September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden...

fijn dat jullie zulke mannen hebben in huis...ik doe vrijwel alles in huis...alleen manlief kookt in het weekend en als ik in de avond moet werken dan ruimt hij alles wel op en doet de afwas...

als ik ziek ben dan vraag ik ook hem of hij iets wilt doen wat ik niet kan bijv. was op hangen of stofzuigen...ben gewend om alles zelf te doen...

meiden ik zit een beetje in een dip...ik heb eigenlijk helemaal neit meer het gevoel dat ik zwanger ben...zo heel af en toe misselijk maar vrijwel is dat er niet meer...maar ik heb niet het gevoel aan mijn lichaam dat er een baby in mijn buik zit.geen vol gevoel ofzo of een druk of wat dan ook...ik kan nog makkelijk op mijn buik slapen zonder de druk op mijn buik wat ik eerst had...hebben jullie dit ook? Ik voel me zo onzeker. ik heb ook geen angelsound om naar het hartje te luisteren en pas over 1 1/2 week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige...help me even uit de onzekerheid meiden...

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hier ook een man die 2 banen heeft en toch alles doet thuis :D
    mag haast niks aanraken hihihih :p

@ Karagoz ik voel ook niks meer maar denk dat je niet druk hoeft te maken.
    toen ik een echo had zei die vrouw voel je kindje niet ikke zo uhhmm nee ze zegt hij is erg druk en je koek ligt aan de zijkant je zou hem moeten voelen maar tot heden dames voel ik helemaal niks ......zucht hoop dat ik hem wel met 20 weken voel

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Elif jeetje meiss wat is dit k**t voor jullie :( ik snap je verdriet meis wat erg dat je man zich hierdoor schuldig voelt....
    heel veel sterkte een knuffel :(

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@karagoz, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, na de 12 weken nemen de kwaaltjes af, ik heb alleen nog last van maagzuur en moe, misselijk ben ik echt nog maar nauwelijks.

ook kan ik nog gewoon op mijn buik slapen.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heb dat gevoel ook een tijd geleden gehad.. Ik was geloof ik 12 of 13 weken.. Ik voelde me helemaal niet zwanger.. Alle kwaaltjes trokken weg waardoor de onzekerheid toesloeg.. Een paar dagen later is dat gevoel van zelf weer weg gegaan.. Ik heb hier op het forum veel gelezen en meerdere meiden hadden dit gevoel.. Ik denk nu maar zo, zo lang ik geen krampen, bloedverlies of dergelijke heb zit alles goed.. Wel heb ik een angelsound, dat heeft misschien ook geholpen.. Waarom koop je je anders geen angelsound? Al is het voor je eigen gerustelling..

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ow ja Karagoz, ook ik kan nog gewoon op mijn buik slapen..

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Even ego: Yoehhoee vandaag alweer 17 weken!!

8. Popkoorn

@amigo ; gefeliciteerd... weer een weekje verder :D

9. Popkoorn

grrr.... geen zon te bekennen hier ....... en lola zit nu heerlijk in turkije te bakken :p * ben helemaal jaloers*;)

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tja...zo angelsound is wel fijn maar vind die krengen zo duur en ik ken mijn man die vindt het onzin om zo ding aan te schaffen...

en al weer een weekje verder...morgen ben ik 16 weken...wou dat het sneller gaat...

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Karagoz....idd niet zo`n zorgen maken meid, je kwaaltjes nemen af maar komen ook weer zo af en toe hoor!! Denk dat als je straks een maal je kindje voelt dat het fijner is he? Angelsounds heb ik ook niet!!

@Amigo jeeeeehhh gaat toch snel he?!

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat de kwaaltjes afnemen..daar ben ik wel blij mee..kan weer normaal eten..ik voel de baby wel...in ieder geval ik denk dat het de baby als het mijn darmen zijn dan maken we veel geluid en heb ik last van gassen...maar goed dat is weer een ander verhaal. ik had altijd gedacht dat je na een aantal weken wel een soort van gevoel in je buik heb dat er een baby in zit...beetje moeilijk uit te leggen...ben het vergeten hoe het was bij mijn zoontje..

ik heb sinds deze week last van wat urine verlies...als ik lach, niest of hoest dan komen er wat druppels...gebruik nu inlegkruisjes...maar echt lekker zitten ze niet...voel houden zeggen we maar...

13. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik heb ook weer veel last van mijn darmen maar dat komt omdat je bm weer gaat groeien....
    Nou ik voel wel nu dat er een bal inzit ofzo...zeg maar snap je me ?

14. Seth

Seth Niet meer actief

:$ vanochtend op de weegschaal gestaan..... en dus opeens 4,2 kilo aangekomen in het totaal... (vanaf dag na de kerst)
    (was 1,5 week geleden nog 2,5 in totaal...)

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha hier kiepte ik gister ook bijna van de weegschaal af.. Op de dag dat ik positief teste woog ik 48 kilo, gister 56,5 :$.. Reken maar uit.. Ik vind het allang leuk, klinkt voor de meeste misschien raar.. Maar normaal kwam ik amper boven de 50 kilo uit.. Dus ik ben best wel trots op mijn kilos en hoop dat ze blijven plakken.. Beetje vet kan nooit kwaad, heb ik het tenminste niet meer zo koud in de winter :p

16. fafje

fafje Niet meer actief

Haii

Ik kom hier even mijn blije nieuws verkondigen!
    We hebben donderdag onze geslachtsbepaling gehad...en we kregen waar we stiekem op gehoopt hadden hihih EEN ZOON! Ik voel me zooooo trots...

Geniet ze allemaal, van jullie zwangerschap! liefs!

17. Popkoorn

gefeliciteerd !!! wat leuk !!

tot nu toe zijn de jongentjes in de meerderheid ;)

18. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!:)

19. Seth

Seth Niet meer actief

hebben we het eigenlijk ergens bijgehouden.... hoeveel/hoeveel???

20. Alita

Alita Niet meer actief

leuk een zoontje!!

idd veel jongens niet?

Deel Deze Pagina