag. want dan hebben we de echo. Vind het best wel spannend, omdat hij dan gaat kijken op afwijkingen.

voor de rest ik weet nietmeer wat iedereen heeft geschreven mijn excuus.

fijne dag verder en geniet van het mooie weer.

gr teddybeer

3. Alita

Alita Niet meer actief

Is toch wel gegroeid he?!
    En nee ik duw niet mijn buik naar voren zo ziet ie er echt uit hahahaha:D

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @ mejojo: is die zandbak trouwens van de duitse aldi... Mijn zus zei me gister dat ze die hadden, maar kon hem op de site niet meer vinden... wilde natuurlijk eerst weten wanneer ze hem hadden en wat hij nu precies koste....

@ cindy, mooi je buikje

rest ben ik weer even vergeten, pffff heb erge hoofdpijn vandaag,:x

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Cindy je hebt een heel mooi zwanger buikje

6. Seth

Seth Niet meer actief

hi,
    Zal ik eens iets heel doms en onzinnigs zeggen, maar wat ik toch jammer vind....

zojuist zijn mn laatste mvm flessen opgehaald.... (zet ze altijd voor de deur)
    maar geen fotolijstje ontvangen.... terwijl ik dus echt de volle 10 weken heb meegedaan.....

Bij dochter hadden ze het in de bus gedaan.....

vind het ook zo dom om er achteraan te bellen, maar aan de andere kant... als die chauffeur ze elke keer in zn zak steekt ofzo... (?)

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @meiden,

ik ben diegene die nog serieus wat geduld zullen moeten uitoefenen, want de gyn kon het niet zien. alles was perfect, beeb weegt 185 gr, is helemaal op schema MAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR

ZAT ZICH TE VERSTOPPEN IN HOEKJE VAN BAARMOEDER IN EEN BOLLETJE, geen geslacht te zien dus... balennnnnnnnnnnn, weer 30 dagen wachten... mja niets aan te doen hé

8. Seth

Seth Niet meer actief

Tis iig een eigenwijze..... en eentje die pa&ma nu al op de proef stelt...:)
    Succes met wachten....

wel fijn dat iig alles goed is!!! is toch het belangrijkste.....

(al begrijp ik goed dat je baalt hoor!!!:), ben ook zo nieuwsgierig)

9. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja heb meteen gezegd zal een jongen zijn en zal op zijn pa lijken, ik ben inderdaad weeral blij dat alles goed verloopt met beeb, nu wachten tot 22/04 volgende controle, en daarna 26/04 3D echo, onderzoek baby.... tegen mei zal ik het wel weten zeker;.. tja we vertrekken nu straks lekker op reis en tegen dat we het nog maar beseffen, zal het al zover zijn...

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ze vorige week gekregen bij de laatste lading flessen, ze zaten er tussen met in het doosje een kaart dat dit de laatste week is en dat ik ervoor moest zorgen dat alle flessen die ik nog in mijn bezit had buiten moest zetten. Ik heb er twee gekregen ivm de tweeling. Ik zou er wel achteraan gaan als ik jou was

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@cindy, je krijgt een mooi zwangerschapsbuikje hoor, is indd al goed gegroeid !!

@seth, ik zou er wel achteraan bellen als ik jou was !

@ hitcke.. oehhh dat is balen !! gelukkig is wel alles goed met jullie beebje, maar indd.. je zult nog even geduld moeten hebben.
    enne....veel plezier in oostenrijk :D

@ktje, deze hebben we bij de lidl gehaald, stond in het krantje, omdat manlief geen tijd had om het vanochtend op te halen heeft mijn papa dat gedaan.. hebben ze maar 2 van die dingen ingeslagen !! voor mijn vader had iemand dat ding om half 9 al gekocht, en mijn vader ... toen was het al uitverkocht... vind dat eigenlijk best aso... maar gelukkig hebben wij hem :D en hij is al bijna af :D

12. Alita

Alita Niet meer actief

thanks meiden!!

"Hitchke...aaaahhhh nee dat is jammer!!!
    "Seth bel gewoon kan jou dat schelen...
    "Ktje had ik gister irritant he, slik gerust een par. als het te erg wordt hoor!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Maar ik heb ook best pijn aan de zijkanten en aan mijn rug enz...echt bandenpijn!!!:D
    Ik vindt het niet erg hahahaha

14. Seth

Seth Niet meer actief

dat kaartje van de laatste week, heb ik vorige week gewoon los in de bus gekregen... :)?)

Heb net proberen te bellen maar bij mvm moet ik nu mn nummer inspreken... (nu toch maar gedaan)

en het telefoonnummer van de mvm-medewerkster is tijdelijk buiten gebruik...:(:(:(

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ Hitckhe: goooh wat jammer meid! ik heb het ookal gehad dat babytje op een bolletje lag maar dan heb ik gewoon wat mijn buik moeten masseren en was het gelijk wakker :) nog even geduld dan maar.. moeten er toch al zoveel hebben! zeg meid; HEEL VEEL PLEZIER OP VAKANTIE!!! geniet ervan en tot gauw!!

@ seth: ik zou er toch ook achteraan zijn gegaan hoor, zo je best gedaan en dan nog iets waar je recht op hebt niet krijgen.. nu maar hopen dat ze je terugbellen

@ cindy: wat een mooi buikje al zeg! bij een 2e gaat het toch echt een stuk sneller!

@ yara: al nieuws van het geslacht meid??

@ hadassa: wat vervelend voor je meid.. maar soms kan je je gewoon heel rot (en klein) voelen en ja die zwangerschap met alle hormonen doet er niet goed aan.. ik huil soms ook voor het minste dat ik denk "oink dat ben ik niet?!"

@ all; heb zo'n hoofdpijn al de ganse dag..blijkbaar weer voorhoofdsholte onsteking ah krijgen.. net nu we morgen op vakantie vertrekken :( moet morgenvroeg nog wel even laten bloedprikken bij de HA (gebeurt rond 16 weken hier) - hopelijk weet hij iets wat ik mag nemen dat niet schadelijk is voor de beeb maar toch het hoofd wat verlicht.. MAAAAR ik lag net te slapen op de bank en ik werd even wakker van wat plopjes in de buik! En het waren echt gekke plopjes, zo een springen van luchtbelletjes (te laag om mijn darmen te zijn) - ZOU HET ZOU HET ZOU HET .. mijn prinsesje zijn :)

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    ow wat raar seth.
    ik moet deze week nog en vogende week. maar toen ik ben begonnen 9 maart, kreeg ik het fotolijstje al gelijk!!
    maar ik zal er idd gewoon achter aan bellen.
    bij ons moet ik de flessen naar een depo bellen hier in het dorp. miss is dat weer anders, weet niet hoe ze het bij jou ophalen.

@ Hitchke: balen dat je het nog niet weet. maar in ieder geval wel fijn om te weten dat je kindje goed groeit.

@ all: fijne avond verder. ik zal vanavond denk ik niet meer online zijn. dus morge zal ik wel weer wat bij te lezen hebben.
    maar moet over 45 min ongeveer gaan werken en daarna kinderkamer ophalen.

gr teddybeer

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Seth ik krijg zo'n idee dat die chauffeur heel wat fotolijstjes achterover drukt.....

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ik blijf dus rustig verder lezen, maar ik probeer de vragen van die andere site hier alsnog ff te beantwoorden. dan kunnen jullie mij ook een beetje leren kennen hihi. ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, dat geeft me een wat veiliger gevoel. mijn man voelt zich daar ook prettiger bij. ik wil als het mag lukken heel graag borstvoeding geven. ook omdat ik veel allergien heb en dan kan ik mijn antistoffen doorgeven aan onze fib(frummel in buik). zijn er meer mama's die steeds de vraag krijgen of je echt nog maar zo ver bent of dat het er misschien toch 2 zijn? bijna iedereen vraagt dat aan me. volgens mij ben ik een beetje groot haha. wij willen trouwens allebei absoluut nog niet weten wat we krijgen. vinden we allebei een leuke verrassing voor de dag van de bevalling. nou dat was het dus weer ff. als ik weer vragen heb gelezen dan zal ik weer antwoorden. groetjes straks lekker dansen

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wij gaan zometeen een uurtje oppassen op ons kleine nichtje Evi van 8 maanden, ik vondt deze foto nog van juli vorig jaar

20. Alita

Alita Niet meer actief

haha leuke vent heb je!!!

Deel Deze Pagina