vind het respectloos moet ik zeggen..... jouw wil zou wet moeten zijn... JIJ bent bevallen... Heb hier oma (mijn moeder) op dag op dag 4 voor het eerste op visite gehad en andere oma's (schoonma en mijn oma) + opa (mijn vader) op dag 5....... rest familie pas na eerste week en later... Had dus ook een tekstje op het kaartje staan.... riedeltje en dan bezoek na ... (datum). Kon mn zoontje mooi rustig wennen....
wij gaan geen kaartje sturen...hele grote vrienden kring hebben we niet en familie ook niet.... ik zei tegen mijn man dat ik pas na een dag wil vertellen dat ik bevallen ben tegen familie maar als dat doe dan is het respectloos... bij ooms en tantes is dat geen probleem die komen sowieso niet de zelfde dag pas na 2 of 3 weken...maar zijn broer, zus en ouders komen wel dezelfde dag...in de turkse cultuur kan je dat niet doen...ookal ben je het er niet mee eens... je moet voor je gasten zorgen ookal zou je willen dat ze niet komen of vroeg weg gaan...zo gaat dat in de turkse cultuur en vooral bij mensen die uit een dorp komen die denken daar niet aan...en ik ben een schoondochter dus die hebben al sowieso weinig te zeggen... ik ga mijn man wel duidelijk uitleggen dat ik minstens 2 weken rust wil hebben en niet elke dag mensen over de vloer wil hebben... hij kan het wel zeggen...beetje moeilijk uit te leggen aan jullie...maar het is niet anders
misschien gemeen..... maar kun je niet gewoon later op die dag bellen dat je bevallen bent.....8) Dus beval je s'middags.... dan bellen jullie pas om uhhh zeg 22.00 uur ofzo..... Tuurlijk door alle drukte en comotie enzo... Dan zullen ze toch wel pas de volgende dag komen....? en heb je het toch dezelfde dag gemeld... etc. etc. etc.... Uhhh kun je niet gedwongen rust voorgeschreven krijgen als medisch geval door je gyn??? neem aan dat jouw gezondheid toch wel voor gaat...??? (ik probeer maar mee te denken hoor...)
ja kan wel zoiets ja...ik zit er ook zo over te denken om pas de volgende ochtend te bellen... bij mijn zoontje was ik in de nacht bevallen en in de middag had ik bezoek van vrienden en broer,zus en schoonouders... Ze bleven best lang en ik zei nog dat het bezoekersuur voorbij is...bleven als nog...gelukkig kwam de zuster om te mededelen dat ze weg moesten... na 3 weken kwam mijn zoontje thuis in de avond en de volgende dag weer met z'n alle op bezoek...was dan wel opgeknapt maar was blij dat ze weg waren...
Karagoz Je kan dit trouwens ook afspreken met je kraamhulp hoor..... zij kan het bezoek ook "wegsturen" en dan is het niet "jouw schuld".....
heb het net met me man over gehad en hij zei dat als ik het zo wil dat het dan ook zo moet gaan....whaha...
ik ga mijn bed opzoeken... mijn darmen zijn weer lekker bezig vanavond...naar de wc lukt niet maar irritant is het wel...fijn.. weltrusten voor de dames die nog wakker zijn en dit lezen...
Goeiemorgen! Ten eerste: VROLIJK PASEN!!!!!!!!!! Karagoz, Ik ben blij dat je man zn best gaat doen voor je om t zo rustig mogelijk te houden , is idd anders he in een turks cultuur. Ach zo heeft alle culturen hun voor en nadelen .. Seth, nog 2 daagjessssssssss, ben je al een beetje zenuwachtig ? Hier alles rustig, gister ff vrienden ingemaakt met kaarten, was weer erg gezellig hahaha, nu een beetje moe, mag morgen lekker uitslapen dus daar verheug ik me nu al op . Voor de rest ga ik ff een beetje teruglezen .
Af en toe zijn mannen lastig he, begrijpen ze niet dat je ff qualitytijd met je mannetje nodig hebt.. Hopelijk hebben jullie t ondertussen uitgepraat en krijgt ie t op een gegeven moment door dat als je zoiets aangeeft dat ie er dan voor je moet zijn.. komt wel goed denk ik !
goedemorgen lady`s nou ik zit alweer op me werk.. pff en ik heb zo`n geen zin... ik heb hoofdpijn en ik heb bijna niet geslapen en er is eigenlijk niks te doen op me werk maar ja ik ga het proberen vol te houden vandaag .. xxx
Vrolijk pasen iedereen!! Vriendlief ligt hier nog in bed, die heeft nachtdienst vanavond.. Ik ga hem dadelijk verrassen met een paasontbijtje op bed.. Iedereen fijne paasdagen en niet teveel eitjes eten he!! Ik heb gister nog eens een buikfoto gemaakt.. Heb er inmiddels 10 kilo bijzitten.. Dinsdag toch maar eens navragen bij de vk, ook omdat ik zoveel dorst heb.. Misschien dat ik eens geprikt moet worden op suiker ofzo.. Bekijk bijlage 63155 Blote buik..
jaaaaaa.......!!!!! Blijf nu dubben... jongen/meid..... toch meid? toch knul??? maarja peuter wil broertje.... dus maar ff duidelijk proberen te maken dat t ook een zusje kan zijn.... hij zegt dat zijn zusje een zusje wil EN hij een broertje.... Toch maar ff duidelijk gemaakt dat het OF is.... en niet EN/OF!! hahahha lekker gewonnen dus....
Gaat hard.... buikje....!!! tjeetje kilo's ook wel..... zal hier ook eens weer op dat weegding staan.... Zag al deukjes in mn bovenbenen..... (heb ik anders niet) dus volgens mij gaat het nu hier ook hard... Beter ff zeggen... kunnen beter checken.... maar kan toch wel hoor... ik ben ook zo'n schuipschuit tijdens mn zwangerschappen... hebben ze eerste keer ook voor geprikt, maar was ok.....
Sterkte.... krijg hier ook altijd hoofdpijn van het druk maken... hopelijk zakt het snel.... en anders... een gewoon paracetamolletje...(zonder toevoegingen)
hahaha, seth hier ook een stiefzoon die nog een broertje wil , heb ook al aangegeven dat t best wel eens een zusje kon worden nu . Hier zo schattig, kleine man zit mee te zingen met diego hahaha! 'haloweeeee haloweeeee" en maar ronddraaien en springen hihihi, lekker kind is t toch.
vrolijk pasen allemaal!!! patricia,werk ze, ook al is het saai daar hihi. je mag trouwens als er iemand met vragen zit, voor of na de zwangerschap altijd vragen hoor, als je met iets zit of je wilt van te voren weten hoe iets gaat. blijf kraamverzorgster, ook op het internet hihihi
he he eindelijk weer thuis! Nog steeds met veel prednison en zuurstof, maar het gaat alweer stukken beter! Mn buikje groeit ondertussen vrolijk door, dus ik ga er maar vanuit dat de kleine er niet al teveel last van heeft gehad. Zal zo eens rustig bij gaan lezen Prettige paasdagen voor iedereen!
@karagoz,fijn dat je man vind dat het mag gaan zoals jij wil @ amigo .. langzaam komt het buikje er wel @patricia, ondertussen nog aan het werk ?? zo ja dan nog veel sterkte @ silkie, fijn dat je weer thuis bent !! ( niet lullig bedoelt maar bij jou zullen de kilo's er zeker ook wel aanvliegen met die verdomde prednison,) @ego, manlief voelt sinds 2 dagen de baby schoppen ( af en toe ) en vandaag ben ik me toch in tranen uitgevallen bij mijn moeder,werd me allemaal even teveel... heb zo het zin van mijn schoonmoeder en schoonzus af, pffff ik breng zoonlief zo naar bed en ga dan zelf ook maar even op bed of op de bank liggen.