September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben ruim voor mn zwangerschap van Ivy (voor alle miskramen) gestopt met roken en nauwelijks aangekomen toen dus eht hoeft neit perse. met mn vorige zwangerschap ben ik 12 kilo aangekomen. nu sta ik op min 3:D

2. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook niet aangekomen van t stoppen met roken... MAAR lette ik er wel op dat ik niet ging snoepen.... dronk juist extra veel water uit een flesje..
    had ik iets in mn mond, in mn hand en vulde.....

zal morgenvroeg maar weer eens hier op de weegschaal gaan staan....

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tja Lucky you zou ik zeggen.
    Ik was 37 kg aangekomen. Veel veel veel heel veel vocht.
    Heb nu al een paar weken stee vast elke dag steunkousen aan tot aan mijn lies en dat scheelt al iets.
    Maarrrr de zomer moet nog komen dus eh .... we gaan het zien, maar mijn gevoel zegt dat het dit keer minder erg gaat worden dan toen.

4. Seth

Seth Niet meer actief

joh tis niet belangrijk WAT je aankomt... MAAR wat er daarna weer afgaat....
    ennuhhhh passen we na de zwangerschap allemaal onze banners aan... in zo'n gewichtsbanner....:)

Gaat goedkomen....!!! joh.... TJAKKA!!!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ELif jeetje wat erg meid. dikke knuffel!

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moet bij elke controle urine laten controleren, wegen en bloeddruk meten.

De weegschaal vindt ik niet zo leuk want ik was een halve kilo afgevallen sinds mijn vorige bezoek en daar waren ze niet zo blij mee... Bloeddruk was goed 120/67

Ik heb gewoon overal minder zin in, zelfs een frietje wat ik normaal super lekker vindt krijg ik niet meer op :( Ook de lekker dingen in de avond laat ik staan, daarom zal ik wel afgevallen zijn.

Ik vindt het trouwens weer heerlijk om normaal op de wc te gaan plassen thuis

7. Seth

Seth Niet meer actief

sterker nog.... ik moet er gewoon weer aan wennen....:(:(
    had vanochtend zo'n volle blaas... dat ik dacht ff ophouden, kan ik boven in kannetje piesen...
    o, nee heb ik niet meer....:D

vind de badkamer wel weer opgeruimd zonder die kratten...:)

hier trouwens ook elke keer op de weegschaal en bloeddruk....

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    idd Seth dat heb ik ook nog vaak, dan denk ik ff naar boven maar dat hoeft niet meer.

Heb jij al contact gehad voor je fotolijstje van mvm

9. Seth

Seth Niet meer actief

Jane
    hoe heb jij trouwens het hartje zo duidelijk kunnen opnemen??

ik hoor hem nu wel, maar moet ik het volume echt helemaal openzetten....

of zouden mn (opname) instellingen verkeerd staan???

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier gaan de kratten woensdag de deur uit. Ook wel weer heerlijk hoor...;)

Meiden ik kruip op de bank tot latersss.

11. Seth

Seth Niet meer actief

Er heeft gisteravond iemand terug gebeld.... en die zou een aantekening maken dat het nagezonden wordt.....

maarja t blijft ff afwachten of dit ook echt gebeurt.;)

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Seth ik denk dat ik de hartjes nu niet meer zo duidelijk op kan nemen omdat ze zoveel bewegen en ik dus van allerlei andere geluiden hoor.

Toen ik het opnam was ik net 12 weken en had ik het volume van de angelsound wel hoog staan (toen lagen ze nog heel laag). Als ik hem nu hoog zet schrik ik me dood door die harde geluiden van het bewegen :$

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ja inderdaad maar dat zal toch wel...

14. Seth

Seth Niet meer actief

Doei....:)

15. Seth

Seth Niet meer actief

nou die kleine rotzak...:D ging er elke keer als een haas vandoor... en verstoppen!!!
    en inderdaad ik hoor me toch een hoop herrie...
    als hij/zij straks zoveel herrie maakt op zijn/haar kamer, dan heeft hij/zij toch de poppetjes aan t dansen.....:x
    :D

kortom hier heel veel bijgeluiden....

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ach ja Seth, beter veel geluiden dan geen geluiden zeg ik maar. Betekend dat het daar plezier heeft ;)

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

heb ik weer.... komt manlief om 23.00 uur thuis van een biertje bij de buren, gaat hij de was enzo nog ophangen waar ik wakker van word.... kan ik niet meer slapen :(

hij moet Morgenvroeg omm 6 uur weer werken... en 5 uur half 6 zal zoonlief wel weer wakker zijn....

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Jeetje hoop dat je snel weer in slaap kunt vallen.. Maarre een man die na 23.00 de was nog gaat ophangen :D Wat een lieve man heb jij!

Slaap lekker meiden, ik kruip er ook lekker in..

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

heey er was nog iemand wakker :p ik ben eigenlijk helemaal niet meer wezen kijken of er nog iemand wakker was had gedacht dat iedereen rond die tijd wel in bed zou liggen:p

maar ik heb een hele lieve man :D we hebben 1 keer in de week een schoonmaakster, maar het "bijhouden" doet hij zo goed als elke dag, hij pakt de vaat in en uit, maakt het aanrecht schoon nadat ik gekookt heb,sorteert de was,doet de was, hangt het op vouwt het op etc.

het enige wat ik dus doe is zorgen voor zoonlief en koken en strijken .

oh goeie morgen iedereen :p ik heb weer heerlijk kunnen slapen rond half2, gelukkig voel ik me nu nog redelijk fit, manlief is rond 1 uur klaar met werken dus dat moet lukken toch ;)

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal.

Mejojo fijn dat je weer kon slapen

Deel Deze Pagina