Heb ff gespiekt in je album en ja zeg...! Ik heb ook heus al zo'n buik, maar weet niet zo goed te onderscheiden wat nu van de zwangerschap is en wat van mezelf. En mijn buik is niet helemaal rond, dat komt doordat ik onderin een beetje een "hangbuik" vreselijk woord trouwen, heb! Vel overschot of zoiets, heel irritant!
ja het zal idd samentrekken van de baarmoeder zijn. maar totale droogte lijkt me ook niets dus dan maar wat pijn lijden na afloop
@Pisum ik heb dat ook is gewoon een soort harde buik al zeg maar van het klaarkomen! Sex hier ook weer sinds 2 weken pas ofzo.....hadden eerst ja die zognaamnde mk, toen bruinverlies en ja toen misselijk en moe en nu heb ik zin voor 100hahahahahaha
Hey nou ik ben sowieso geen laatste want ik ben wel 2 dagen langer zwanger de datum is nu 28 septmeber i.p.v. 30 septmeber..dus dat wordt dadelijk even aanpassen Maar hassada behoor jij dan niet bij de oktober mama`s want tja als ik de vandaag 12 weken zou zijn zou jij dat morgen zijn en september heeft 31 dagen ?? misschien stom van mij hoor .... Maar goed ik kom dus net bij de vk vandaag alles zag er goed uit.. even tussen de beentjes gekeken en ik heb sterk het gevoel dat het een meisje wordt vanwege dat ik bij die jongen van mij op dezelfde wijze al een piemeltje zag en nu zag ik een tja weet hoe ik het moet zeggen een hamburger (had ik eerder ergens gelezen) maar ik weet dat het te vroeg is om het echt te kunnen zien dus het is nog even afwachten.. maar ik was toch 2 dagen langer zwanger.. ik heb ook even een foto gemaakt van de echo.. de kwaliteit is niet echt super maar ik ben er toch wel trots op ookal is het nu de 2de het blijft zo bijzonder veel liefs, xx
@patrica je kunt nu nog helemaal niks zien aan het geslacht meid..Fijn dat alles weer goed was....Ik mag 7 april pas weer!!
@cindy... ja dat is waar al was het de 6de het is zo bijzonder.. en op deze echo zie je inderdaad niks maar ja dit en nog 1 waren de enige maar op die ander zie je bijna niks.. zo heb ook gelijk me banner even aangepast hihi even de bevallingslijst aanpassen hihi veel liefs, xx
ik ga toch even mijn vraag herhalen van gisteren omdat ik toch wel heel nieuwsgierig ben kunnen jullie me zeggen of er bij jullie man in de familie veel meisjes of jongens er zijn en wat het geslacht van jullie baby en andere kinderen nu is ? mss rare vraag maar bij mijn vriend in familie zijn er vooral jongens, hij heeft 1 broer die ook twee zonen heeft nl. wilt dit zeggen dat hij ook alleen maar jongens zal produceren???
mijn vriend heeft 3 zusjes en 1 broertje... onze eerste was een jongen .. maar wat deze is weten we nog niet
aan mijn vriend zijn kant meer meiden, en ja een broer van mijn heeft een zoontje en meer is er ook niet dus ja... Wel zijn ze aan de kant van mijn vriend supervruchtbaar, iedereen is daar gelijk zwanger...hihi latino`s he?!!
oh en ik heb twee broers en mijn vriend had twee boers waarvan eentje helaas is overleden... En zijn broer heeft een dochter...
dus dan zitten er bij jou meer meisjes aan de kant van je vriend in jullie hebben ook een dochter.... zoals mijn vriend zijn broer twee zonen heeft.....
wie ik? Ja wij hebben ook een dochter en denken nu weer een dochter te krijgen!! Neef van mijn vriend heeft 4 dochters.....aaaahhhh
@hitcke .. manlief heeft 1 zusje ik heb 3 broers en 1 zusje manlief en ik hebben een zoon en krijgen nu een dochter.
waarom? Hitchke? Je weet het nooit volgens mij kun je niet aan de geslachten van overige familie zien hoe en wat het is maar net welke code het spermaatje heeft toch?! Wie de winnaar is hahaha