moet zeggen dat ik hier veel zwangeren in mn omgeving heb, en idd allemaal jongens.... ben benieuwd hier.... want meestal doe ik wel met de rages mee qua geslachten....
is het misschien een idee om onze namen op onze bevallingslijst roze en blauw te kleuren voor diegene die het geslacht weten en bekend willen maken..... en bijvoorbeeld rood voor diegene die het niet willen weten en groen ofzo die het wel weten, maar niet bekend maken hier..??? en onderin het aantal Jongens: Meisjes.. Beetje zoals op de NOD lijsten Tis maar een idee hoor....
moet ik wel ff terugzoeken wie wat ook alweer kreeg..... want weet t nu al niet meer... (en vandaag ff niet... moet dalijk haasten..) en verder kan iedereen het doen anders die een geslachtsbepaling heeft gehad....,toch??
Ik heb vandaag bij de Miss etam mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Zit toch veel fijner. Ik had een witte linnen zwangerschapsbroek op de 9 maandenbeurs gekocht maar die vindt ik voor nu nog te wit.
Hey meiden @karagoz ik heb dat gevoel ook de laatste tijd. Eigenlijk weinig klachtjes en voel nog niet echt wat. Nu voel ik de laatste twee dagen wel mijn baarmoeder flink groeien. Heb even mijn buik gemeten en wat denk je?!?....3cm erbij! Het buikje begint nu echt te komen. Angelsounds heb ik ook maar ik heb nog niets kunnen vinden. Btw ik kan ook (weer) op mijn buik liggen Voelen jullie het groeien van de bm ook zo? Het voel bij mij als een soort spierpijn met zo af en toe een lichte pijnscheut er doorheen. @jane zit iid een stuk prettiger....loop er nu al twee of drie weken in @mijn konijntje...hij voelde zich absoluut niet lekker vandaag...wilde helemaal niets eten terwijl ze daar een moord voor doen normaal gesproken. Je kon echt zien dat ie zich niet fijn voelde. Zielige oogjes en in een hoekje kruipen...echt zo zielig om te zien. Gelukkig at ie na een paar uurtjes weer en was weer druk in de weer met zijn kartonnen doos. Bij konijnen is het echt heel belangrijk dat ze blijven eten om het darmstelsel aan de gang te houden dus het was wel even schrikken voor ons. @ dromen...ben wel benieuwd hoeveel dromen jullie nu nog?? Ik droomde voor de zwangerschap altijd over de gekste dingen en altijd erg levendig maar tot van de week helemaal niets...tot we onze buurman van twee deuren verder. Tegenkwamen en hij het wel tijd vond om een samen een pilsje te pakken...Ik vertrouw die vent echt voor geen meter en hop meteen een hele hoop nachtmerries over inbrekers in ons huisje en zo!! Vannacht dus ook weer heel levendig gedroomt (dit keer gelukkig wel leuke dingen)
staat de bevallingslijst inmiddels ergens anders geplaatst? jammer dat de site niet is voortgezet. nog ff een beetje info haha: ik ben een thuiszitter. ik ben door extreme migraine(4 a 5 per week!!!) ontslagen. gek he hmmmm. maar goed. ik heb me steeds een rare gevonden omdat ik niet als alle leeftijdsgenoten gewoon kon werken. maar nu ik zwanger ben prijs ik me gelukkig dat ik straks eerst eens uitgebreid kan genieten van de kleine. door de hormonen heb ik nu even heel weinig migraine maar ik besef me goed dat dat achteraf wel weer zal terugkomen. maar als het minder wordt en misschien zelfs hanteerbaar dan wil ik graag een dag of 2 per week gaan werken. we zullen moeten kijken hoe dat loopt. ik had me al veel eerder kunnen bij sept. mama's maar ik heb geen erg gehad in dit forum. blond ik kan er echt niks aan doen whahaha
@jinne, dat zal bandenpijn zijn, ik heb er ook erg last van, schijnt dat zo'n stevige buikband van het merk anita ofzoiets zou helpen voor steun, mijn zusje had er nog 1 in haar zwangerschap, dus die ga ik binnenkort eens proberen, @dromen, ik heb altijd al de gekste gedroomd, daar is weinig verandering in gekomen nu ik zwanger ben. @blinky, auwtjs migraine is niet grappig ... gelukkig heb je er nu niet zo veel last van, @ lijstje jongen/meisje, Lola krijgt ook een meisje.
hey meiden.. weer een jongen er bij...gefeliciteerd... @vosje...jeetje meid je gaat snel...maar een mooie buik.. ik woog voor de zwangerschap 68.5 kilo en nu 73.5 kilo..ik hoop dat ik niet meer dan 20 kilo aan kom...zie ik echt niet zitten...
Dag dames! @Mejojo: Jemig, wat heb jij een lieve vent! Die van mij doet bijna nooit de was @Karagoz: *Knuffel!* Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde. Af en toe lijkt het wel of mijn buik juist krimpt ipv groeit. Alles is vast gewoon goed lieverd, houdt moed! Ik hoor dit vaker van andere meiden en zij kregen op het eind ook gewoon een gezonde baby @Amigo: Jahoe, 15 weken! @fafje: Gefeliciteerd, een zoon! @Jane: Leuk, zwangerschapskleding! Ik heb een week geleden een paar broeken en BH's gekocht, zitten héérlijk @vosje: Goeie buik heb je @sann: Ook een mooie buik