September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ik woon bij roosendaal.
    Leuk een bumbataart, heb er al eens 2 mogen maken, tis alleen zo jammer dat het zo'n stomme clown is... hahaha, maar ja, kids vinden het geweldig he?
    Zat jij ook bij de taartdozenclub?

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik vind het altijd zonde om die mooie taarten op te eten...

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Shopze wendy!

Dat is juist de eer van het werk! Er even naar kijken, fotootjes maken en dan lekker opeten! Niets om in de kast te zetten en toch heel blij!

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gisteren zag ik een programma hoe je een taart maak met marsepein er over heen, zo mooi... zonde om het op te eten... kost best veel werk

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ga er van door, boodschappen maken en de oudste op halen...

laterssss

6. Amle

Amle Niet meer actief

Dat is ook zo, maar ik wil niet alleen mijn eigen dingen hier 'neerklappen' zonder ook netjes op de andere berichten enzo te reageren. En als ik nu alweer zie dat ik gister ben gestopt na mijn bericht op blz 4. en nu alweer 15 blz. erbij zijn geschreven.... Maar zoals ik al zei vind ik het wel heel leuk om te lezen hoe iedereen hier het moeder zijn ervaart en hoe snel de kindjes groot worden etc.... sorry :)

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heel veel succes voor je man!

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hey meiden...

Heb net in het afgelopen uur 3x Jelle's luier moeten vervangen :( Hij heeft denk ik een beetje last van diarree :(
    Gelukkig heeft hij geen koorts maar weet nu niet zo goed wat ik aanmoet met de operatie maandag.
    Is hij ziek genoeg om het uit te stellen en misschien is het morgen al wel over??

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja mij ook wel ;). moet volgende week dinsdag bij zoizo bij de dokter op gesprek voor mezelf, dus dan vraag ik het maar meteen even of hij daar al 'ervaring' in heeft ;)

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    jeejtje een nieuw deel alweer. dacht maar paar pagina's bij te hoeven lezen. maar dit zijn er nu beetje veel om allemaal bij te lezen. sorry. maar ben druk.zo eten, cadeautje inpakken voor me (half)zusje die is vandaag 16 geworden. en dan brood smeren voor me vent als hij thuis komt. dan gaan we snel naar raalte om cadeautje voor me broertje te halen want die is vandaag 18 geworden. en dan door naar me moeder want daar vieren ze het beide (me broertje woont daar nog). dus pfff.
    het is een bord geworden met wat woorden etc wat ons aan hem doet denken. en dat beetje uitgebreid.

dus ga er nu gauw vandoor meiden. fijne dag.

ow ja voor ik het vergeet. lizzie is gelukkig aangekomen. niet veel maar toch. kan gewoon nog door blijven gaan zoals nu. eerst aan de borst (wat nu ligt rond de 11 tot 13 minuten en uitschieters tot 16 a 18 min totaal, en was max 6 min) en daarna afkolven en geven. ze is 80 gram aangekomen.
    ben blij dat ik gewoon bv kan blijven geven. ze zag er niet mager uit ofzo. de wijkverpleging weet hoe graag ik bv wil geven. en daar steunt ze ons ook in.
    ze groeit nu alleen iets onder de -1 lijn. volgende week maar weer afwachte.

liefs

11. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    me me me :D

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    oh oh oh wat gaat dat snel he! Vandaag is mijn dag

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja! vind ik toch wel bijzonder...
    ben benieuwd! ze kunnen elk moment komen

14. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Volgens mij ben ik op kerstavond zwanger geworden....tenminste dat is wat ik aan mijn temperatuur kaartje af kon lezen ;)

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nathalie succes voor je mannetje!

implanon staafjes schijnen nog wel eens kwijt te zijn in het lichaam...

16. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Meis wat fijn dat ze is aangekomen! Ik ga donderdag weer met Jelle wegen....maar aangezien hij in 3weken tijd helemaal uit maat 56 is gegroeid denk ik dat dat echt wel goed zit.

proficiat met je broer en halfzusje trouwens

@gewicht meiden... ik heb het idee dat bvkindjes minder zwaar zijn als fv kindjes klopt dat of ligt dit aan mij???

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wat grappig zeg, mijn man heeft het daar ook al een paar maanden over :) hij wil ook gaan solliciteren. alleen moet hij eerst nog de NL nationaliteit krijgen anders kun je niet bij de politie. en hij moet nog flink aan zijn taal gaan werken. maar hij heeft nog even, misschien dat hij over 2 jaar gaat solliciteren. en dan al die keuringen, het is wel een heel traject ja. maar plezier in je werk is toch belangrijk. het lijkt me ook heel interessant en afwisselend werk.
    wij gaan er dan trouwens op vooruit maar dat komt omdat mijn man nu een flutbaan heeft :(...

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dat heb ik ook wel een beetje. nu kan ik nog wel redelijk bij lezen, maar volgende week ga ik weer aan het werk. ik weet dan zeker dat ik nog maar heel weinig op het forum kan zijn. en om dan alleen maar ego dingen te plaatsen en niet mee te lezen met en reageren op anderen, is ook zo, eeeeh, ego :);)

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    mama van Sepp!

hoe is het met je banenzoektocht?

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik ga zo met mijn 2 koters naar het CB, ben benieuwd of me dat gaat lukken :D

Rayyan is behoorlijk dwars/druk de laatste tijd. En bij vreemden is hij juist weer verlegen.. dus ik hoop maar niet dat ze denken dat hij niet praat ofzo. Hij kletst volop maar niet als vreemde mensen hem iets vragen. De vorige keer hadden ze daar ook al een opmerking over bij het CB ;) Maar goed, het klikt sowieso al niet zo tussen ons ;)

Van Isra ben ik benieuwd hoe lang ze is, heb de indruk dat ze langer is dan Rayyan toen hij 3 maanden was.

See you :)

Deel Deze Pagina