goedemorgen meiden... beterschap voor de meiden die zich nog steeds ziek en misselijk voelen...ik heb het alleen heel af en toe in de ochtend en dan moet ik kokhalzen... @ amigo...jammer dat de kinderwagen niet meer leverbaar is, misschien in een andere winkel? ga zo naar de kapper...ben al lang niet meer geweest en door de haaruitval door mijn pcos en wat er van over is lang is geworden zit er geen model meer in...
ben alles aan t teruglezen ivm de geslachten en zie opeens deze oude vraag staan..... hahahaha had ik niet beantwoord... ik douche nu sávonds als de kleintjes slapen... of als dochter slaapt en neem ik zoon mee... In het begin zette ik zoon of dochter in wipstoeltje in badkamer en douchte ik met douchecabine open... zodat ik de boel in de gaten kon houden... later dus met dochter in wipstoeltje en peuter kon spelen boven, alles is beveiligd... maar had ik dus wel badkamerdeur open...
@ alle misselijke dames, ik begrijp jullie helemaal tot vorige week ook 24u per dag kotsmisselijk en minimaal 2x per dag spugen. Ook nog een buikgriep erbij gehad nou dat maakte de boel alleen maar erger. Bij mij hielpen zetpillen van de huisarts erg goed en nu gebruik ik ze niet en ben ik praktisch niet meer misselijk.. tenimniste misschien nog maar een paar keer dag maar ik hoef niet meer te spugen en dat scheelt al Ik hoop voor jullie dat de misselijkheid snel wegtrekt het is echt zo'n K%$#@#$$ gevoel
@ALLEMAAL ik heb de lijst aangepast met kleuren ipv een losse vermelding onderin met het geslacht... Ik DENK dat dit overzichtelijker is, omdat we anders helemaal zo'n lange lijst krijgen... Ik heb alleen zolang prulleke: jongen en yara 1986: meisje onderin laten staan, want ik zie deze twee helemaal niet op de lijst staan.. of ik kijk er over heen....... dus prulleke en yara willen jullie je op de goede plek zetten....
zeg dat wel.. moet zeggen dat ik dat ook eigenlijk 1 van de moeilijkste dingen vond om aan te wennen toen ik een kindje kreeg blijk toch wel erg gesteld te zijn op een beetje eigen tijd maar vooruit alles went!
eigen tijd??? Denk, denk, denk.... wat is dat ook alweer...??? hahahahaha trouwens tijd om te douchen, heb soms nog niet eens tijd om naar de wc te gaan.... staat er een peuter, dreumes en sinds mn zwangerschap ook hond bij..... hahahahahaha.....
Hoi meiden! Even een kort berichtje uit Turkije! Zit momenteel ff in de lobby, daar kan ik op internet met mobiel. Het is hier superleuk, lekker weertje ook en heerlijk eten! Mijn meisje vindt het allemaal goed denk ik, zo'n relaxe mama! Moet wel vanavond bellen voor de bloeduitslag van vrijdag en dat spookt toch soms doot mijn hoofd (die checkt voor spina bifida oa.). Spannend! Ik hou jullie op de hoogte! Aan de meiden die zich niet goed voelen: kop op! Gun jezelf die dipjes want die hormonen zijn eeeecht niet te doen soms pfieuw! Turkije kan helpen anyway, ik ga weer naar men mannetje! Groeeetjees Lola x Ez Ez Ev E ve een
We hadden de Adventure Quick Silver besteld.. Het schijnt dat de fabriek ze niet meer maakt.. Heb toen straks nog eens gebeld, we konden een showmodel krijgen met een extra korting van 50 euro.. Heb gevraagd of die wagens dan beschadigd zijn ofzo.. Ze zei van niet, maar ik weet het niet.. Ben me nu echt aan het bedenken wat te doen..
@amigo, ik zou even langs gaan en kijken, misschien kun je er ook nog wat meer korting vanaf krijgen. Dan nog even een vraagje voor jou(amigo) en cindy?? gaan jullie iets van gym/zwemmen of yoga doen?? of weten jullie iets wat aan te raden is, bij ons in de buurt??/ Heb vorige keer yoga gedaan, maar vond ik niet zo geweldig, althans niet daar waar ik was... Ohhhhhh lola, leuk even wat van je te horen/lezen... geniet maar lekker @ mejojo beterschap... ik drink altijd spa rood als ik ziek ben, klinkt even heel onsmakelijk maar dan heb je tenminste iets om te spugen dan alleen slijm...
Tja de wagen, ik ga volgende week wel even kijken.. Misschien loop ik deze week wel tegen wat anders aan.. Het is wel even balen, dacht ik met alles op tijd te zijn .. Ow viel de yoga tegen? Ik wil graag yoga gaan doen namelijk.. Waar ben jij dan geweest? Zwemmen lijkt me ook wel leuk, geloof in de bende hebben ze dat speciaal voor zwangeren.. Moet me er eens in gaan verdiepen.. Ik wil zowiezo iets gaan doen, dat wel.. En anders misschien gym? Dat geven ze toch vanuit Meander groep, toch? Waar woonde jij ook alweer? Ik ben er vandoor, van 18.00 tot 24.00 werken en morgen dan eindelijk de geslachtsecho .. Ik zal in de pauze nog even komen neuzen..
Hoi meiden! Ik lees echt af en toe met jullie mee hoor maar laat niet altijd wat achter....sorry! Met mij en de kleine alles goed gelukkig! Zag voorbij komen dat er een aantal nog misselijk zijn. Balen zeg! Ik heb het ook nog steeds sochtends en savonds. Gister stond ik nog leuk te vertellen dat ik niet meer hoef over te geven en ja hoor vanmorgen was het weer zover! Bleehhhh. Maar nu gaat het gelukkig weer. Heb ook heel veel last van hoofdpijn....maar dat is waarschijnlijk om dat ik te weinig drink. Van mijn vk moet ik 2 liter per dag drinken maar daar heb ik echt moeite mee! @Amigo, balen van die wagen idd! Ik zou idd gewoon even gaan kijken daar! En anders kom je vast nog een andere tegen! Maar kan me wel voorstellen dat als je een wagen in gedachte hebt je die ook wil hebben haha! Wij hebben ook de wagen (en kamer) besteld bij babydump! @Lola, veel plezier in Turkije! @Karagoz, zag je ook weer snel voorbijkomen! Jammer dat het echo-onderzoek voor ons is afgelopen he! Mis het wel hoor hihi!Konden ze bij jou nog zeggen bij de laatste of ze een jongen of meisje denken?