September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    mama van sepp: nou fijn dat er niks ernstigs is gevonden, hopelijk is hij vlug van de pijn af(me tegoed was op, vandaar dat ik niet nog een sms kon sturen)

hadassa: gelukkig heeft hij nu een fles goed gedronken, wat een heerlijk mannetje is het toch...

Cin: snowboots zijn geweldig :D(wat ik kon zien dan)

karagoz: mooie foto's weer

mejojo: ja zo'n moment had ik vandaag ook. Gister begonnen met zindelijkheidstraing. en op 2 ongelukjes vanmorgen na is mijn meisje de hele dag droog geweest en heeft steeds aangegeven dat ze moest plassen op het potje...dan denk je echt, pffff wat gaat het snel.

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Anne ja die stomme verplichtingen altijd he....hier gelukkig geen last van!! Wij doen toch alleen altijd wat we zelf willen....egoistisch he hahaha....maar dat gedwongen kerstvieren wat we normaal bij mijn moeder deden hoe ik dit jaar niet meer te doen..

@Michelle staan op hyves de foto`s...

@Amigo tjee een vol programma he meid....maar eigenlijk is het heerlijk als je bij je familie kunt zijn.....

@Sil Nee dat klopt idd ligt ook aan het weer..maar de correspondentie met die webiste was gewoon niet vriendelijk en juist...
    Ik zou het gewoon doen hoor met je kindje heerlijk in de draagzak...slaapt waarschijnlijk toch overal doorheen...ennuh ik vind kerkdiensten altijd slaapverwekkend dus uhmmm...hihi
    Super dat ze helemaal in orde is!!

@Michelle had ik niet eens gedurfd zo op de slee....hier is de oudste dus een keer goed gevallen, nou wilt ze dus niet meer...in tranen als je haar erop zet de arme schat!

@Ktje leuk zijn ze he....roze!! hihi...
    Ja gaat dat al zo goed die training;) hier doet ze gewoon niets!
    Wel vindt ze het vies tegenwoordig de luier maar ja vallen van de wc helpt ook weer niet, en soms heb ik het gewoon te druk om me daar ook nog mee bezig te houden....maar we gaan door:D

@All nou iedereen ligt heerlij te slapen...hier nog even bijleen overal en dan ga ik maar lekker in bedje liggen...vriend zal wel pas in de nacht thuiskomen...jeetje die heeft er straks gewoon 18uur opzitten:( achter elkaar....ach morgen nog en dan kan hij weer uitrusten!

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Vandaar dat ik wel op het potje, ben begonnen. Als ik met Ryan bezig ben kan ze er gewoon zelf op. Makkelijke kleren aan, dan kan ze zelf haar broek naar beneden doen. met een baby op je arm lukt het niet om haar op de wc te zetten..
    Heb verder een boekje gekocht bij prenatal, met stickers.. die werken goed. vandaag heeft ze er 7 verdiend...:D

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja zijn drukke tijden voor je vriend nu he! Kan me voorstellen dat hij helemaal af is morgen en slaap nodig heeft. Gelukkig met Kerst allemaal leuke dingen voor jullie! Lekker genieten meid!

Wij gaan Kerstavond gourmetten bij mijn neef en vrouw en kindjes, eerste Kerstdag fonduen bij vrienden en tweede Kerstdag met onze gemeente gezellig Kerstfeest vieren en samen eten... dus leuke dagen voor de boeg, altijd gezellig!

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Fijn hoor dat hij dat heeft gekregen en erg lief dat hij hem aan jou heeft gegeven! Doet de mijne ook hoor!

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja potje hebben wij ook maar de wc vindt ze niet eng dus dan gelijk op de wc...met een verkleiner wel natuurlijk..
    Het is een kwestie van een keer doen! Als ik haar luier uitlaat houdt ze het op totdat ze gaat slapen s`middags en dat doet ze alles in de luier:p slimmerik....ach we zien het wel...
    Kleren kan ze ook al zelf uitdoen enz....

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ahh ik zie het al helemaal voor me, geweldig!! Arm ventje, gelukkig vond hij het niet zo heel erg! Kan me voorstellen dat jij erg schrok zeg!.

Geniet van de Kerstdagen!

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ach ja hoort erbij he....:D ben het wel gewend om meer alleen te doen..
    Genieten gaan we zeker en jij ook he!!:D Hoe gaat het nu met je zoontje?

Trouwens heerlijk lijkt me dat als je graag bij je familie bent...mis het wel een beetje...heb ik eigenlijk nooit gehad. Hier was het altijd een verplicht nummertje kerst enz en echt gezellig was het niet..mijn moeder heeft het ergens verloren de band me haar kinderen...jammer...
    Mijn vriend heeft een leuke familie maar die doen niet aan kerst8)

Geniet er maar van allemaal.....

9. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ja precies, die luier is vertrouwd..
    en als ze het maar eenmaal gedaan hebben..

ik heb dat fisher price wc achtig potje(met muziekje wanneer ze plast, maar die vind ze ook eng, dus heb ik maar uit gezet)

wij gaan trouwens(als het niet weer de hele dag sneeuwt) morgenaaf naar mijn ouders, 1e kerstdag komen zus en schoonbroer gourmetten hier, en 2e naar mijn schoonouders het 's avonds..

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Olliver kan zo lief met zijn vuistjes in zijn oogjes wrijven als hij moe is of net wakker wordt, echt zo lief!

Nu ligt hij in de box te kletsen, zo gezellig! hij kan vol bewondering naar de mobiel kijken, en dan ligt hij vaak zo te lachten en enthousiast te doen tegen dat ding. Kan je echt uren naar kijken, zo leuk!

Ga snel fles maken, meneer heeft honger... ....JOEPIE...!

Slaap lekker allemaal!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Cin, ik herken het wel een beetje hoor, ik wordt ook nooit uitgenodigd door mijn familie, heb al weken niks van iemand gehoord... Ik nodig mezelf ook niet uit bij mijn ouders... als ik maanden niks van me laat horen vinden ze het ook best denk ik wel eens... jammer, maargoed, het went.. En je zoekt de mensen om je heen die je waarderen om wie en wat je bent he meid!!

Dikke knuffel voor jou... moeilijk is het toch altijd wel een beetje vind ik..!

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Meiden ik heb het [helaas] ook mee gemaakt.. kerst(of andere feestdagen) vieren zonder ook maar iemand van je familie...Hele dikke knuffel voor jullie.... Gelukkig zijn jullie omringd door jullie geweldige gezinnetjes...

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja meiden als we ons gezinntje maar hebben he....en zorgen dat hun altijd een warm thuis hebben om naartoe te komen....hier leer je alleen maar van en gebruiken zal ik het!!

@hadassa jeeeeh honger!!

@Ktje ja die ken ik dat potje...ik dacht toen...ze moet zo plassen anders gaat ze straks alleen op muziekjes plassen hahaha...trouwens zou de oudste ook bang voor zijn hahaha

14. Alita

Alita Niet meer actief

Maar ik mis die warmte...dat spontane....dat veilige gevoel en ouders die tegen je zeggen "komt goed" pffff....

15. Alita

Alita Niet meer actief

maar goed het is zoals het is....

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Hoi hoi,even snel wat terug gelezen maar niet veel onthouden.
    @hadassa fijn dat oliver weer beter aan het drinken is. Hopelijk blijft dat nu zo door gaan.
    @kerst.normaal gaan we kerstavond naar de avond dienst,dit jaar niet ivm lizzie.1e kerstdag zijn we lekker met ons 3'tjes, en gaan we gourmetten.2e kerstdag gaan we naar mijn moeder.daar komt ook mijn oudere broer,daar heb ik poos géén goed contact mee gehad is toen zelfs x met kerst geescaleerd.maar sinds die kleine op komst was ging het beter,en toen ze er was is hij ook langs geweest,en houd haar ook wel vast ondanks dat hij dat eng vind.nu zei me moeder dus tegen hem dat ik ook met zijn nichtje kwam,zijn reactie was 'oké dan kom ik ook'. Vond ik wel leuk.dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.
    Maar des ondanks ken ik ook mindere gevoel met kerst ivm mijn vader. Als hij die band toch weer wil opbouwen na ruim 2jaar géén contact dan nodig je ons toch juist met een kerst dag uit! We hebben elkaar vóór eerst weer gezien in mijn kraamweek.maar goed wie weet ooit en anders niet.
    Ik wil in ieder geval iedereen toch een hele fijne kerst wensen.
    Liefs xxx

17. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

Twan heeft gisteren om 19u zijn laatste voeding gehad en slaapt nu nog! OMG!!! Wat een luilakje is het toch. Tis net zijn broer :D
    Heerlijk van die goede slapers.

@ Hadassa: jippie! Fijn dat hij weer beter drinkt zeg. Wat kan je je toch zorgen maken als je kleintje het even niet goed doet hè!? Fijne dagen hoor, klinkt gezellig wat jullie gaan doen.

@ Kerst: vandaag ben ik jarig :D 31 geworden...Dus we zien de hele familie. Dus we hebben weinig verplichtingen met de kerstdagen :)
    Morgen gaan we met zijn 3en gourmetten, en 2e kerstdag eten we bij mijn vader met mijn broer (29), zus (bijna 26) en zwager, en mijn inwonende zusje (18 ) en zwager, en mijn broertje (16). Dus gezellig!!! Iedereen maakt iets. Tim maakt een stoofpotje, ik een vegetarische spinazie geitenkaastaart (we hebben 2 vegetariërs) mijn zusje maakt een vegetarische lasagna, mijn zwager kipschotel, mijn andere zusje een salade en mijn pa en zijn vrouw een dame blanche en een aardappelgratin. Lekker lekker dus. Word vast heel gezellig zo met zijn allen. Mijn moeder gaat een nachtje naar een hotel met haar vriend in Maastricht. Daar is een kerstmarkt en zijn ijssculpturen. Ook leuk zeg.

Ik moet er ook niet aan denken om de kerst helemaal zonder mijn familie te zijn, ik heb zo'n fijne familie (afgezien de processen met mijn moeder dan ;)) Mijn schoonouders zijn ook van die aardige mensen, iets te claimerig af en toe, maar ja daar zijn we zelf bij hè :p

Heerlijk onze eerste kerst als compleet gezinnetje!

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen dames!!!

Ik heb ondertussen al van verschillende mensen mogen horen dat het gepiep van Jonah normaal is, hier ook trouwens, waarvoor dank, ben ik al iets geruster.

verder een rustige nacht vannacht, kindjes hun maagjes zijn were in orde :)

=> Kerst, hoeft voor mij helemaal NIET. Al dat gedoe. Familie heb ik niet, die hebben mij in de steek gelaten. Mijn ouders die hebben vroeger heel erge dingen gedaan. Ik heb enkel nog contact met mijn jongste zus, die heb ik zelf opgevoed, dus da's wel normaal denk ik. Maar zij is een stuk jonger en heeft andere plannen met die dagen ;)
    Dus, als alles goed meezit, gaan we vanavond met m'n ventje zijn familie samen eten. Maar dat hangt nog van veel af. mijn vent moet gezond en wel op tijd terug thuis geraken en da's nog lang niet...

Ondanks alles toch prettige kerstdagen iedereen!!!

Grts

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    michelle van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Michelle gefeliciteerd!!!! Fijne dag vandaag en wat een bijzonder dag om jarig te zijn. En idd ben maar blij met zo`n familie meid...

@Sabbe jeetje klinkt niet goed van je ouders...dus eigenlijk krijg je ook niet ecjht hulp met je kindjes af en toe? Respect hoor!

@All GOEDEMURGEN!!!!

Vannacht rond 1a2 uur voelde ik mijn schatje naast me in bed...heerlijk he als hij dan weer thuis is....en dat weer jezus niet normaal....ik hoorde m vanmorgen al met de sneeuwshop en nu ik naar buiten kijk snap ik m...we zijn zo`n beetje ingesneeuwd!!
    Tja die witte kerst is zo wel heel wit hahaha....ach als mijn liefje strajks maar veilig thuiskomt dan maakt het allemaal niks meer uit he!
    Mijn schoonmoeder wilde de oudste vandaag komen halen maar of dat zo`n goed idee is...

Zo ga een bakje koffie doen!! En heel erg hopen dat mijn parfummetje komt...zou zo leuk zijn om die vanavond te geven aan mijn vriend...

Deel Deze Pagina