September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    zo dames

wat is het rustig.
    Zit thuis en heb flinke buikpijn.. maak me wel zorgen. Maar heb hard gewerkt en me flink druk gemaakt, denk dus dat het daardoor komt.

Heb een flinke aanvaring met man en schoonfamilie, en heb het even helemaal gehad met hun.. pffffff

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Met Jesse gaat het wel goed. Hij lijkt er niet heeel veel last van te hebben al denk ik dat de jeuk een beetje begint te komen. Hij heeft zelfs een "pokje"op het wit van zijn ogen. :(

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zo de pasen weer voorbij en morgen weer lekker werken en natuurlijk even naar onze kleine ukkies kijken :D

Lola mijn kleintjes liggen denk ik 2 cm onder mijn navel maar ik heb er natuurlijk twee dus de baarmoeder zal wat sneller omhoog groeien. 1 hartje hoor ik ook wat lager maar ik denk dat dat nu nog niks uitmaakt hoor. Ik zal het morgen eens vragen aan de gyn want ik kan mijn baarmoeder echt niet voelen, ik ben ook bang om te hard te drukken :)

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    #1324 Mama van Sepp, 5 apr 2010
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
    Goedenavond dames! Ben even een paar dagen afwezig geweest zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen begrijpen ;) heb ook nog niet alles bijgelezen...
    maar voor wat ik wel gelezen heb

@ seth spannend morgen is het zover!
    @ bv of fv ik ben er nog niet uit heb fv gegeven aan mijn zoontje omdat ik bv echt niet zag zitten maar nu zou ik toch graag bv willen proberen en dan zien we wel hoe het gaat
    @ lola blij te horen dat je een lekkere vakantie hebt gehad

Hitchk lief dat je ernaar vraagt... we zijn met elkaar in gesprek daar komt het nu eigenlijk op neer... vrijdagavond ben ik bij een vriendin gaan slapen en dat was wel even lekker ... nu praten, praten en nog eens praten... een update volgt nog .. ben niet alleen ;)

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :) wat lief dat je aan me denkt! Ik hoop dat je benauwdheid snel minder wordt

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wat naar! Heb je daar wel vaker last van?

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    mama van sepp, ik heb even terug gelezen omdat ik niet hele tijd meer online ben door drukte en de zorg voor mijn zoontje...
    maar meid wat een verhaal zeg.. is indd niet leuk.
    ik wil niet zeggen dat ik uit ervaring spreek maar heb het ook mee gemaakt..
    hoop voor jullie dat jullie er uit komen... knufff

ktje heb je je niet te druk gemaakt wat de buikpijn veroorzaakt.. ik bedoel de aanvaring met je man en schoonfamilie??

seth, succes morgen!! ben benieuwd

wij zijn naar babydump geweest, ben nog op zoek naar een box...
    wil eigenlijk 1 met platte spijlen en een la... op zich niet veel keus...we kijken nog ff verder qua prijs.
    wel hebben we vanmiddag nog sokjes gekocht en flessen van Avent, die zijn me zo goed bevallen van zoontje dus nu maar weer nieuwe gehaald.

Vanmiddag ook nog naar de dokterswacht geweest en ik had een duidelijke blaasontsteking, ik heb wat last van de rug en af en toe wat buik pijn... nou gister ook al aan de linker kant waar nieren zitten ongeveer...
    heb al eerder nierbekkenontsteking gehad... dus ik ben blij dat ik toch gebeld heb...
    eigenlijk merk ik nooit niet dat ik het heb hoor maar ik denk er nu beter om...enne af en toe bij het plassen heb ik wat wits... weten jullie wat dat is?? soort slijm ofzo??

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen :)

wat een heerlijke morgen is het zeg... zonntje schijnt :D

manlief ligt nu even een uurtje met zoonlief in bed en dan gaan we even lekker boodschapjes halen,

@ktje, fijn hé... schoonfamilie... maar net wat mamanouk zegt, heb je je niet een beetje druk gemaakt dat je daardoor de buikpijn hebt ? hopelijk heb je inmiddels geen buikpijn meer

@mama van sepp gelukkig ben je niet alleen !!

@ hitcke, zou het hyperventilatie kunnen zijn ? of paniekaanvallen kan ook,

iig niet fijn dat je in ademnood komt, ik weet hoe het voelt, heb er gelukkig in de zwangerschap weinig last van.

9. Seth

Seth Niet meer actief

voor diegene die het niet opgevallen is.....
    het is 6-4 vandaag!!:D:D:D

mag vanavond dus gaan spieken,......
    (zul je zien dat de kleine het niet laat zien....:p)

verder hier aan de interne verhuizing begonnen.... en druk dus....:)

(ennuhhh ga de uitkomst hier niet neerzetten, maar had ik al geschreven he.... dus ik ga sowieso op groen..., maar ach tis zo september.... t gaat hard!!)

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Seth!

Spannend vandaag! Hoe laat moet je? Ik zal aan je denken!
    PS nog bedankt voor je steun!

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Jaaa het is idd 6-4!! ik ga ook spieken vanavond en ik zet het hier wel neer!!

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Spannend Wendy ! Ik ben benieuwd waar jij de lijst mee gaat aanvullen ;)

14. Seth

Seth Niet meer actief

Graag gedaan hoor..!!!:)

15. Seth

Seth Niet meer actief

:D joehoeee..........!!!!!!!

Veel plezier....!!!!!! waar heb je het trouwen?

(en we hadden nog een pretecho vandaag... toch?? ga ff spieken....)

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    #1336 Amigo1985, 6 apr 2010
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
    Een zonnige goedemorgen!!

SETH en Wendy: heel veel plezier vandaag.. Ik ben ontzettend benieuwd.. Mama van Sepp wil je mij pb-en??
    Geniet ervan dames!

Ego: Ik moet zo op controle bij vk, mogen we weer het hartje horen :D..

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hahaha ik denk dat je even terug moet lezen! ;) seth en wendy zijn vandaag aan de beurt! :D

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@seth en wendy, veel plezier vandaag !!
    hopelijk laten de kindjes het zien ;)

@mama van sepp, knap van je dat je kalm kunt blijven, en het is goed dat jullie echt in gesprek zijn met elkaar !!

ik weet natuurlijk de situatie niet... maar dat hij in therapie wil "bewijst" toch wel een beetje dat hij echt voor jullie wil gaan en er spijt van heeft,
    ik snap dat je je vertrouwen kwijt bent, en dat zou hij weer op moeten bouwen bij jou,

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Houd het maar erop dat ik nog niet zo lang wakker ben.. :p Sorry:)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga hier in Son en jij?

Deel Deze Pagina