Goedemorgen Dames! @seth Wauw mooie echo hoor wel een echte beeb vindt ik! @ wendy Super een meisje ! En fijn dat het allemaal zo goed eruit zag! Ik moet nog wachten tot 22 april ahhhh kan bijna niet wachten @ Hadassa de baby voelen komt vanzelf ik voel de baby eigenlijk ook pas sinds afgelopen vrijdag en ik moet zeggen dat ik gisterenavond echt de duidelijke golf beweging voelde en dit is mijn 2e ik weet even niet of dit je eerste of 2e is maar normaal voel je de eerste wel wat later.. @ update gisteravond weer een hele avond vol praten gehad. Ben weer iets wijzer geworden... met iets bedoel ik ook echt iets hij laat elke keer stukjes los wel heeft hij een therapeut gevonden voor zijn problematiek dus ik ben erg benieuwd of hij er serieus naar toe gaat ik geloof er nog niet echt in maar ik hoop het natuurlijk wel .... Verder wordt het prachtig weer dus voor iedereen die vrij is GENIET ERVAN!!
Dank je.... Weet niet of je er al eens geweest bent daar? maar ze hadden nu nieuwe aparatuur... de foto's die je "meekrijgt" zijn ook echte foto's en niet van die slappe gevallen.... (als je begrijpt wat ik bedoel... ?) De echo is ook wat anders.... nouja als je er al eens geweest bent, zie je het verschil wel.... alvast veel plezier gewenst.
Heb slecht nieuws...en goed nieuws... het slechte nieuws.... geen pb's... het goede nieuws... tis zo september
@wendy proficiat met jullie meissie! Geloof iid dat de meiden in de meerderheid zijn nu...heb zelf het idee dat we een jongen gaan krijgen ... te kort op de eisprong zelfs ondanks al mijn pendels een meisje aangeven! Oh ik kan echt niet wachten!! Nog 3 weekjes... @seth wouw, wat een superfoto! Ze hebben het gezichtje toch nog kunnen fotograferen ondanks dat ie dwars zat! Echt leuk! Mag ik vragen hoeveel je voor zoiets betaald?? @mama van sepp...wat vervelend voor je dat het praten zo traag verloopt...maar jullie zijn iig aan het praten! Dat is toch ook al een begin...vind goed met elkaar praten echt het belangrijkeste in een relatie.. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en vergeet niet wat rust voor jezelf en je kindjes te pakken...geniet zelf ook van zo prachtige dag die voor ons staat @me ik ga zo eens lekker spetteren met een vriendin en haar zoontje in het zwembad en daarna het contract tekenen voor de opvang! spannend hoor!
mensen zijn hier ons tweeen trouwens aardig door elkaar aan t halen.... mama van Seth.... hi, mam!!! Weet je wat het is.... heb het gevoel dat ik als ik zou pb-en... het hier dalijk toch vermeld gaat worden..indirect... omdat dan misschien niet meer duidelijk is, dat ik het geheim wilde houden.... NU nog wel.... maar over een tijdje... met onze zwangerschapsdementie...
Babyview is duur.... MAAR moet zeggen dat ik er echt heel erg over te spreken ben.... (over de service) en gewoon heel de aanpak... en durf ik best te zeggen... ben er nu 5x (!) geweest.... Vriendin was andere geweest, maar vond het beetje "armoedig".... prijzen staan op hun site... evenals heel veel foto's ... Ze hebben trouwens daar iets nieuws... 3d-beeldjes... heb ze gisteren zien staan, wat mooi zeg!! Staat volgens mij ook op de site...... Babyview.nl | Kriebels in je buik!
Goodmorning lady`s Wat een heerlijk weertje is het weer... Helaas ben ik niet vrij en ik moet werken tot 3 uur dus tja echt genieten van het weer gaat hem niet worden... Maar gelukkig komt mijn draakje vanavond lekker thuis.. ik heb hem zo gemist maar hij zal het wel heel leuk gehad hebben met opa en oma.. geloof dat ze vandaag nog even naar het strand gingen enzo of een speeltuin.. maar ja ik hoor het wel als die thuis is.. ik ga maar weer is wat doen anders komt me werk nooit af hahaha xxxxxxx
heb ik nog niet eens naar gekeken, moet ik zeggen..... laat er sowieso geen maken..... zag ze gisteren staan, en vroeg of het ook van oude foto's kon, maar dat kan niet .. (eigenlijk ook wel logisch) Dus laat ik er geen maken, anders hebben mn andere twee kindjes niets..... Vandaar ook dat ik bij allemaal 2x 4d echo's heb, kunnen ze daar later geen problemen mee hebben..... zo vind ik het altijd sneu als mensen met een tweede zwangerschap geen pretecho laten doen... dat kindje als hij later groot is, heeft niets... probeer me altijd in de kindjes te verplaatsen...
ik zag het gelijk al ja dat het er anders uit zag. De kleur is heel anders ook. Vond je de kwaliteit beter?
Haha ja onder andere ik ben hier schuldig aan.. Mama van Seth, mama van Sepp, tja ... Ik begrijp je redenen.. Afwachten tot september.. Heb het idee dat dat nog mijlenver weg is.... Maar voor je het weet is het al zover ..
erg mooie en apart maar wel duur zeg. We hebben van Ivy ook neit zoiets dus houden eht maar gewoon bij de echo's. Wij hebben trouwens zo'n pakket genomen van 2 keer een 3D echo. Aanstaande dinsdag de eerste
oh ik heb zo`n geen zin meer om te werken.. ik denk dat ik ga vragen of ik niet eerder weg kan.. en anders moet ik maar wat verzinnen dat ik eerder weg kan hahaha...8) nee anders heb ik gewoon pech en zit ik hier tot 15:00 uur bah bah bah..:x xxx
ja vind ik ook hoor. Enm sowieso wil ik ook bij deze uk weer lekker kijken. Ik vind deze zwangerschap weer net zo bijzonder als de eerste, alleen ken ik een aantal dingen al.
Ik hoor mn meisje alweer kletsen boven dus die kan zo dr bedje uit. Vanmiddag weer naar een keukenzaak. Hopen dat we daar een mooie vinden die wel binnen het budget valt.