September 2010 Mama`s deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Alita, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @ seth en wendy veel plezier vandaag !!! hoop dat jullie beeb minder koppig is als de mijne !!!!

@ mama van sepp echt vooral je gevoelens even tijd geven !!!

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou dat doe ik ook zeker.. heb tegen hem gezegd dat ik nu niet kan zeggen dat ik zeker met hem verder ga :( ik heb echt de tijd nodig en hij zal moeten bewijzen dat hij echt gaat veranderen, hoewel ik daar gevoelsmatig toch echt een hard hoofd in heb :(

3. Seth

Seth Niet meer actief

bij mn vaste stekkie.... hahahahaha babyview barendrecht...
    ben ik dus al 4x geweest....:D

4. Seth

Seth Niet meer actief

:) ben benieuwd.... bij dochter kostte het ook moeite....
    EN in kleermakerszit... EN toen ze goed lag, lag er een hoop navelstreng voor.... dus....;)
    ben benieuwd...

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    JOEPIE 15 WEKEN VANDAAG!!!

En ik heb net een afspraak gemaakt voor me eerste `20`weken echo op 27-4-10 ( dan ben ik 18 weken maar het mogt)
    En dan als het goed is heb ik dan 2 weken later een 2de echte 20 weken echo.. haha..:D
    De eerste is voor een leerling echoscopiste:) en de 2de is bij de vk..:)

maar goed ik ben voor de verandering maar weer is aan het werk..8)
    vandaag tot 2 uur .. en dat is nog maar 1.5 uur joepie.. ;)
    en ik ben heel erg vrolijk ..

Maar goed ik ga even weer bijlezen ( stiekem want tja zit op me werk)hihi:D

xxxxx

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Iedereen met geslachtsbepaling vandaag heel veel succes!
    Een spannend moment! :D

@mama van sepp, neem zoveel tijd als je nodig hebt.
    Het is allemaal niet niks.
    Misschien doet die therapie hem wel goed?
    Het valt altijd te proberen.

@ego
    Jeej 19 weken alweer! pff wat gaat het hard!
    Volgende week dinsdag mn 20 weken echo. Vind het wel erg spannend.. Hopelijk is alles in orde.

Afgelopen zaterdag was ik voor het eerst zwangerschapszwemmen! Erg leuk! Ga a.s. zaterdag weer :D

Gisteren hebben we een nieuwe kamer voor mike uitgezocht en een kledingkast besteld. 7 mei wordt de kast geleverd, de kamer moeten we nog aanschaffen en die week laten leveren. (als we dat nu al deden moesten we opslagkosten betalen :S )
    Verder ook verf gekocht voor beide kamertjes.
    Straks ga ik beginnen met verven van de babykamer en ik hoop dat ik die vandaag nog af krijg.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@vosje en patricia Gefeliciteerd ( met de 15 en 19 weken ;))

@ ego, vandaag voor zoonlief even lekker "geshopt"
    en hierbij een buikfoto met 19 weken ( vandaag gemaakt maar ben morgen 19 weken:p)

8. Amle

Amle Niet meer actief

Meiden met een (pret) echo vandaag: veel plezier!

Mejojo: wauw meid, wat een mooie buik!!

Ego: nog steeds hondsberoerd. Ben nog steeds 2 kilo onder mijn startgewicht. Ik moet volgende week weer op controle. Als ik me dan nog zo voel, wil ik dat ze me primperan voor gaan schrijven. Ben het nu helemaal zat.....:(

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    WauW! Prachtige buik zeg!

10. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Wendy en Seth; spannend...... veel plezier vanavond!

Mama van Sepp; gelukkig zijn jullie weer in gesprek. Knap hoor dat je zo rustig bent!

Paticia: werk ze

Vosje; klus ze

Whow Mejojo; wat een supermooie buik!

Amle; wat vervelend dat die misselijkheid zo blijft. Dat gewicht zou ik me niet zo`n zorgen over maken, ik zit ook nog 2kg onder mn startgewicht. Je kindje neemt vaak wel gewoon wat het nodig heeft

Hier gaat het iedere dag een stukje beter. De medicijnen slaan goed aan en ik wordt steeds minder benauwd. Ben de schrik van de ziekenhuisopname al weer een beetje te boven.

11. Popkoorn

bedankt voor de reacties :D moet zeggen dat ik zelf ook wel trots op mijn buikje ben ( maarja wie is niet trots op haar buik ;) ;) het is ook heel wat dat wat erin zit hé ;))

@amle, jammer dat je nog zo misselijk bent,
    dat je afgevallen bent maakt niet zo heel veel uit, jou kindje pakt wel datgene wat het nodig heeft,

@silkie, gelukkig gaat het wat beter met je !! en slaan de medicijnen goed aan,

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    yes klaar met werken en nu lekker thuis!!!!

MEJOJO wat een MOOIE buik heb je..
    ik zal snel ook even een foto maken .. maar heb het gevoel dat er niks meer is hahaha...

weet niet wat ik nu moet doen er is niemand thuis en me zoontje is met opa en oma mee en die komt morgen pas terug.. dus ik zit in een verveel fase.. ik dacht nou ga ik geboortekaartjes uitzoeken maar ja ik weet nog niet wat het wordt dus tja dan wordt het al zo moeilijk hahaha..
    denk dat ik dadelijk maar ff ga slapen ofzo ben nog steeds super moe..

maar misschien een stomme vraag maar zijn jullie borsten al groter geworden..:)
    ik heb namelijk mijn borsten in 2006 laten vergroten( van b naar d maar het zijn iet van die pamela anderson dingen hoor hahaha) en nu ben ik van een D naar een dubbel D bijna E gegaan in zo`n korte tijd.. en ik vind het niet echt leuk ofzo maar ja ik kan er zo weinig aan doen..

nou meiden ik ga ff kijken wat ik gaan doen anders ga ik alles op het forum maar is lezen hahaha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @patricia: hier ook `mega`borsten. Daaraan kun je bij mij duidelijk zien dat ik zwanger ben. Ben van een kleine B naar een D gegaan en mag bijna alweer een nieuwe BH aan gaan schaffen.

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    wat een mooie babybuik mejojo!

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @silkie.. ja ik moet ook echt andere bh`s gaan halen .. pff had net nieuwe hahaha.. maar ja ik hoop dta het weer wegtrekt haha

xxx

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @ patricia; hier ook super borsten ben van b naar dubbel d gegaan :$ had ik in mijn vorige zwangerschap ook .. zou ze graag zo houden ;):D maar helaas houd ik na de zwangerschap weer een paar lage theezakjes over :x

17. Popkoorn

pfff ik in de zwangerschap van zoonlief heel blij dat mijn tieten eindelijk zouden gaan groeien... dat zou 1 van de kwaaltjes zijn die ik leuk zou vinden..... nooit gebeurd... alleen wat voller,

nu zijn ze wel wat groter, niet veel... maar ze zijn wel wat groter :D

maar ik zou wel blij zijn als het een cupmaatje zou groeien, ( en na de bevalling ook zo zou blijven :p)

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    mama van sepp en mejojo...
    bij mijn vorge zwangerschap waren ze wel iets gegroeit maar niet veel maar nu kan je er niet meer omheen.. ik wou dat ik wat van mij aanjullie kon geven zodat je het kon houden.. begin nu toch wel een beetje spijt van me borstervergroting te krijgen :(

x

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Mejojo, mooie buik zeg! Echt al groot..

Ben terug van de vk, alles wat inorde.. Over 2 weken de 20 weken echo en over 5 weken weer op controle bij vk..

Is het bij jullie ook zo'n lekker weertje? Hier is het heerlijk.. morgen overdag wordt het hier 20 graden, in de avond zou het wel gaan regenen.. Dus morgen er maar lekker van genieten..

@borsten.. De mijne zijn ook al 2 cupmaten gegroeid..Tot groot genoegen van vriendlief natuurlijk :p.. Heb dus nieuwe bh's gekocht..

Ik voel de baby nu echt elke dag even.. Super mooi.. Het zijn steeds kleine stampjes tegen de buik.. Ben helemaal verliefd :D

20. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou meiden ik ga ook even genieten toch maar van het lekkere weer.. en dan maar even boodschappen doen.. en daar heb ik niet echt zin in maar ja er moet gegeten worden he...

xxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina