September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    amigo mooi buikje hoor

patricia sterkte als je nog op je werk zit, is ook niks als er niks te doen is

wij gaan zometeen naar schoonouders om daar te eten

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @patricia...welcom home...rust lekker uit meid...

bedankt meiden voor jullie brichten over gisteren...

ik stond net voor de spiegel boven het dressior en ik dacht wow die buik groeit met de dag steeds groter...gaat nu wel snel zeg

en vandaag 17 weken!!!!

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dag meiden,

juist terug van weekendje aan zee, gisteren een serieus eindje gewandeld, ik was echt weer snel buiten adem, pff voel mij precies 65 jaar op sommige momenten........ is dat normaal ?

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @mama van sepp

hoe ist nu met jou en vriend ?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lady's fijne pasen!

Hier een ventje helemaal onder de waterpokken. Tot op heden lijkt hij er niet heel veel last van te hebben gelukkig. maar kan nog komen natuurlijk.

Ik wil ook graag bv gaan geven. Lijkt me heerlijk. Bij ons zoontje moest ik stoppen na 2 dagen. Door de zware bevalling kwam het niet op gang en de kinderarts vond het beter om fv te geven omdat Jesse zoveel afviel dat hij eigenlijk niet mee naar huis mocht.

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    goedemorgen lady`s..

nou gister heb ik maar gewerkt tot 12 uur dus dat was opzich wel te doen..
    ben nu ook alweer aan het werk:x ( weer van 9 tot 13:00 uur.. :()
    en ik ben zo moe .. de misselijkheid is ook weer terug gekomen gister weer lekker alles er uit gegooit :(
    hoop dat dat een keer ophoud zeg pfff..

Maar het zonnetje schijnt hier dus dat is wel lekker.. ..

En zoonlief gaat met opa en oma mee op mini vakantie vandaag.. hij gaat lekker naar het dolfinarium en zwemmen en de rest weet ik niet ik weet alleen dat hij woensdag avond pas weer terug komt.. ( wat zal ik hem missen :() maar een beetje rust is ook wel lekker nu..

nou ik weet nu even weinig te vertellen maar ja het is nog vroeg nu hihi..

veel liefs,

xx

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben bang van wel, heb er ook veel last van.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jasses joh, zo misselijk en dan ook nog meoten werken. gelukkig dan maar alleen de ochtend. Sterkte met het zonder je zoontje zijn.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Wendy: ow jasses das minder warterpokken. gelukkig heeft ie er nog geen last van.

Hier lekker vrij vandaag na 2 dagen werken. Heb eergisteren te horen gekregen dat mn contract gewoon verlengd gaat worden dus ben superblij. Was er zo bang voor nu met de zwangerschap en heb het er zo naar mijn zin juist. Grote opluchting dus.
    Vandaag gaan we misschien ons nog wel even in de mensenmassa mengen en bij een keukenzaak kijken. We haten zoiets alebei maar zoeken wel een keuken en vandaag hebben ze misschien wel mooie aanbiedingen. Toch maar ff doen dus

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @ sann... thnx meid..

Ik verveel me en ik wil naar huis!!! ik baal er echt van dat ik moet werken nu zeg bah bah bah..

xxx

11. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Die kilo`s vallen gelukkig wel mee. Benauwd zijn is hard werken en ik ben dus de afgelopen week 2 kg afgevallen. Krijg alleen wel zo`n mooie bolle toet.

Dikke knuf voor de mama van sepp; hoop dat jullie er toch samen nog uit kunnen komen

PatriciaK; wat vervelend die misselijkheid nog steeds, hoop dat het snel over gaat, gebruik je al medicijnen tegen de misselijkheid?

Sann; veel plezier bij de keukenzaak!

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @silkie.. nee gebruik nog niks tegen de misselijkheid ( het liefst wil ik dat ook niet ) maar ik kan niet alles nemen vanwege me darmen ( die werken niet echt normaal zeg maar )

veel liefs,

xx

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@silkie, ooja dat kan natuurlijk ook nog ... heb er zelf ook last van... bij mij zie je als eerste in het gezicht dat ik aan de prednison zit,

@patricia, nog eventjes een paar uurtjes uitzingen en dan mag je lekker naar huis,
    wel lekker dat zoonlief even een paar dagen weg is, kun je even bijtanken ( en zo te lezen gaat hij het vast wel naar zijn zin hebben ;))

@sann, veel plezier bij de keukenzaak

@mama van sep, hoe gaat het bij jullie, ik hoop voor jullie dat alles een beetje rustig is geworden ?

nadat zoonlief gister om half 4 :$ al wakker is geworden
    heeft hij vanochtend gelukkig tot 7 uur geslapen :D:D

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @mejojo..
    Nou dat bijtanken zit er niet echt in deze week moet ik alleen maar werken.. maar dan ben ik in het weekend wel gelukkig vrij joepie!!!
    maar ja nu moet ik nog 4 dagen werken.. bahhhhh..
    En ik denk inderdaad dat die kleine draak het heel erg naar zijn zin zal hebben..

Ik zie nu dat ik morgen eindelijk 15 weken ben... ( pas 15 weken ) pffffff het duurd zolang.. en wil zo graag weten wat het wordt en dan weet ik pas over 3 weken ...grrrrr.

nog ander half uur en dan ben ik eindelijk klaar.. wat gaat die tijd toch langzaam als je geen zin heb..

veel liefs,

xx

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@patricia, wel fijn dat je achter internet kunt ;) kun je je tijd een beetje verdoen op zwangerschapspagina :p:p

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    pfff ben weer zooo moe de laatste dagen, en heb dan nota bene een hele week vakantie gehad hé ! mss teveel gerust en geslapen?

gisterenavond nog serieuze last van ademnood gehad, echt even schrikwekkend moment gehad ! kon even geen adem meerkrijgen, vriendlief heeft me dan geholpen met adem tot rust te brengen...

17. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @mejojo.. ja echt he eigenlijk mogen we door de weeks niet op internet ( maar ik doe het lekker toch hahaha )
    en dan gaat de tijd inderdaad wel snel ja maar eigenijk nog te langzaam haha.. maar ja nog maar een uurtje en dan ben ik weer lekker klaar eindelijk...
    heb er zo geen zin meer in..

ik voelde me net trouwens ineens echt weer zwanger en zat bijna weer op een roze wolk.. ( ik denk dat ik de baby voelde want mijn darmen voelen echt niet aan zo) dus ik zit hier nu helemaal een beetje weg te dromen haha.. Patricia is gewoon een beetje gek vandaag denk ik hahaha

nou ga maar weer niks doen en hier mensen lastig vallen hihi

xxxxxx

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @hitchke.. doe je rustig aan meid.. (ademnood dat ken ik ook helaas en dat is echt niet fijn..)
    Lekker rustig aan doen hoor..

veel liefs,

xx

nog steeds hier in de verveelfase bah bah

19. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hoi meiden!

wat is het hier rustig zeg! allemaal pasen aan het vieren? :)

ik heb net nog eens naar het hartje geluisterd met de angelsound.. beebje zit nog altijd heel laag..is dat normaal met 17 weken? ik zou verwachten dat beebje ondertss toch al wel stukje richting navel zat?
    ;)

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ons beebje ligt ook nog heel laag.. Links onderin net boven het schaambot.. Ik voel inmiddels wel de baarmoeder omhoog komen.. Bij de echo zeiden ze ons dat het geen kwaad kon, hij/zij had gewoon een voorkeurshouding.. Moet mrogen na de vk, zal het dan eens vragen..

Deel Deze Pagina