Super joh heerlijk! Heb eigenlijk sinds vandaag ook het gevoel dat ik de baby voel dit zou een leuk moment moeten zijn...
even wat anders.... schoonzus belde gisteravond, of we zaterdag daar willen gourmetten ( Morgen dus) nu weten we niet of dit verstandig is om te doen, we willen best op visite komen... maar met al die snoeren enzo.... en gourmetten is vaak ook niet met een half uurtje klaar... zoonlief blijft echt niet lang stil zitten in een stoel... en met al die snoeren over de grond... lijkt ons het niet zo'n goed idee... zoonlief blijft wel leuk in de stoel zitten wanneer hij echt vermaakt word, en spelletjes met hem gespeeld word, maarja we zijn aan het gourmetten dat is ook niet gezellig dus dat willen we niet !! nu hebben we 3 opties * we gaan en zijn druk bezig met hem om hem van die snoeren af te laten blijven en je kunt niet rustig eten of gezellig kletsen (dit is wat schoonfamilie het beste uitkomt) * we zeggen dat we smiddags wel even komen maar wanneer ze het gourmet spul klaar zetten wij naar huis gaan (zullen ze niet in dank afnemen !! ) * we brengen zoonlief naar mijn moeder die 300 meter verderop woont ... wij gaan gourmetten en halen zoonlief na die tijd weer op, ( dit zullen ze ook totaal niet grappig vinden !! ) wat zouden jullie doen ?
@MamavanSepp: jeetje meid, wat erg om daarachter te komen. Eerlijkheid is zo belangrijk he. heel veel sterkte met de moeilijke beslissing.
Net weer voor controle naar de vk geweest. alles was goed en uk was lekker aan het bewegen met hartje luisteren. De vele harde/gespannen buiken konden op zich geen kwaad mits het er neit nog meer worden per dag en ik mn rust pak als ik er last van heb. pff, nu al rustig doen zeg. maar goed, alles voor ons ukje he.
Hier ook. Mijn man is Marokkaans. Ik heb een heel leuk contact met mijn schoonfamilie (ook al wonen ze in Marokko). Eigen familie redelijk goed contact mee.
daar ben ik het helemaal mee eens. Of misschien kan hij wel een tijdje bij familie of vrienden logeren. Als hij echt nog een kans wil, moet hij toch alles aangrijpen om het weer goed te kunnen maken. Ook al betekent dat even afstand nemen.
@mejojo: is er niet een andere optie nog? bijv. je zoontje in bed leggen als jullie gaan gourmetten? of is het dan niet zijn tijd? tja en anders zou ik gewoon voor de laatste optie gaan hoor! ze moeten toch kunnen snappen dat jullie het a. gevaarlijk vinden en b. even rustig willen eten/kletsen zonder telkens bezig te zijn. ik zou proberen dat zo goed mogelijk uit te leggen, en zeggen dat het idee heel lief is, maar nog niet zo geschikt voor jullie zoontje. en als ze hem perse willen zien dan moeten ze hem maar zien voor het gourmetten. en dan met het eten breng je hem naar je moeder.
@sann Wat lastig dat je nu al rustig aan moet doen. Gelukkig was verder gewoon alles goed. @cindy Gefeliciteerd! bijzonder moment @ego Ik ben de winnaar! www.verwachtingsvol.nl Jeej! hahaha Koelstra belt me deze week en dan mag ik doorgeven welke kleur ik hem wil
Jeetje mama van sepp wat een k*t situatie.. Ik zou even tot rust proberen te komen en goed na te denken over hoe het nu verder moet.. En idd jij blijft gewoonn thuis, stuur hem er maar eventjes uit! Sterkte meid.. Verder hier ook goed nieuws, gister de beeb voor het eerst echt voelen stoeien tegen mijn buikwand.. Echt mijn smile ging van oor tot oor..
wat leukkkk vosje! mejojo, de kleine in een eetstoel ernaast zetten? ben ff kwijt hoe oud de kleine is sorry ... @ mannen die niet eerlijk zijn... ik zou daar ook helemaal over de rooie van gaan als ik erachter zou komen dat mn manlief niet naar vrienden was maar iets heel anders aan t doen was.. weet niet wat en waarom ie er niet eerlijk over is geweest?? in ieder geval lastig meid, leef met je mee en hoop dat jullie er met de tijd uit kunnen komen als t niet te erg is wat ie achter je rug om heeft gedaan...
Mijn man is latino...ja en daar is familie errug belangrijk...en veel hahahahaha heerlijk he? Er wonen er hier maar ook in El Salvador
hoi meiden, @buikfoto's: wat een mooie buikjes al die ik voorbij heb zien komen. @silkie (volgens mij) sterkte in het ziekenhuis, hopelijk mag je idd snel naar huis. @mama van sepp: jeetje dat is niet niks. Echt balen. Maar idd hij moet jou vertrouwen proberen terug te winnen (mits je dat zelf ook wilt) en daar moet hij alle kansen voor aangrijpen. jij bent zwanger... dus denk ajb aan jezelf. Laat hem maar even naar een hotel of iets gaan. Dan ben jij en met name je zoontje (wat erg belangrijk is voor hem denk ik) in je eigen veiligie vertrouwde omgeving. en je man moet dat maar gewoon snappen en er voor over hebben. sterkte in ieder geval. @ familie: balen dat er meerdere er geen contact hebben met bepaalde familie leden. Helaas moet ik me hier op mijn 23 jarige ook bij aanmelden. Met mijn moeder en der man, broertje heb ik goed contact. Ook met mijn moeders kant gaat contact redelijk. (af en toe niet maar dat hoort er bij). maar mijn oudste broer, hele poos geen contact gehad. heb hem laatst wel gesmst (nr gekregen van mijn oma) dat hij oom word. Dit vond hij toch wel erg leuk. werd daar door vrienden elke keer mee geplaagd dat hij oom word. Nou ja dat gaat steken omdat hij geen contact heeft met mij. maar goed. Sinds kort wil hij een keer praten met mij, of we weer normaal door de deur kunnen gaan. hoeft niet de deur bij elkaar plat te lopen (kan ook niet, wonen denk wel 50 km uit elkaar) dus dat gaat weer de goede kant op. Met de zus en broer en moeder van mijn vader ga ik goed mee om. maar mijn vader, dat is geval apart. ik heb voor mezelf besloten er geen contact meer mee te willen. En heb gehoord dat hij met zijn familie ook geen contact meer wil. vorig jaar januari is mijn stiefmoeder ingeslapen na een ziektebed van kanker. dit gebeurde 17 januari 2009, alleen een week later was er al een nieuwe vrouw te bekennen. (dat hij nieuwe vriendin wil alla, maar zo snel!!!) dit horen wij paar weken later. maar niet dat hij haar al zo snel had. Dit ontkent hij. maar is door paar mensen gesnapt dat weekend. sinds april dat jaar wonen ze al samen. Tot op heden heb ik haar nog niet gezien. terwijl hij dat wel graag wilde. (nou zo graag wil hij dat dus dat ik haar nu nog niet heb gezien) hij heeft samen met mijn stiefmoeder 2 kindjes (mijn halfzusjes dus, toen 8 en 10 toen hun moeder overleed) dus dat hij nieuwe vrouw wil voor hun, oke dat snap ik. maar zo snel niet! ik heb hem met zijn verjaardag niet gebeld. vond het al wel best. Met mijn verjaarda belde hij ten eerste 2 dagen te vroeg. en kreeg mijn man aan de tel en die zei dat ik 2 dagen later jarig ben. krijgt hij te horen, weet je dat wel zeker? jah duh het is me eigen vrouw. Oke hij kreeg mij en beloofde 2 dagen later terug te bellen. oke dat heeft hij ook gedaan. Sinds Juli 2009 tot heden niets meer van hem gehoord. ik ben in augustus 2008 getrouwd, mijn stiefmoeder was toen al slecht, maar kwam gelukkig wel naar de kerk, ze beloofde daarna samen te komen met ons cadeau (wat we graag wouden hebben dus moesten lijstje maken) bij ons thuis. nou dat is dus niet gelukt. Te druk, hij heeft een camping. (maar ja in de winter is het rustig). cadeau was leuk geweest als dat nog samen werd gegeven, ook voor ons dat we kunnen zeggen, dat hebben we van hun samen. maar tot op heden geen cadeau. en dat hoeft ook niet meer. maar ook wat anders. heb bij hem ruim jaar gewerkt. hij heeft de boekhouding slecht bij gehouden en loon van 2007 in 2008 geboekt. boekhouder speelt mee. Heb paar keer contant geld gehad, want dan had hij zoveel in huis en anders moest hij dat eerst naar de bank brengen en storten en dan weer over boeken naar mij (dacht hier goed aan te doen, want tja het is toch je vader). maar nu, nu zit ik met alle ellende. Daardoor moet ik dus veel geld (heb al iets van 6ooo betaald en komt nog rekening van 5000 aan van de belasting) Leuk joh een vader!!!!!!!!! ik heb dus geen contact meer met hem. hoeft ook niet meer. hij gaat werkelijk over lijken!!! of hij weet dat ik zwanger ben! vast wel hij woont in zelfde dorp als zijn moeder. en daar weten een aantal mensen dat ik zwanger ben dus.... maar ja heeft hij lekker pech! (in mijn ogen word hij geen opa van dit kindje, het is hard! maar is hij zo goed geweest voor mij! nee. dus ik gun hem dit niet). sorry voor mijn lange verhaal, maar kon niet anders uit leggen. @all: fijne dag vandaag. ik ben druk, huis opruimen en wil de ramen gaan wassen. Groetjes
@ pisum, nee het is dan zijn slaaptijd niet, hij slaapt smiddags rond half 3 even een uurtje, en gaat dat 19.00/19.30 weer naar bed, ze willen gourmetten om 4 uur half 5. @ trishka, eetstoel is helaas ook geen optie, daar kan hij maar heel even in stil zitten... gourmetten gaat vaak zo dik een uur overheen, en dan word hij vervelend en gaat schreeuwen, dan wil hij weer lopen, maar daar liggen dus de snoeren en stopcontacten voor het gourmetstel en dat vind ik gevaarlijk. ik zal straks eens even met manlief overleggen, schoonfamilie zou het niet leuk vinden als we niet komen, maar ook niet als we zonder zoon komen, kunnen ze maarzo eens boos om worden.... pff ik doe wel wat hem het beste lijkt haha dan kan ik er niet op aangekeken worden
Gisteren trouwens bij de vk geweest en alles was weer goed. 28 April hebben we de 20 weken echo dat vind ik echt heeel spannend. Zijn er meer meiden die daar tegen op zien. vreemd eigenlijk bij ons in de familie komt niks geks voor en mijn zoontje is ook gezond maar ik vind het gewoon zo spannend!
Deze muts hier..... maarja gewoon omdat ik te veel vast gehouden heb wat ik gelezen heb... en wat in mn omgeving is gebeurd....