September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zag ook nog een mooie buik voorbij komen.

oh ja en Blinky die heel ijverig aan het lezen is succes!!

Hadassa wat jammer van die snelle echo...maar gelukkig is alles goed

Cindy wat vervelend steeds die hoofdpijn en nekpijn....ik ben eind van vorig jaar bij een osteopaat geweest voor m'n nekklachten, ik heb al 3 keer zo'n last gehad van m'n nek dat ik echt niks meer kon, zat echt muurvast en na de behandelingen merk ik dat het wat losser is in m'n nek, niet meer zo gespannen en hierdoor ook minder last van hoofdpijn.

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Citroentje ja ik heb het eigenlijk vaker komt door een ongeval van een paar jaar geleden, nu heb ik een bocht in mijn rug gekregen en dus dagelijks pijn. Ga ook naar de fysio een keer per week maar nu even een tijdje niet gewees maar wordt weer tijd. Maar het is bij mij helaas normaal alleen kun je nu omdat je zwanger bent weiniger aan de klachten dm van medicijnen enz...ach ja...

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dames HELP ik ben op zoek naar geboortekaartjes maar nu heb ik gisteren iets gezien en daar zijn we alle 2 helemaal verliefd op...probleem is dat ik het nergens kan vinden en ik het hier dus ook niet uit kan leggen ivm meelezers :x dus maar even zo...weet iemand een site met aparte geboortekaartjes...wat we zoeken is wel modern...nouja mocht je echt geen idee hebben van wat ik zoek pb me dan ff want ik heb wel een voorbeeldje wat ik kan laten zien..

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hmm ja dan is het een ander verhaal natuurlijk....had ff niet door dat het vanwege een ongeval is..
    beterschap ermee iig!

5. Alita

Alita Niet meer actief

dank je citroentje!!
    Hm ja er zijn zoveel websites...was het eentje om zelf te maken of een bestaand kaartje?!

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Het was een bestaand kaartje wat ik heb gezien maar het was nog net niet helemaal wat we zoeken....

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mooi hoor!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow dat schiet lekker op dan als niemand m meer bij houdt. waarom dan er mee beginnen. zonde hoor.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hele fijne vakantie meid!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jammer dat het zo kort was, maar wel weer heerlijk om ff te zien. Veel plezier op de betuwe

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik heb geen idee wat je bedoeld helaas. er zijn zoveel site met moderne kaartjes

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@citroentje, ik heb ook werkelijk geen idee sorry maar je mag pb-en hoor, ik heb op zoveel geboortekaartjes site's gezeten... heb me suf gezocht naar HET kaartje, dus wie weet....

@ego... manlief kwam net weer van zijn werk, hij is daar de stad in gegaan en daar hebben ze een prenatal... heeft hij een ontzettend lief schattig pakje gekocht voor ons meisje :D
    wat een lieverd heb ik toch (L)

13. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaaaahhh wat kunnen ze toch lief zijn he?

Dochter is alweer wakker, ze slaapt ook opeens veel minder de laatste tijd!!

14. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Dames,

Net terug van mijn eerste echte officele controlle bij de Verloskundige. Nu blijkt dat ze weer aan het wegen zijn begonnen :x wat een hekel heb ik daaraan jeetje maar goed was dus wel alweer 3 kilo aangekomen in 4 weken tijd :$
    MAAARRRRRR heb wel voor het eerst het hartje gehoord vandaag :) toch wel weer heel speciaal!

@ Hadassa fijn weekend op de betuwe!

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje Elif, dit had ik niet verwacht. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd dit is echt niet niks.

Hadassa mijn vriend is idd af en toe zo gek als een deur :$

Ben ff snel op mijn werk aan het spieken ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt dat wegen ook niet leuk, de vk deed dat niet idd...de gyn wel weer ach ja ook niet slecht om in de gaten te houden he?
    Heerlijk hoor dat hartje horen hebben wij nog niet gehad:(

17. Popkoorn

bij mijn zwangerschap van zoonlief heb ik niet 1 keer op de weegschaal hoeven staan bij de gyn... ze vroeg gewoon : hoeveel ben je aangekomen ??

ook nu heb ik nog geen 1 keer op de weegschaal gestaan.. ze heeft ook nog niet gevraagt of en hoeveel ik al ben aangekomen.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Bij de zwangerschap van mijn zoon ben ik heel veel aangekomen door o.a. veel vocht vasthouden dus en misschien ook omdat ik eveneens gestopt ben met roken toen de tijd.
    Maar goed, ik heb dus echt geen ene keer op de weegschaal moeten staan en dat zal nu ook niet gebeuren.
    Interesseert hen volgens mij niets.

19. Alita

Alita Niet meer actief

ik moet iedere keer wegen en bloeddruk meten...

20. Popkoorn

bloeddruk meten doen ze bij mij ook bij elke controle, maar wegen nooit...

@zvdh, ik ben tijdens de zwangerschap van zoonlief ook gestopt met roken... schijnt dat je daar vaak zo'n 8 kilo van aan kan komen,
    ben in mijn totale zwangerschap 7,5 a 8 kilo aangekomen,

na de bevalling gingen er een aantal kilootjes vanaf... maar dat zat er na een paar maand ook wel weer aan van al het "snacken"

Deel Deze Pagina