Ik kom nog even snel neuzen voordat we zo gaan.. Vandaag geslachtsecho om 11 uur.. Whoehoe ben benieuwd! Kom straks even verslag doen..
Bij babyvieuw in Oirsbeek.. Even een vraagje aan de hyvesmeiden, is de hyves ook toegankelijk voor niet-leden? Kunnen andere meelezen?
Ik belde en omdat ik deze week 18 weken ben (zaterdag) mochten we vandaag al komen.. Inprinciepe vanaf 18 weken staat op de site.. We betalen 55 euro, maar ben toch aan denken om de dvd er nog bij te pakken.. Kan ik thuis nog nagenieten.. En cyn, nog even en dan is het de 28ste.. Is sneller dan je denkt
@ cindy ik vind in principe dat je gelijk hebt hoor om te wachten op de 20w echo. Ik heb zelf eigenlijk ook zoiets van die 3 weken maakt dan ook niet meer uit. Maar ik weet dat mijn vriend echt heel nieuwsgierig is maar nu ligt het zo dat hij niet weet dat je gesl. bepaling kan doen vanaf 17 weken (hier dan vanaf 17 weken) dus ik heb een afspraak gemaakt zonder dat hij het weet en ik ga er ook alleen heen en als ik dan weet wat het wordt ga ik gelijk even een rompertje ofzo halen met i am a girl / of i am a boy en die leg ik dan thuis op zijn kussen
Okido, dan maak ik het straks daar bekend.. Niemand uit de omgeving mag het namelijk weten..Ons geheimpje..
goedemorgen... @bewegen...de ene dag voel ik de baby meer dan de andere dagen en soms maar 1 schopje en dan is het weer stil...ik twijfel ook wel een beetje... @bandenpijn...heb ik nog niet echt...zo af en toe een zeurende pijn maar verder niets...
goedemorgen meiden, vanacht slecht geslapen. Slapen jullie ook nog wel eens op je buik. ik vind dit eng, maar ben een buikslaper van mezelf. momenteel kan ik weer redelijk goed op mijn buik liggen (dit doe ik s'nachts ongemerkt) maar als ik merk draai ik gauw terug. want vind het eng. bang dat ik kindje plat druk. hebben sommige van jullie dat ook. ik moest vanacht ook giga veel naar de wc. maar ja. @amigo veel suc6 ben benieuwd waar jij het lijstje mee aan gaat vullen hihi. worden het de meiden of de jongens. (trouwens moet ik mezelf bij op dat lijstje zetten, zo ja waar kan ik die ook al weer vinden' @ hadassa ja manlief was even ondersteboven. zo lief!! nu staat het helemaal vast natuurlijk. hij word papa van een meisje. Hij moest wel even wennen en niet omdat het perse een meisje werd. maar gewoon het hele idee. daarna gelijk even naar de wibra gereden. wou een leuk pakje kopen. want ja dat kan nu gericht. op gegeven moment was ik manlief kwijt. Hij stond bij ander rek aan de andere kant van de winkel. hij had zelf al 6 pakjes uitgezocht hahahah zow lief.
@ hadassa ja manlief was even ondersteboven. zo lief!! nu staat het helemaal vast natuurlijk. hij word papa van een meisje. Hij moest wel even wennen en niet omdat het perse een meisje werd. maar gewoon het hele idee. daarna gelijk even naar de wibra gereden. wou een leuk pakje kopen. want ja dat kan nu gericht. op gegeven moment was ik manlief kwijt. Hij stond bij ander rek aan de andere kant van de winkel. hij had zelf al 6 pakjes uitgezocht hahahah zow lief.[/QUOTE] Zooo leuk!
Leuk hoor dat een aantal al een geslachtsbepaling hebben gehad! @Hadassa, lief van je man dat hij gelijk wat leuke pakjes had uitgezocht! @Teddybeer, ik ben ook een buikslaper en lig nog steeds af en toe op mijn buik. Volgens mij kan dat geen kwaad hoor! (nu nog) Weet iemand tot wanneer dat mag? Of voel je zelf wanneer het niet meer kan? @MamavanSepp, ja die hoofdpijn is niet fijn he! Is eindelijk die misselijkheid een beetje over.... Probeer alleen wat in te nemen als het echt niet meer gaat of als ik ergens naar toe moet. Ben me best aan het doen om veel te drinken maar is nog best lastig aangezien ik normaal al te weinig drink! @Amigo, spannend! @Mejojo, waar was jij geweest voor geslachtsbepaling? Had bij een ander topic gezien dat het daar vanaf 16 weken kon?
Mijn vader is 2 uur geleden helaas weer opgenomen in het ziekenhuis. Hij had weer alle verschijnselen van een infarct. Hij heeft al een hart filmpje gehad en er is bloed afgenomen. Daaruit blijkt gelukkig dat hij nog geen nieuw infarct gehad heeft. Ze houden hem nu in de gaten en zal voorlopig wel in het ziekenhuis moeten blijven. Verder heeft hij nu deus weer nieuwe medicijnen gekregen en gaan ze kijken of ze hem moeten dotteren. Door de verbouwing kan ik nu ook niet naar hem toe maar gelukkig komt er een lang weekend aan en zijn de bouwvakkers er morgen heel toevallig een dagje niet. Kan ik even met Jesse naar hem toe.
Wendy sterkte met je vader. @buikslapen. Ik slaap ook altijd op mijn buik en nu probeer ik het ook niet t doen, maar wordt 's nachts toch vaak op mijn buik wakker. Ik probeer maar zo te denken zolang het kan zonder last te hebben zal het wel geen kwaad kunnen.
Ben terug.. Het was super leuk.. We hebben zelfs een stukje 3d cadeau gekregen.. Heb een half uur van de kleine mogen genieten.. Ik zal dadelijk even krabbelen op de hyves, voor diegene die het graag willen weten.. Zit in elk geval weer helemaal op mijn wolk, blauw of roze, ben helemaal happy!!